Erik89 Skrevet November 27, 2012 Share Skrevet November 27, 2012 Jeg er skuffet over meg selv..trodde jeg hadde kommentert her tidligere, men det hadde jeg ikke Derfor kommenterer jeg nå, sånn at jeg endelig kan følge med ordentlig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet November 28, 2012 Forfatter Share Skrevet November 28, 2012 Jeg er skuffet over meg selv..trodde jeg hadde kommentert her tidligere, men det hadde jeg ikke Derfor kommenterer jeg nå, sånn at jeg endelig kan følge med ordentlig! Hehe.. aldri for seint å kommentere.. Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chrissstian Skrevet Desember 8, 2012 Share Skrevet Desember 8, 2012 Den ruller fint i gatene i Bergen, utrolig fin bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet Desember 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2012 Den ruller fint i gatene i Bergen, utrolig fin bil! takker;) hvor så du meg da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hvalabyn Skrevet Desember 11, 2012 Share Skrevet Desember 11, 2012 Meget pen bil du har! Så pen at jeg gikk for samme farge selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chrissstian Skrevet Desember 11, 2012 Share Skrevet Desember 11, 2012 Den ruller fint i gatene i Bergen, utrolig fin bil! takker;) hvor så du meg da? Gikk i strandgaten, da du svingte opp Christian Michelsens gate, nærheten av den burger king sjappa som ligger der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet Desember 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2012 Den ruller fint i gatene i Bergen, utrolig fin bil! takker;) hvor så du meg da? Gikk i strandgaten, da du svingte opp Christian Michelsens gate, nærheten av den burger king sjappa som ligger der der ja;) hehe.. kjører alltid der.. ikke så mye homper der:P hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chrissstian Skrevet Desember 12, 2012 Share Skrevet Desember 12, 2012 Hehe.. Syns det var humpete nok å kjøre der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet Desember 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2012 Hehe.. Syns det var humpete nok å kjøre der hehe.. men du slipper den værste hompen:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lovende Skrevet Desember 30, 2012 Share Skrevet Desember 30, 2012 Når man læs igjenom denne tråden får man jo tåra i øyan! Bilen er jo NYDELIG. Ønske mæ nesten rød bil.. Utrolig flott bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet Januar 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2013 Når man læs igjenom denne tråden får man jo tåra i øyan! Bilen er jo NYDELIG. Ønske mæ nesten rød bil.. Utrolig flott bil. takk skal du ha;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet Januar 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2013 Har fått meg ny linse.. dette er en Nikkor 14-24 2,8f.. kjempe fornøyd.. kjempe klare bilder;) disse bildene er tatt med en iso på 4000.. glemte stativ:P hehe... I morgen tidlig blir det skitur.. så nå er bilen satt opp til å komme seg på fjellet:P hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ellingz1 Skrevet Januar 8, 2013 Share Skrevet Januar 8, 2013 Har fått meg ny linse.. dette er en Nikkor 14-24 2,8f.. kjempe fornøyd.. kjempe klare bilder;) disse bildene er tatt med en iso på 4000.. glemte stativ:P hehe...I morgen tidlig blir det skitur.. så nå er bilen satt opp til å komme seg på fjellet:P hehe.. [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] stillig! Hvor du har kjøpt BHen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Underground1983 Skrevet Januar 8, 2013 Share Skrevet Januar 8, 2013 Fantastisk bra bilder. Må se om jeg får til noe lignende med D7000 om en god stund. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Januar 8, 2013 Share Skrevet Januar 8, 2013 Du liker det parkeringshuset der Blir utrolig bra bilder Hva er lukkertiden du bruker? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå