ThomasE91 Skrevet Juli 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2012 Meget flott bil du har der.. Takker;) Da har jeg gått gjennom hele prosjektet ditt, dette er en meget flott bil. Du har holdt den Clean og gjordt det simpelt, men meget bra. Liker attention to detail og at det ikke er noe jallamekk på den. Personlig likte jeg 2 felg sett på den, de zito felgene når de var lakkert svart/grå og de som er på nå. Lamin x over lyktene var perfekt samt sort grill og carbon splittere, fikk så aggressiv front da kjempeflott arbeid, følger med videre Takker.. ja jeg har vel et motto om at det skal gjøres sånn at du faktisk ikke skal se hva jeg har gjort og at det skal se cleant ut.. liker å bruke org ting som gjør bilen finere.. som f.eks diffusoren bak som er bytter å litt sånn.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet Juli 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2012 Da begynner det å nærme seg slutten. nå er kassen på plass og mangler bare den sjule platen og gulvplaten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Juli 17, 2012 Share Skrevet Juli 17, 2012 Så du fikk inn en stor kasse uten at det gikk særlig over bagasjeromsplassen eller baksetene? Nice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet Juli 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2012 Ja jeg er veldig fornøyd.. men skal gjøre sånn at det er lett å ta ut sånn at jeg kan hive ut kassen om jeg skal bruke hele bagasjerommet.. Men stor plass alikavel. men bruker ikke bagasjerommet til annet enn vaskebøtten:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet Juli 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2012 Da var anlegget ferdig;) ser bra ut og høres sykt ut;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codex Skrevet Juli 21, 2012 Share Skrevet Juli 21, 2012 Nydligt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Juli 21, 2012 Share Skrevet Juli 21, 2012 Ditta blei tøft:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet Juli 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2012 Takker for det;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Juli 21, 2012 Share Skrevet Juli 21, 2012 Meget bra finish!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet Juli 21, 2012 Share Skrevet Juli 21, 2012 Det der ble sykt bra! Kudos! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Juli 21, 2012 Share Skrevet Juli 21, 2012 det der var skikkelig stilig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Juli 22, 2012 Share Skrevet Juli 22, 2012 Tøft! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet Juli 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2012 Takker;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet Juli 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2012 Da hadde meg og min bror en cruse runde i byn i går og fant en perfekt spot til bilder.. så tok noen bilder i går;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Juli 29, 2012 Share Skrevet Juli 29, 2012 Fine bilder!!, skjønna ikke korsen dokke får til, ka kamera du bruka, innstilling osv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå