ThomasE91 Skrevet April 8, 2012 Forfatter Share Skrevet April 8, 2012 nei vertini concave blir det ikke.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet April 8, 2012 Share Skrevet April 8, 2012 Smak og behag da Men etter min mening sitter de noe helt fantastisk på en hvit e9* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet April 9, 2012 Forfatter Share Skrevet April 9, 2012 prøvde bare bh med sommer felger på hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet April 10, 2012 Share Skrevet April 10, 2012 Meget pen No har eg fått meg en E90 selv og har handlet inn litt dill som er på vei og gleder meg til og få alt på plass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet April 10, 2012 Forfatter Share Skrevet April 10, 2012 Hehe. Ok.. blir vel fett det. Mye som er bestilt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cesandberg Skrevet April 10, 2012 Share Skrevet April 10, 2012 Meeeget pen Touring, istedenfor panser BH så kan du jo evt bruke denne: http://rbtuning.no/new/index.php?route= ... duct_id=61 Skal funke bra mot det meste av steinsprut etc, eneste aberet er at den løser seg opp i regn/vann ettervhert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet April 10, 2012 Forfatter Share Skrevet April 10, 2012 Takker. Har vel brukt den totalt 1 uke.. Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moe Skrevet April 10, 2012 Share Skrevet April 10, 2012 Kva dim har du på bakfelgane? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet April 10, 2012 Forfatter Share Skrevet April 10, 2012 Det er 9,5x19 et20 bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet April 11, 2012 Share Skrevet April 11, 2012 Hehe. Ok.. blir vel fett det. Mye som er bestilt? Jess, stjeler litt ider fra deg.. Bestilt litt Carbon stasj, som vinge, splittere osv. Svart grill og litt sånn Har du svart blank grill eller matt? Og vet ikke om noen som har et le mans sett for salg i 19 med grått senter? Gs hyper track for eksempel? Hadde håpet og finne noe brukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moe Skrevet April 11, 2012 Share Skrevet April 11, 2012 Er det 245 eller 255 bak? Noe tegn til subbing bak? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet April 11, 2012 Forfatter Share Skrevet April 11, 2012 Hehe. Ok.. blir vel fett det. Mye som er bestilt? Jess, stjeler litt ider fra deg.. Bestilt litt Carbon stasj, som vinge, splittere osv. Svart grill og litt sånn Har du svart blank grill eller matt? Og vet ikke om noen som har et le mans sett for salg i 19 med grått senter? Gs hyper track for eksempel? Hadde håpet og finne noe brukt Hehe. Blir sikkert bra det.. Sku truffes en dag da;) hehe. Kjenner desverre ingen som skal selge noen sånne felger. Er det 245 eller 255 bak? Noe tegn til subbing bak? Kjører 235 bak. Ingen subbing. Kunne nesten kjørt en 5mm spacer bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oyvfoss Skrevet April 25, 2012 Share Skrevet April 25, 2012 Fet bil! Hvor kjøpte du Zito felgene dine? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet April 29, 2012 Forfatter Share Skrevet April 29, 2012 var en som solgte de på finn.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet Mai 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2012 I dag var jeg ute å prøvde nytt objektiv på kameraet.. noen bilder jeg tok. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå