Endre87 Skrevet Februar 15, 2011 Skrevet Februar 15, 2011 Hei lurte på hva forskjellen på høytalerne som er i Cupe og i Sedan av harman kardon, vurderer og kjøpe HK anlegg fra Cupe men er usikker av hva jeg kan bruke av høytalere Samt er det noen som har peiling på om det er kabler opplagt i en bil uten HK til HK? eller må jeg legge opp alt av kabler på nytt? Så om noen har peiling på dette, takker jeg på forhånd for svar
Kjennern Skrevet Februar 15, 2011 Skrevet Februar 15, 2011 Bytt heller ut med et sett med Focal høytalere og en Blaupunkt PnP THA475. Mye enklere og trolig ikke noe dyrere.
aloebiz.net Skrevet Februar 16, 2011 Skrevet Februar 16, 2011 Og sikkert også bedre HK anlegget i cupeen spiller greit men ikke noe mer synes jeg.
Endre87 Skrevet Februar 16, 2011 Forfatter Skrevet Februar 16, 2011 Ja mulig det spiller bedre, men da jeg vurderer å kjøpe dette HK anlegget brukt, så blir det mye billigere og samt er HK tilpasset bilen, så jeg slipper stor sub kasse osv bak i bilen, samt uorginalt ledningsnett som jeg ikke er noen stor fan av i nyere biler. Og det skal jo sies att HK spiller bra til sitt bruk, skal ikke råne med full bass og ingen diskant
Kjennern Skrevet Februar 16, 2011 Skrevet Februar 16, 2011 Du må strekke nye kabler til HK, skal gå et par pr høytaler fra forsterker. Med Blaupunkt sitt er det så lett at selv jeg klarte det selv
Endre87 Skrevet Februar 16, 2011 Forfatter Skrevet Februar 16, 2011 Du må strekke nye kabler til HK, skal gå et par pr høytaler fra forsterker. Med Blaupunkt sitt er det så lett at selv jeg klarte det selv ja, veit att jeg må trekke kabler men de følger jo med, og skal jeg sette inn uorginale høytalere trenger jeg braketter for å få inn rett strørelse på høytalerne, samt montere forsterker en eller anen plass, og bygge subkasse så går under hatthyllen, samt det kommer til å koste meg 2-3000 mere. Og så er det med kabelsett så er jo nesten bare å koble opp. Har bygget mye stereo før, men vil ikke att det skal vere for mye uorginalt på bilen, da hele bilen er som den var fra fabrikk har e30 for å knote me sånne ting på
awt Skrevet Februar 16, 2011 Skrevet Februar 16, 2011 Tror dette er en ganske omfattende jobb dessverre.
Endre87 Skrevet Februar 16, 2011 Forfatter Skrevet Februar 16, 2011 blir ikke så mye jobb fant jeg ut, var ute å skrudde litt i bilen og fant ut att kablene er opplagt til suben og til forsterkeren alerede. så da er det jo plug and play så å si
adyton Skrevet Februar 17, 2011 Skrevet Februar 17, 2011 Heisann. Du kan kanskje også finne noe snadder herfra: http://www.bavariansoundwerks.com/categ ... 0/Catalog/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå