aottesen Skrevet Februar 15, 2011 Skrevet Februar 15, 2011 Oppdatert Hatt bilen på diagnose nå, og det rapporteres om feil fra fotrumsmodul, om at den ikke klarer å kontakte motorene i lyktene. Det er ganske mye dugg i lyktene, men kan det tenkes at det er modulen som er gåen? Eller er det problemer med at motorene ikke lever? Noen som har erfaringer med dette?
vegard89 Skrevet Februar 15, 2011 Skrevet Februar 15, 2011 Hvis du glaner litt i instruksjonsboka så står det helt sikkert der
aottesen Skrevet Februar 15, 2011 Forfatter Skrevet Februar 15, 2011 Feil på adaptive kjørelys .. "Løsning: ingen" Blir vel en tur på verksted igjen da .. Elsker kvaliteten på nyere biler!
aottesen Skrevet Februar 17, 2011 Forfatter Skrevet Februar 17, 2011 Da har jeg snakket med Norsk Bruktbilgaranti, og dette var SELVFØLGELIG ikke dekket. Noen som har erfaringer med kostnader på en slik rep?
PenguiN- Skrevet Februar 17, 2011 Skrevet Februar 17, 2011 Jeg har en lysmodul til E61 2005 modell med adaptive kjørelys og xenon...! SJEKK MED GS OM DENNE PASSER
todleif Skrevet Februar 17, 2011 Skrevet Februar 17, 2011 Er det norsk bil du har? Dette er vel ein ting som skal dekkes av reklamasjon
Otis Skrevet Februar 17, 2011 Skrevet Februar 17, 2011 Da har jeg snakket med Norsk Bruktbilgaranti, og dette var SELVFØLGELIG ikke dekket.Noen som har erfaringer med kostnader på en slik rep? Hvilken garanti er det som ikke dekker feil som i utgangspunktet dekeks av garantien til produsenten? For meg høres dette ut som en "møkk" garanti som kun koster penger.... Hvilket punkt i avtalen fant de ut at dette ikke dekkes?
aottesen Skrevet Februar 17, 2011 Forfatter Skrevet Februar 17, 2011 Bilen er tyskimportert i februar i fjor, og ble solgt med Bruktbilgaranti fra Fragus/Norsk Bruktbilgaranti. De har allerede dekket ny differensial, ny turbo og diverse annet småplukk som har vært (..som BMW Norge gladelig hadde tatt på seg, om bilen hadde vært kjøpt gjennom de). Men, det var ikke noe som inbefattet lykter og/eller noe rundt dette hos Norsk Bruktbilgaranti. Siden det er snakk om en styringsenhet (mest sansynlig) som også styrer comfort access (keyless), vinduer i dører, osv. osv. så føler jeg at denne burde dekkes. Får ta og ringe de i morgen og fortelle at jeg har hatt bilen på Diagnose hos BMW, og at de fant feil på modulen, og at jeg synes at denne bør byttes på garanti. Jeg antar at det er akkurat på grunn av duggproblemene til BMW, at de har slått fra seg dette med å dekke lykter etc.
aottesen Skrevet Februar 18, 2011 Forfatter Skrevet Februar 18, 2011 Noen som vet om det er forskjell på modulen på en automat og manuell bil?
PenguiN- Skrevet Februar 18, 2011 Skrevet Februar 18, 2011 Som sagt i PM: Ring gs og hør evt bmw norge....?
en325ic Skrevet Februar 18, 2011 Skrevet Februar 18, 2011 er nåkk en styreenhet i løkta som har konka ut! da pga kondens og eiret den må programeres etter monteringen som må utførers oss bmw førhandler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå