HWelde Skrevet Desember 14, 2011 Share Skrevet Desember 14, 2011 Elsker fargen og detaljene med bilen! Enig med de ovenfor, småkult - er jo beskyttelse, en får lide for skjønnheten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet Desember 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2011 Ja den kunne sett bedre ut.. men den har en bra egenskap Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Desember 14, 2011 Share Skrevet Desember 14, 2011 Joda, har en fin funksjon, men er jo fare for at salt og fuktighet og smågrus som samler seg under der da? :/ i sølevær jobber det mot sin hensikt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet Desember 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2011 Hmm.. vet ikke helt.. men fant en tråd på detailerclub der det stod at han ikka hadde noe problem med dette, og han sa han tok den av og på hver gang han vasket bilen og hadde ikke noe merker etter det.. pluss at jeg kommer ikke til å kjøre mye rundt med det.. blir vel mest på langturer og når jeg skal opp på fjellet for å stå på ski. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet Desember 15, 2011 Share Skrevet Desember 15, 2011 Må bare få sagt at den bilen din er dritlekker, og i motsetning til mange så synes jeg faktisk at maska er ganske så tøff! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cato'n Skrevet Desember 22, 2011 Share Skrevet Desember 22, 2011 Ble pr med stussen. hvem som har montert den. såg bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cato'n Skrevet Desember 22, 2011 Share Skrevet Desember 22, 2011 bra* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moe Skrevet Desember 22, 2011 Share Skrevet Desember 22, 2011 Dette er kanskje ein av dei flottaste e91ene i landet. Heilt perfekt.. Min blir tam i forhold.. Eg må se å få byttet ut bbsene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skeie`s-528IA Skrevet Desember 22, 2011 Share Skrevet Desember 22, 2011 resten av den pene fronten din er jo forsatt motakeli for steinsprut er anderledes med disse kondomene det er heilt sikker.nydele bil å farve det ska du ha. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cato'n Skrevet Desember 23, 2011 Share Skrevet Desember 23, 2011 biligare å lakke fanger en panser. + fangeren ruster ikke vist det får steinsprut på seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet Desember 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 27, 2011 ja er sant det cato. nei må si jeg fikk hjelp av en flink fyr med den stussen.. ellers kan jeg vel si takk om tilbakemeldingene.. til sommeren kommer det nye felger tror jeg.. må ha en litt mere hissigere stuk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Desember 27, 2011 Share Skrevet Desember 27, 2011 Ta tar jeg de gamle felgene da;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet Desember 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 27, 2011 hehe. nei de torr jeg blir vinterfelger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Desember 27, 2011 Share Skrevet Desember 27, 2011 var det 18" eller 19"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet Desember 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2011 det er 19" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå