Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Oppdatert Hatt bilen på diagnose nå, og det rapporteres om feil fra fotrumsmodul, om at den ikke klarer å kontakte motorene i lyktene.

Det er ganske mye dugg i lyktene, men kan det tenkes at det er modulen som er gåen?

Eller er det problemer med at motorene ikke lever?

Noen som har erfaringer med dette?

Photo%20feb.%2015%2C%209%2009%2046.jpg

Skrevet
Da har jeg snakket med Norsk Bruktbilgaranti, og dette var SELVFØLGELIG ikke dekket.

Noen som har erfaringer med kostnader på en slik rep?

Hvilken garanti er det som ikke dekker feil som i utgangspunktet dekeks av garantien til produsenten?

For meg høres dette ut som en "møkk" garanti som kun koster penger....

Hvilket punkt i avtalen fant de ut at dette ikke dekkes?

Skrevet

Bilen er tyskimportert i februar i fjor, og ble solgt med Bruktbilgaranti fra Fragus/Norsk Bruktbilgaranti.

De har allerede dekket ny differensial, ny turbo og diverse annet småplukk som har vært (..som BMW Norge gladelig hadde tatt på seg, om bilen hadde vært kjøpt gjennom de).

Men, det var ikke noe som inbefattet lykter og/eller noe rundt dette hos Norsk Bruktbilgaranti.

Siden det er snakk om en styringsenhet (mest sansynlig) som også styrer comfort access (keyless), vinduer i dører, osv. osv. så føler jeg at denne burde dekkes.

Får ta og ringe de i morgen og fortelle at jeg har hatt bilen på Diagnose hos BMW, og at de fant feil på modulen, og at jeg synes at denne bør byttes på garanti.

Jeg antar at det er akkurat på grunn av duggproblemene til BMW, at de har slått fra seg dette med å dekke lykter etc.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...