ZhilleN Skrevet Februar 11, 2011 Share Skrevet Februar 11, 2011 Heen sin er vel ganske så fin den også, MaZe sin, FTE såklart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Februar 11, 2011 Share Skrevet Februar 11, 2011 Den råeste er jo den hvite til ss performance, som hadde over 1000hk... har ingen bilder dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Februar 12, 2011 Share Skrevet Februar 12, 2011 Den råeste er jo den hvite til ss performance, som hadde over 1000hk... har ingen bilder dessverre. Denna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Februar 12, 2011 Share Skrevet Februar 12, 2011 SS sin er rå på en helt annen måte, etter min smak Den har et bra utseende, samtidig som det er grom motor i den.. Men om man tar, StåleW sin, gamle Baklie sin, AndersW, FTE, Pitstop, Heen osv, så blir de bilene mer "strøkne", siden de er laget for å se utrolig bra ut, noe de gjør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Februar 12, 2011 Share Skrevet Februar 12, 2011 Min mening er at det er veldig vanskelig å ballansere ekstrem kjørbarhet og råskap sammen med dønn strøken look. Det krever isåfall enormt med pengebruk og disiplinert/pedantisk livsstil. Den nærmeste som klarer det er nok Helge Vik med sin 1000hk's E30 "M3". Kanskje ikke så rart han ville ha 600k for å skille seg med den Det at den er godkjent med nesten 400hk gjør ikke saken mindre imponerende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Februar 12, 2011 Share Skrevet Februar 12, 2011 har helge bilen ennå? eller ble den solgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Februar 12, 2011 Share Skrevet Februar 12, 2011 Den råeste er jo den hvite til ss performance, som hadde over 1000hk... har ingen bilder dessverre. Denna? jepp, den e30n liker jeg jævlig godt perfekt mener jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Februar 12, 2011 Share Skrevet Februar 12, 2011 Min mening er at det er veldig vanskelig å ballansere ekstrem kjørbarhet og råskap sammen med dønn strøken look. Det krever isåfall enormt med pengebruk og disiplinert/pedantisk livsstil. Den nærmeste som klarer det er nok Helge Vik med sin 1000hk's E30 "M3". Kanskje ikke så rart han ville ha 600k for å skille seg med den Det at den er godkjent med nesten 400hk gjør ikke saken mindre imponerende. Helge Viik er vel ikke akkurat norges seriøste person, jeg skal ikke si det helt sikkert, men har hørt at han er en svindler.. flere som har hørt det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Februar 12, 2011 Share Skrevet Februar 12, 2011 Den råeste er jo den hvite til ss performance, som hadde over 1000hk... har ingen bilder dessverre. Denna? jepp, den e30n liker jeg jævlig godt perfekt mener jeg. Eg er einig i att den er grise feit, men denne er FEIT trådstarter bilda er fiiine og deilige Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Februar 12, 2011 Share Skrevet Februar 12, 2011 Eit par bilder til av dei. Også ein til eg lika veeeldig godt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alecken Skrevet Februar 12, 2011 Share Skrevet Februar 12, 2011 Helge Viik er vel ikke akkurat norges seriøste person, jeg skal ikke si det helt sikkert, men har hørt at han er en svindler.. flere som har hørt det? Er vel på grunn av sånne som deg at rykter oppstår. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Februar 12, 2011 Share Skrevet Februar 12, 2011 Helge Viik er vel ikke akkurat norges seriøste person, jeg skal ikke si det helt sikkert, men har hørt at han er en svindler.. flere som har hørt det? Er vel på grunn av sånne som deg at rykter oppstår. Er einig med Alecken her... Har hørt gode rykter om den karen der, ein kompis av meg hadde problem med oppstart på sin E30 M5. Da var Helge veldig snill på tlf og mail, det er ikkje alle som hadde gidda for ein totalt fremmed type... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Februar 12, 2011 Share Skrevet Februar 12, 2011 Hvis du tenker over det så er det en del gromme e30 i landet her! Tror nok winchester sin også kommer til å komme opp til Ståle, FTE osv. sine e30'er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Februar 12, 2011 Share Skrevet Februar 12, 2011 winchester sin E30 blir norges fineste ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skrokkis Skrevet Februar 12, 2011 Share Skrevet Februar 12, 2011 Får jo ikke finere enn de over nesten da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå