Gå til innhold

Alpina D3 Biturbo E92 SELGES 410.000

Kajmer
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 213
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Veldig tøff bil! :) Hva er videre planer med den?

Takk for det,nei ingen planer. Er der noe jeg burde gjort?

Er vel ikke så mye du trenger å gjøre med den, den er jo så tøff sånn den er fra før av :) Men en leppe foran, og en chip kanskje ? 8)

Leppe nå jeg nesten ha,chipping tror jeg står over. Har nok drag på bilen. Skal prøve å holde den så originalt som mulig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig fin bil! :D

Hvordan er det å kjøre en den i forhold til en 325d eventualt en 330d? :) Hørte alpina hadde klart å fjærne diselmuren, slik at den forsetter å dra etter 4000rpm :)

Personlig ville jeg ikke ha gjort noe med bilen! Det er tross alt en Alpina 8)

Alle nye BMW diesler drar over 4000rpm

Min orginale 120d drar like bra fra 2000 til sperren på 5000. 100% jevnt drag hele veien! Og lyden over 3000 minner overhodet ikke om noen diesel. niiice :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig fin bil! :D

Hvordan er det å kjøre en den i forhold til en 325d eventualt en 330d? :) Hørte alpina hadde klart å fjærne diselmuren, slik at den forsetter å dra etter 4000rpm :)

Personlig ville jeg ikke ha gjort noe med bilen! Det er tross alt en Alpina 8)

Alle nye BMW diesler drar over 4000rpm

Min orginale 120d drar like bra fra 2000 til sperren på 5000. 100% jevnt drag hele veien! Og lyden over 3000 minner overhodet ikke om noen diesel. niiice :)

Den går som den skal, er utrolig fornøyd med den. Alle 6 gira har noe å gi. Jeg vurderer blå angeleyes, å Carbon frontlippe. Eller så dvaler den til sommer'n :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holdt på å sette kaffien i halsen, når du løp fra bilen på tomgang utenfor Kremmergården.. Men jeg såg du hadde en passasjer til slutt :)

Jeg har ikke brukt bilen på nærmere 2 uker nå, må være pappa som har tatt den ut av garasjen -_-

jeg låner pappas garasje for å ikke ha bilen ute...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holdt på å sette kaffien i halsen, når du løp fra bilen på tomgang utenfor Kremmergården.. Men jeg såg du hadde en passasjer til slutt :)

Jeg har ikke brukt bilen på nærmere 2 uker nå, må være pappa som har tatt den ut av garasjen -_-

jeg låner pappas garasje for å ikke ha bilen ute...

I hans forsvar kjørte han veldig fint :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...