jacobsen91 Skrevet Februar 12, 2011 Share Skrevet Februar 12, 2011 Veldig tøff bil! Hva er videre planer med den? Takk for det,nei ingen planer. Er der noe jeg burde gjort? Er vel ikke så mye du trenger å gjøre med den, den er jo så tøff sånn den er fra før av Men en leppe foran, og en chip kanskje ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eystein Ose Skrevet Februar 13, 2011 Share Skrevet Februar 13, 2011 Sjå der ja! Gler mej til å få sitte på ei ronde i sommar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kajmer Skrevet Februar 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2011 Veldig tøff bil! Hva er videre planer med den? Takk for det,nei ingen planer. Er der noe jeg burde gjort? Er vel ikke så mye du trenger å gjøre med den, den er jo så tøff sånn den er fra før av Men en leppe foran, og en chip kanskje ? Leppe nå jeg nesten ha,chipping tror jeg står over. Har nok drag på bilen. Skal prøve å holde den så originalt som mulig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kajmer Skrevet Februar 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2011 Sjå der ja! Gler mej til å få sitte på ei ronde i sommar Jepp,må bare vente på sunshine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnusr91 Skrevet Februar 13, 2011 Share Skrevet Februar 13, 2011 Utrolig fin bil! Hvordan er det å kjøre en den i forhold til en 325d eventualt en 330d? Hørte alpina hadde klart å fjærne diselmuren, slik at den forsetter å dra etter 4000rpm Personlig ville jeg ikke ha gjort noe med bilen! Det er tross alt en Alpina Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemol Skrevet Februar 13, 2011 Share Skrevet Februar 13, 2011 Utrolig fin bil! Hvordan er det å kjøre en den i forhold til en 325d eventualt en 330d? Hørte alpina hadde klart å fjærne diselmuren, slik at den forsetter å dra etter 4000rpm Personlig ville jeg ikke ha gjort noe med bilen! Det er tross alt en Alpina Alle nye BMW diesler drar over 4000rpm Min orginale 120d drar like bra fra 2000 til sperren på 5000. 100% jevnt drag hele veien! Og lyden over 3000 minner overhodet ikke om noen diesel. niiice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Februar 13, 2011 Share Skrevet Februar 13, 2011 Gratulerer med grom bil:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kajmer Skrevet Februar 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2011 Utrolig fin bil! Hvordan er det å kjøre en den i forhold til en 325d eventualt en 330d? Hørte alpina hadde klart å fjærne diselmuren, slik at den forsetter å dra etter 4000rpm Personlig ville jeg ikke ha gjort noe med bilen! Det er tross alt en Alpina Alle nye BMW diesler drar over 4000rpm Min orginale 120d drar like bra fra 2000 til sperren på 5000. 100% jevnt drag hele veien! Og lyden over 3000 minner overhodet ikke om noen diesel. niiice Den går som den skal, er utrolig fornøyd med den. Alle 6 gira har noe å gi. Jeg vurderer blå angeleyes, å Carbon frontlippe. Eller så dvaler den til sommer'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theEP Skrevet Februar 15, 2011 Share Skrevet Februar 15, 2011 Holdt på å sette kaffien i halsen, når du løp fra bilen på tomgang utenfor Kremmergården.. Men jeg såg du hadde en passasjer til slutt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet Februar 15, 2011 Share Skrevet Februar 15, 2011 Jeg vurderer blå angeleyes, å Carbon frontlippe. Eller så dvaler den til sommer'n Blå? Xenon-look da vel? Åsså burde du jo vurdere LCI-baklykter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Februar 15, 2011 Share Skrevet Februar 15, 2011 her syns jeg det er sparsomt med bilder, bare å slenge ut mer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kajmer Skrevet Februar 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2011 Holdt på å sette kaffien i halsen, når du løp fra bilen på tomgang utenfor Kremmergården.. Men jeg såg du hadde en passasjer til slutt Jeg har ikke brukt bilen på nærmere 2 uker nå, må være pappa som har tatt den ut av garasjen jeg låner pappas garasje for å ikke ha bilen ute... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kajmer Skrevet Februar 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2011 her syns jeg det er sparsomt med bilder, bare å slenge ut mer. Jeg har kun kjørt den 2 ganger etter kjøpet, har ellers ikke hatt tiden til bilder eller noe. Men til neste helg så kommer den en hell haug med bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kajmer Skrevet Februar 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2011 Jeg vurderer blå angeleyes, å Carbon frontlippe. Eller så dvaler den til sommer'n Blå? Xenon-look da vel? Åsså burde du jo vurdere LCI-baklykter Se der ja, de der hadde gjort seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theEP Skrevet Februar 16, 2011 Share Skrevet Februar 16, 2011 Holdt på å sette kaffien i halsen, når du løp fra bilen på tomgang utenfor Kremmergården.. Men jeg såg du hadde en passasjer til slutt Jeg har ikke brukt bilen på nærmere 2 uker nå, må være pappa som har tatt den ut av garasjen jeg låner pappas garasje for å ikke ha bilen ute... I hans forsvar kjørte han veldig fint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå