Gå til innhold

HVEM eier disse 2 E30`ne?

PenguiN-
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

SS sin er rå på en helt annen måte, etter min smak ;) Den har et bra utseende, samtidig som det er grom motor i den..

Men om man tar, StåleW sin, gamle Baklie sin, AndersW, FTE, Pitstop, Heen osv, så blir de bilene mer "strøkne", siden de er laget for å se utrolig bra ut, noe de gjør ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mening er at det er veldig vanskelig å ballansere ekstrem kjørbarhet og råskap sammen med dønn strøken look. Det krever isåfall enormt med pengebruk og disiplinert/pedantisk livsstil. Den nærmeste som klarer det er nok Helge Vik med sin 1000hk's E30 "M3". Kanskje ikke så rart han ville ha 600k for å skille seg med den :) Det at den er godkjent med nesten 400hk gjør ikke saken mindre imponerende.

5405.jpg

DSC01881.jpg

5-1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mening er at det er veldig vanskelig å ballansere ekstrem kjørbarhet og råskap sammen med dønn strøken look. Det krever isåfall enormt med pengebruk og disiplinert/pedantisk livsstil. Den nærmeste som klarer det er nok Helge Vik med sin 1000hk's E30 "M3". Kanskje ikke så rart han ville ha 600k for å skille seg med den :) Det at den er godkjent med nesten 400hk gjør ikke saken mindre imponerende.

5405.jpg

DSC01881.jpg

5-1.jpg

Helge Viik er vel ikke akkurat norges seriøste person, jeg skal ikke si det helt sikkert, men har hørt at han er en svindler.. flere som har hørt det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den råeste er jo den hvite til ss performance, som hadde over 1000hk... har ingen bilder dessverre.

Denna?

tt170hqwwvjj0cmzir75.jpg

jepp, den e30n liker jeg jævlig godt :twisted:

perfekt mener jeg.

Eg er einig i att den er grise feit, men denne er FEIT trådstarter bilda er fiiine og deilige :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helge Viik er vel ikke akkurat norges seriøste person, jeg skal ikke si det helt sikkert, men har hørt at han er en svindler.. flere som har hørt det?

Er vel på grunn av sånne som deg at rykter oppstår.

Er einig med Alecken her...

Har hørt gode rykter om den karen der, ein kompis av meg hadde problem med oppstart på sin E30 M5. Da var Helge veldig snill på tlf og mail, det er ikkje alle som hadde gidda for ein totalt fremmed type...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...