Tim89 Skrevet Februar 25, 2011 Share Skrevet Februar 25, 2011 http://bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=6&t=153622hmm nå fikk jeg litt lyst på phantom. fikk en pris på noen svarte.. så kanskje jeg skal gå for de eller kanskje jeg skal gå for de i hvit?? Hehe. Bra det er lenge til feriepengene kommer thomas! Du kommer aldri til å bestemme deg Ser lite feil ut me phantoms hvertfall! Stao pao Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet Februar 25, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2011 nei var ikke feil med de.. men har 2 felger jeg ser på nå.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikbg Skrevet Februar 25, 2011 Share Skrevet Februar 25, 2011 Dekk dim? 235/35/19 på 8.5" breie framfelger ET30 265/30/19 på 9.5 - 10" breie bakfelger ET 37 (ET22 går med lett valsing) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet Mars 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2011 Jaja.. da har jeg tatt meg en besluttning og kjøpt meg carbon splittere.. disse ble bestilt i dag så håper jeg får de i neste uke;) Kjøpte fra ebay så håper passformen er fin;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet Mars 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2011 Da var jeg kommet hjem fra sjøen og kom hjem til en bil som var blitt sotet.. dette ble veldig bra;) kommer vel kanskje noen bilder av sotingen snart;) Her har jeg et lite bilde av ringene etter jeg hadde byttet lys: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet Mars 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2011 har fått meg nytt kamera.. men Jeg er vel ganske blank på dette.. hehe.. har myyye å lære. ingen som kan komme med noen tips? (kjøpt meg Samsung NX10) Her er noen bilder jeg tok i dag. Her er et bilde av sotingen foran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet Mars 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2011 litt flere bilder.. Begynner å forstå litt.. nå er det bare å lære seg photoshop.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mars 6, 2011 Share Skrevet Mars 6, 2011 Veldig kornete de siste mørke bildene dine, (=isoverdien din er for høy) Vet det er vanskelig å ta bilder i mørket men du kan jo etterhvert utvide med et mer lyssterkt objektiv ellers meget bra bilder! les deg opp på komposisjonsprinsipper, så får du litt teori bak bildene dine også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet Mars 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2011 Veldig kornete de siste mørke bildene dine, (=isoverdien din er for høy)Vet det er vanskelig å ta bilder i mørket men du kan jo etterhvert utvide med et mer lyssterkt objektiv ellers meget bra bilder! les deg opp på komposisjonsprinsipper, så får du litt teori bak bildene dine også Ja er vel dag nr 2 med kameraet;) men tror jeg skal skaffe meg stativ til kameraet:P sånn at jeg kan stille mere på lukke tiden. men er takknemelig for innspill;) jeg kan bare lære mere;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mars 6, 2011 Share Skrevet Mars 6, 2011 Stativ er nok en god ting å ha ja er bare å leke seg med innstillinger og prøve forskjellige ting så lærer du mer har holdt på med speilrefleks i 5 år nå, men føler fortsatt at jeg er som en nybegynner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet Mars 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2011 Stativ er nok en god ting å ha ja er bare å leke seg med innstillinger og prøve forskjellige ting så lærer du mer har holdt på med speilrefleks i 5 år nå, men føler fortsatt at jeg er som en nybegynner hehe... ja er myyye å sette seg inn i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet Mars 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2011 I dag har jeg vært å tatt litt bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet Mars 9, 2011 Share Skrevet Mars 9, 2011 Denna var veldig fin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet Mars 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2011 Takk.. og når har jeg hentet carbonsplitterene på posten.. noen som har noen tips til montering? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dav-a Skrevet Mars 9, 2011 Share Skrevet Mars 9, 2011 Veldig flott bil, og du har en farge som ikke veldig mange med ny bmw har. Rett og slett tøft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå