gica Skrevet Februar 16, 2011 Share Skrevet Februar 16, 2011 Veit ikke helt om dette har blitt tatt opp nå i det siste, men fikk bokstavelig talt shokk når jeg så Esso operere med Blyfri fra 12,55 NOK og Diesel 13.85 NOK. Hva skjer med prisene ? Dette var Esso Ryen (Oslo). Noen som har samme oppfattning som meg , om at prisen på diesel har økt? Er det alt for mange Diesel biler på veiene i forhold til Bensin biler? Var ikke mange dager siden hvor diesel lå ca 1 kr NOK under bensin 95 okt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Februar 16, 2011 Share Skrevet Februar 16, 2011 Samme greiene her i Arendal! Plutselig koster dieselen 10,20 ,- og fire timer senere koster den 13,55,- og er dyrere en bensin! Drivstoffprisene i dette landet er like stabile som en psykriatisk pasient på lukka avdeling!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bradbury Skrevet Februar 16, 2011 Share Skrevet Februar 16, 2011 Hos min lokale Esso-stasjon har jeg aldri lagt merke til at bensinen har vært billigere enn dieselen. Normalt sett er blyfri 95 rundt kr 0,50 dyrere enn dieselen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z1 Skrevet Februar 16, 2011 Share Skrevet Februar 16, 2011 Di rød/grønne sa vi skulle kjøpe diesel biler . Jens Bløffenberg er en mann og stole på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Februar 16, 2011 Share Skrevet Februar 16, 2011 Liten oppklaring her: Først var bensin dyrt og diesel billig.. så fikk vi beskjed om å kjøpe diesel biler. Ååå nei detta vakke bra da tapte de jo penger på bensin, ergo de jekka opp pris på diesel og årsavgift. Nå sier de kjøp E85 biler. Så da jekka de oppprisen på det og. Nå ere El-Bil som gjelder, ja søkke heller, da eksporterer vi vår billige strøm til blodpriser, og importerer dyr kølkraft for å lade våre økobiler. Piss meg i øret as... Denna staten her. Skal begynne mitt eget oljeselskap jeg, utkonkurere de andre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Februar 16, 2011 Share Skrevet Februar 16, 2011 Di rød/grønne sa vi skulle kjøpe diesel biler .Jens Bløffenberg er en mann og stole på Uten å starte noen politiske diskusjon så sier jeg bare: Inn med Siv så får vi se om det skjer ting for oss som er bilinteresserte i allfall! Men ikke start noen voldsom diskusjoner om politikk nå karer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Februar 16, 2011 Share Skrevet Februar 16, 2011 Di rød/grønne sa vi skulle kjøpe diesel biler .Jens Bløffenberg er en mann og stole på Uten å starte noen politiske diskusjon så sier jeg bare: Inn med Siv så får vi se om det skjer ting for oss som er bilinteresserte i allfall! Men ikke start noen voldsom diskusjoner om politikk nå karer! Veeel nåru sier det sånn så! Here we go with the diskusjon Bare å få FrP inn på scenen med iltt makt med en gang. Da veit vi en gang for alle om det funker eller ei! Det ER ikke verre enn det...Nå har de sutra i så mange år, det kan vel ikke bli verre enn det allerede er. Verste som kan skje er jo at vi går ett skritt nærmere opprør og revolusjon. Minner meg litt om Sovjet detta. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Februar 16, 2011 Share Skrevet Februar 16, 2011 hehe, her oppe (harstad) har jeg ikke sett prisen under 13 kr litern for diesel eller bensin. Akkurat nå ligger bensinprisen på 13,60 mens diesel ligger på 13,20. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Februar 16, 2011 Share Skrevet Februar 16, 2011 Håper inderlig dette er et sørnorsk fenomen Lokale priser i dag: Bensin 13.29 - Diesel 12.69. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CV-Erik Skrevet Februar 16, 2011 Share Skrevet Februar 16, 2011 I går var det 14,06kr litern for 98 blyfri på Nesodden.. DYRT! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bradbury Skrevet Februar 16, 2011 Share Skrevet Februar 16, 2011 Jeg var i Tromsø i går og måtte kommentere at jeg aldri har sett så dyr bensin. Jeg tror det var 14,65 for blyfri 95. Det var også over 14 kroner for diesel på denne stasjonen. Esso-stasjonen jeg kan se fra kjøkkenvinduet mitt her i Oslo, har i skrivende stund priser på henholdsvis 13,44 og 12,92. Søndagskveldene ligger prisene ca 1 krone under dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M85 Skrevet Februar 16, 2011 Share Skrevet Februar 16, 2011 Rart ingen skriver om V -Power her. Den har jeg sett maks på 14.80 i oslo Til de som har Iphone, last ned et program fra apple store (BENSINPRIS) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Februar 16, 2011 Share Skrevet Februar 16, 2011 Joa men nå var det jo standard 95 og vanlig diesel som var nevnt her Kan jo diskutere 98 også men vi vet den er dyrere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Februar 16, 2011 Share Skrevet Februar 16, 2011 I går var det 14,06kr litern for 98 blyfri på Nesodden.. DYRT! ikke ille.. jeg fyllte 98 i går for 14.54! sykt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CV-Erik Skrevet Februar 16, 2011 Share Skrevet Februar 16, 2011 I går var det 14,06kr litern for 98 blyfri på Nesodden.. DYRT! ikke ille.. jeg fyllte 98 i går for 14.54! sykt... Det var litt værre ja... har ikke råd til så mange liter når prisene er så høye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå