Gå til innhold

er det flere som snart får TILBAKE førerkortet ?

jonmurern
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 62
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

tydelig at du bimmerfører ikke vet nok om utrykningsrutiner, jeg kjenner flere (inkludert min samboer) som har 160lappen. Det er ikke fritt fram og full gass skal du se ;) Hvis du har tenkt til å komme med mer usakligheter ang min iq så kom med det..

chris: har ingen planer om det du...

Vet ikke helt hva jeg skal si, men er det ikke ganske naturlig og stikke av om man har muligheten? Ser du muligheten til og spare deg mye penger og lappen så er det bare og gi det du klarer. Hva har du uansett og tape? Mer bot? Strafferammene er usakelig når det gjelder bil. Snekre paller og risikere og bli tatt i 2a av han støreste karen, fordi man kjørte for fort :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se opp for denne idioten :stupid:

XXX XXXXX

XXXXXXX

XXXX XXXXX

Synes det er drøyt å legge ut fullt navn og adresse, uansett hvor mye du misliker fyren.

Har forandret det men han har selv valgt det med å legge ut bilder av bilen sin med regnr. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faen og negativ du er combat..!

De som gjør en feil i trafikken lærer sikkert til nestegang, sånn er det bare..

er ikk enegativ, slik er det bare, enkelte skulle aldri hatt lappen, greit dem fikk den, men så er dem konger på veien.

og som Chris skriver, er ikke sikkert det blir noen neste gang, på den ene eller andre måten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei men for de som for igjen lappen, ja greit nok mange som ikke skulle hatt lappen, men faktisk mange av de beste sjåførene kan drite seg veldig ut dem også, så vet ikke helt jeg, uansett mange som burde hatt fratatt førerretten, hater f.eks når jeg hører fyllekjøring, da er det faen meg noe som mangler oppi toppen, det skjer jo hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei men for de som for igjen lappen, ja greit nok mange som ikke skulle hatt lappen, men faktisk mange av de beste sjåførene kan drite seg veldig ut dem også, så vet ikke helt jeg, uansett mange som burde hatt fratatt førerretten, hater f.eks når jeg hører fyllekjøring, da er det faen meg noe som mangler oppi toppen, det skjer jo hele tiden.

kjøring i ruspåvirket tilstand får det til å renne over hos meg.

hver gang eg leser/ hører om dette, så er det liksom, *jaja, synd han overlevde..*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se opp for denne idioten :stupid:

XXX XXXXX

XXXXXXX

XXXX XXXXX

Synes det er drøyt å legge ut fullt navn og adresse, uansett hvor mye du misliker fyren.

Har forandret det men han har selv valgt det med å legge ut bilder av bilen sin med regnr. :wink:

Pfft, jeg fant det ut uten å bruke regnr, så det så. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hao: jeg forstår ikke hvorfor du er så maktsyk.

Om jeg legger ut ett bilde av min bil med regnr, så har vel det ikke noen betydning, så lenge det aktuelle bildet ikke er støtende eller av kriminell art.

Skjønner ikke hvorfor du skal henge ut min identitet osv på denne måten bare fordi du synes jeg har en dårlig holdning, hvor gammel er du egentlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...