Gå til innhold

...Hatthyllebråk


Anbefalte innlegg

har en E46 med Harman Kardon anlegg, og det gjør at hattehylla rister og bråker.! noe jeg blir rimelig irritert over når man vil skru opp volumen litt.

Spørsmålet er altså: Noen enkle måter å få fikset dette på?

Har tenkt på noen metoder men vil jo ikke gjøra noe jeg kan angre på om det finnes bedre løsninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

EMNEBESKRIVELSEN DIN ER DRITT IRRITERENDE! SKRIV EN BEDRE TITTEL UTEN BRUK AV CAPS LOCK OVER HELE! :)

Hattehylla rister og bråker, hva med å sjekke at ting sitter som de skal? Jeg spiller høyt i min bil uten at ting rister og detter fra hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

EMNEBESKRIVELSEN DIN ER DRITT IRRITERENDE! SKRIV EN BEDRE TITTEL UTEN BRUK AV CAPS LOCK OVER HELE! :)

Hattehylla rister og bråker, hva med å sjekke at ting sitter som de skal? Jeg spiller høyt i min bil uten at ting rister og detter fra hverandre.

Har man ikke no produktivt å komme med kan man drite i det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

EMNEBESKRIVELSEN DIN ER DRITT IRRITERENDE! SKRIV EN BEDRE TITTEL UTEN BRUK AV CAPS LOCK OVER HELE! :)

Hattehylla rister og bråker, hva med å sjekke at ting sitter som de skal? Jeg spiller høyt i min bil uten at ting rister og detter fra hverandre.

Har man ikke no produktivt å komme med kan man drite i det ;)

Ganske produktivt når trådtittelen ikke sier noe om emnet..

Det første du må gjøre er jo å sjekke om hattehylla sitter som den skal. Ellers kan du legge skum/gummi mellom hattehylla og der den ligger mot plasten slik at den ikke vibrerer like lett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

EMNEBESKRIVELSEN DIN ER DRITT IRRITERENDE! SKRIV EN BEDRE TITTEL UTEN BRUK AV CAPS LOCK OVER HELE! :)

Hattehylla rister og bråker, hva med å sjekke at ting sitter som de skal? Jeg spiller høyt i min bil uten at ting rister og detter fra hverandre.

Har man ikke no produktivt å komme med kan man drite i det ;)

Det står i rettningslinjene til forumet at du har med å lage en ordentlig overskrift! Så følg dem! Det er også blitt laget en egen tråd til sånne som deg, og ikke gidd å kom med sånne spydige svar til en som prøver å hjelpe deg. Skjerpings!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

EMNEBESKRIVELSEN DIN ER DRITT IRRITERENDE! SKRIV EN BEDRE TITTEL UTEN BRUK AV CAPS LOCK OVER HELE! :)

Hattehylla rister og bråker, hva med å sjekke at ting sitter som de skal? Jeg spiller høyt i min bil uten at ting rister og detter fra hverandre.

Har man ikke no produktivt å komme med kan man drite i det ;)

Det står i rettningslinjene til forumet at du har med å lage en ordentlig overskrift! Så følg dem! Det er også blitt laget en egen tråd til sånne som deg, og ikke gidd å kom med sånne spydige svar til en som prøver å hjelpe deg. Skjerpings!

Har tidligere lest regler for forumet men finner dem ikke igjen :?

Har sett flere ganger at topic er mangelfull/feil å tenkt å legge link til dette i stedet for bare en kommentar :)

Kan noen vise til reglene :?:?:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...