LiveFree Skrevet Februar 23, 2011 Share Skrevet Februar 23, 2011 Ingen som har fått noe svar eller funnet ut noe mer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw cab Skrevet Februar 23, 2011 Share Skrevet Februar 23, 2011 Jeg har fått svar jeg.. Og her kommer svartet: Ja, vi har till din fina bil! Vi har nu en kampanj med extra låga priser! Soyafilm® avtagbar färdigskuren solfilm/toning finns i 80% och nu även i 55% toningsgrad! Specialpris om du köper nu till BMW: Bakdörrarna och bakåt kostar 1099NOK (ordinarie pris 1490NOK), DU sparar 391NOK. Framdörrarna och bakåt kostar 1599NOK (ordinarie pris 2080NOK), DU sparar 481NOK. Rekommenderas med 55% på framdörrarna! Totalpris för de båda bilarna, för framdörrarna och bakåt, 3098NOK! Om du beställer innan måndag så bjuder jag på en universalstripe till vindrutan till de båda bilarna(259NOK) FRAKTFRITT! Priset är helt utan fraktkostnad. TULLFRITT! Soyafilm är en TULLFRI vara eftersom varan tillverkas i Sverige.(EES-avtal,EØS preferanseopprinnelse) Mer info om detta på http://www.toll.no/templates_TAD/Search ... anguage=no Vill även passa på att tipsa om våran nya produkt SoyaShield! Stenskottsskydd och strålkastarskydd utskurna och klara för enkel montering. Läs mer på http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs ... e=26657054 Kampanjpriserna gäller till 30/3-11 därefter gäller ordinarie priser. Förskottsbetalning gäller för leveranser till Norge. Varan skickas när betalningen inkommit till vårat bankkonto. Vill du beställa och göra din bil ännu finare? Isåfall mailar vi inbetalningsrutinerna med kontonummer till dig. Regards Soyafilm® Crew Soyafilm.se Box 3 S-79321 Leksand Sweden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 24, 2011 Share Skrevet Februar 24, 2011 Litt morsomt at dem spiller på "tollfritt" til Norge fordi de har inngått avtale...hehe...er ikke toll på ting utenom klær lissom....Momsen må man jo betale uansett... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiveFree Skrevet Mars 2, 2011 Share Skrevet Mars 2, 2011 Noen som har prøvd enda? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet Mars 2, 2011 Share Skrevet Mars 2, 2011 jepp eg kjøpte av en kar her inne som ikke skulle bruke det likevel. monteringen gikk smertefritt, ingen kluss osv som det er med vanlig solfilm, resultatet ble bra syns eg, har ikke prøvd og ta ned vinduer ennå, men skal ut og skru litt i kveld så kan fikse noe bilder og prøve vinduene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wagon Skrevet Mars 2, 2011 Share Skrevet Mars 2, 2011 Spent på resultatet her Funker det greit skal jeg bestille til dama´s bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiveFree Skrevet Mars 2, 2011 Share Skrevet Mars 2, 2011 jepp eg kjøpte av en kar her inne som ikke skulle bruke det likevel.monteringen gikk smertefritt, ingen kluss osv som det er med vanlig solfilm, resultatet ble bra syns eg, har ikke prøvd og ta ned vinduer ennå, men skal ut og skru litt i kveld så kan fikse noe bilder og prøve vinduene. Nice! Da blir det til min bil også etterhvert om det funker bra.. Fylte de ut hele ruten eller ble det en liten gleppe rundt hele? Hvordan monterte du det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Mars 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2011 1: hvordan er "passform"? 2: Hvordan er UTSYN? ser det tåkete og "blurry" ut ? 3: Hvordan er det å åpne/lukke vinduene, flytter filmen på seg eller blir skeiv osv ? 4: Hvordan er ripe-motstands-dyktigheten? takker for svar OG BILDER Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet Mars 2, 2011 Share Skrevet Mars 2, 2011 glemte jo seff kamera idag, men skal ut igjen på fredag mest sannsynlig, så bilder og info kommer da. har egentlig bare montert filmen, ikke sett så mye på den, så besvarer spørsmålene på fredag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo1991 Skrevet Mars 3, 2011 Share Skrevet Mars 3, 2011 Sjekk tråden på 540 en til ///MPower så ser dere bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Mars 3, 2011 Share Skrevet Mars 3, 2011 Hva er forskjellen på disse settene og de som selges på Ebay til rundt 200,-? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Mars 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2011 Venter enda på tilbakemelding av han som hadde denne filmen. Er veldig spent på hvordan det ser ut innenifra! Leste på ett forum at det blir litt blurry iforhold til tradisjonell solfilm...?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320icab Skrevet Mars 7, 2011 Share Skrevet Mars 7, 2011 http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=26830200Noen som har prøvd dette? er jo veldig billig i forhold til 6-7 000,- som riis bilglass skulle ha for soting av E61 vinduene mine...! hei=) en kompis har det på bmwn sin meget bra!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Mars 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2011 Det ser meget bra ut utvendig har jeg lest på andre forum, MEN på det svenske forumet klager eier på at UTSYN er dårlig og "blurry"..kan noen bekrefte/avkrefte dette? hvis ikke er det jo ett røverkjøp til den prisen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet Mars 7, 2011 Share Skrevet Mars 7, 2011 Da har jeg sendt mail om pristilbud på Både M535`n og tds`n Så veldig bra ut på 540`n til ///MPower Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå