flobben Skrevet Juni 8, 2011 Share Skrevet Juni 8, 2011 Får satse på d blir bra Står jo at 55% er "lett röktonad", mens 80% ser kan knapt inn i dagslys... Lenge til du får det da? Viktig å legge ut bilder!! Bestilt helt frem? Normalt så går gradene motsatt vei, men er vel svensker. 80% betyr da at den slipper igjennom 20% av lyset. Hvis man bruker normale norske verdier, så hadde jeg 20% på rutene bak før, og det ble ganske mørkt uten i fra og inn. Jeg hadde 30% på rutene foran og opplevde ikke det som veldig mørkt. Så 55% (eller 45% i Norge) er egentlig veldig lyst. Hvis dere ser på linken min, så ser dere at jeg har 30% på rutene foran og det er ikke noe problem å kjøre med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet Juni 9, 2011 Share Skrevet Juni 9, 2011 80% var det bort imot svart, så 55% er lysere ja. Kompis av meg brukte Riis Bilglasss til toning, dem brukte 3M sin på 25%, synest det var perfekt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet Juni 9, 2011 Share Skrevet Juni 9, 2011 Min bil har 80 % soting, det er ikke så mørkt når du sitter i bilen, men på litt avstand så er det svart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thoslags Skrevet Juni 11, 2011 Share Skrevet Juni 11, 2011 Då har eg bestilt 55% soya film. Håper ikkje den blir for lys. Vil ha noke som gjer at sola kjennes mykje svakere ut, og at innsynet blir litt meir begrensa. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wagon Skrevet Juni 11, 2011 Share Skrevet Juni 11, 2011 Bestiller jeg også til dama´s avensis, så får man prøvd ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juni 11, 2011 Share Skrevet Juni 11, 2011 Da må dere legge ut bilder folkens Er under vurdering på dette selv, men er litt skeptisk, siden jeg aldri har klart å legge vanlig film skikkelig.. Ser at de fleste sier at denne er enkel og montere osv, men klarer ikke se for med at den er så enkel at selv JEG klarer det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet Juni 12, 2011 Share Skrevet Juni 12, 2011 Da må dere legge ut bilder folkens Er under vurdering på dette selv, men er litt skeptisk, siden jeg aldri har klart å legge vanlig film skikkelig.. Ser at de fleste sier at denne er enkel og montere osv, men klarer ikke se for med at den er så enkel at selv JEG klarer det Hehe da kan du be mora di gjøre det for deg, det er faktisk utrolig enkelt, husk bare på å være nøye med å få rutene skikkelig rene før du legger på filmen, du kan ikke sammenligne soyafilm og vanlig klistrefilm fra Biltema Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juni 12, 2011 Share Skrevet Juni 12, 2011 Hmm, virker skremmende enkelt. Ja, de bør vel rengjøres maximalt så ingenting ligger i veien for å lage bobler.. Går fint å presse ut vannet uten og fylle halve døra/bilen med vann også? (Ja, jeg er skeptisk av natur..) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet Juni 12, 2011 Share Skrevet Juni 12, 2011 Det gåt fint ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mering90 Skrevet Juni 14, 2011 Share Skrevet Juni 14, 2011 Sendte just mail til dem... men er det noen som vet hva det koster for film til siderutene fremme, bak og bakruten på en E90? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juni 14, 2011 Share Skrevet Juni 14, 2011 Mener det sto 1499,- for soting helt fram til A-stolpe?? Skal stå en pris på det i finn-annonsen i alle fall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thoslags Skrevet Juni 23, 2011 Share Skrevet Juni 23, 2011 Eg har ikkje mottat produktet etter 2 veke. Prøvde og ringe men tar ikkje tlf. Har vel blitt svindlet no då! Link til annonse: http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs ... e=28898696 Fått epost frå ein Magnus som jobber for soyafilm. Det bør vel ikkje ta så lang tid? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian1990_2 Skrevet Juni 23, 2011 Share Skrevet Juni 23, 2011 Skulle likt å sett enda flere bilder, og fra legging av dette. Skulle vært morsomt og prøvd til bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet Juni 23, 2011 Share Skrevet Juni 23, 2011 Eg har ikkje mottat produktet etter 2 veke. Prøvde og ringe men tar ikkje tlf. Har vel blitt svindlet no då! Link til annonse: http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs ... e=28898696 Fått epost frå ein Magnus som jobber for soyafilm. Det bør vel ikkje ta så lang tid? Det tok litt over 2 uker før min film kom også, du har ikke blitt svindlet, det tar bare litt tid Det er faktisk min bil i annonsen du har linket til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet Juni 23, 2011 Share Skrevet Juni 23, 2011 Skulle likt å sett enda flere bilder, og fra legging av dette. Skulle vært morsomt og prøvd til bilen. Ikke noe hokus pokus, det legges på som all annen film, bortsett fra at denne filmen har ikke lim, du tar ganske enkelt den ferdig tilpassede filmen og fukter den med såpevann (zalo funker fint) legg filmen på ruta du skal sote og jobb fra midten og utover, jeg brukte ei dusjflaske med jif universal og dusjet litt på den siden av filmen som vender inn i bilen, da er det enklere å bruke gummiskrapa for å stryke ut luft og såpevann Kan legge ut flere bilder her jeg, men da blir det bilder av en Volvo og da risikerer jeg vel å bli skutt hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå