ThomasE91 Skrevet Februar 13, 2011 Share Skrevet Februar 13, 2011 Da har jeg kommet meg over på BMW og er storfornøyd med handelen.Jeg har akk kjøpt meg en 320d e91 2008mod og har en del planer med denne bilen.Jeg har en liten liste over ting jeg skal gjøre:Svart grill : Denne er montert.Blackline baklykter : montert.Hvite ringer : Montert.CoiloversSommerfelger : Disse er skrud påSote rutene helt frem : Dette er gjortSplittere Dette er montertNye bilder.Her har vi noen bilder av bilen da jeg hentet den:Her er noen bilder med den svare grillen montertHer har vi noen med Blackline lyktene (Dårlige bilder): ervik reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Februar 13, 2011 Share Skrevet Februar 13, 2011 Herlig vogn ! Hvor kjøpte du Blackline-lyktene? Driver og leter selv, så om du vil dele sted og pris så hadde det vært kjekt Og ikke minst: Velkommen til forumet ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet Februar 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2011 Er vel ingen som har noen forslag om felger til denne bil? Har sett på 2 forskjellige felger Schmidt Phantom-Line CORNICHE LE MANS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet Februar 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2011 Herlig vogn ! Hvor kjøpte du Blackline-lyktene? Driver og leter selv, så om du vil dele sted og pris så hadde det vært kjekt Og ikke minst: Velkommen til forumet ! Hei.. Nei jeg skal ikke holde noe sjult.. http://cgi.ebay.de/Original-BMW-Ruckleu ... 3f073f7815 Disse kom på 1 500 og når jeg hentet de så måtte jeg betale 590 så ble totalt 2090kr. Jeg fikk disse på akk 1 uke så gikk fort;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Februar 13, 2011 Share Skrevet Februar 13, 2011 De Schmidt-hjula er jo veeeldig rå da ! Personlig gått for de om penger ikke er noe tema De er vel forholdsvis dyre. Automote forhandler disse Aha, der jeg også har sett ! Da blir det vel og bestille tenker jeg.. Ser så utrolig mye bedre ut med Blackline enn med originale Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet Februar 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2011 De Schmidt-hjula er jo veeeldig rå da ! Personlig gått for de om penger ikke er noe tema De er vel forholdsvis dyre. Automote forhandler disse Aha, der jeg også har sett ! Da blir det vel og bestille tenker jeg.. Ser så utrolig mye bedre ut med Blackline enn med originale Ja jeg får se hva det blir.. men liker best schmidt felgene;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codex Skrevet Februar 13, 2011 Share Skrevet Februar 13, 2011 Dette blir bra vettu Fin den rød fargen, skiller seg litt ut i mengden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet Februar 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2011 Dette blir bra vettu Fin den rød fargen, skiller seg litt ut i mengden Takk. Ja tenkte å kjøpe en bil u ikke ser så mange av og da er den røde fargen meget spesiell.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Februar 14, 2011 Share Skrevet Februar 14, 2011 uvanlig farge å se på E91 Men så til gjengjeld veldig bra ut Når det gleder felger så er iallefall 20" felger ett must. Jeg kjører med 8,5*20" fram og 10*20" felger bak. Ligger flere bilder av bilen om du følger linken i signaturen min. Ikke mye som er gjort, men bilen ser vesentlig bedre ut nå enn når jeg kjøpte den Ligger også ann til en forandring nå i vår om jeg blir å beholde den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet Februar 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2011 uvanlig farge å se på E91 Men så til gjengjeld veldig bra ut Når det gleder felger så er iallefall 20" felger ett must. Jeg kjører med 8,5*20" fram og 10*20" felger bak. Ligger flere bilder av bilen om du følger linken i signaturen min. Ikke mye som er gjort, men bilen ser vesentlig bedre ut nå enn når jeg kjøpte den Ligger også ann til en forandring nå i vår om jeg blir å beholde den Ja jeg har tenkt litt på om jeg skal gå for 20" eller 19". Hvordan er komforten i bilen etter at du fikk 20" på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet Februar 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2011 Ja da har jeg fått sansen på noen nye felger http://www.wheeldude.com/catalog/produc ... 462f7735f7 Men er det noen som har handlet hos Wheeldude? og hvr mye vil dette koste i frakt om jeg slår til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Februar 14, 2011 Share Skrevet Februar 14, 2011 Jeg har hjul på vei fra dem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Februar 15, 2011 Share Skrevet Februar 15, 2011 Grattis med fin bil Thomas;) Gjorde seg med blackline baklykter og svart grill! Virker ikke som godeste Frisk hadde helt sansen for den da, men BMW er vel for kebab for han:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikbg Skrevet Februar 15, 2011 Share Skrevet Februar 15, 2011 Ja da har jeg fått sansen på noen nye felgerhttp://www.wheeldude.com/catalog/produc ... 462f7735f7 Men er det noen som har handlet hos Wheeldude? og hvr mye vil dette koste i frakt om jeg slår til? Frakt fra WHeeldude.com kommer på ca. 6000kr pluss moms. Benytt jetcarrier.com for bedre priser. Alternativt hør med dem på rarerims.co.uk om de har på lager. De holder til i Storbritania så frakten er mye billigere. Jeg har Linea Corse felger som er handlet der. Felgene du hadde valgt er det iallefall ikke noe å si på. De er rå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet Februar 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2011 Da har jeg vært å handlet en ny ramme til speilet etter at en eller annen tulling har greid i smelle døren i speilet mitt Er det noen som vet hvordan man bytter denne? Og f.eks hvordan speilglasset er festet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå