Joffen92 Skrevet Mars 26, 2012 Share Skrevet Mars 26, 2012 Strøkent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet Mars 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2012 Tok noen bilder i går.. var en venninne av meg som tok de.. synes de ble bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Mars 27, 2012 Share Skrevet Mars 27, 2012 Gutta boys på tur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet Mars 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2012 Ja er brødrene på tur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet April 5, 2012 Forfatter Share Skrevet April 5, 2012 Lurer litt på hva felger jeg skal ha.. Jeg fant ut at de hvite ble litt for grove for å få på bilen. men har funne noen nye.. hva synes folk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet April 6, 2012 Forfatter Share Skrevet April 6, 2012 ingen med noen meninger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet April 6, 2012 Share Skrevet April 6, 2012 Så jo absolutt ikke feil ut de der! Er egentlig ikke fan av crom kant og mørkt/svart senter, men disse så veldig tøffe ut, annerledes enn alt annet jeg har sett! Tror de hadde kledd bilen bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet April 6, 2012 Forfatter Share Skrevet April 6, 2012 Ja har samme mening om crom men siden felgen er concav så kan det være det vil fungere bra;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hansvg Skrevet April 6, 2012 Share Skrevet April 6, 2012 finnes det noen fler bilder av den røde touringen her på forumet? så fin ut!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet April 6, 2012 Share Skrevet April 6, 2012 Den røde touringen er jo denne tråden sin:p så bare å bla tilbake her så finner du mye;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet April 6, 2012 Forfatter Share Skrevet April 6, 2012 Ja er noen få bilder bakover. Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hansvg Skrevet April 7, 2012 Share Skrevet April 7, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet April 7, 2012 Share Skrevet April 7, 2012 Sweet mother of love så fantastisk nydelig! Skal blinke hvis jeg ser dere. har enda til gode å se noen av dere her i bergen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet April 8, 2012 Forfatter Share Skrevet April 8, 2012 hehe.. ja vi er no rundt om kring byen og nesttun Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet April 8, 2012 Share Skrevet April 8, 2012 Synes vertini concave ville sitte som bare det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå