Bmw_e39 Skrevet Februar 17, 2011 Share Skrevet Februar 17, 2011 Heisann, hadde tidligere problem med at navigasjonen min kunn stod og loadet, beskjeden please wait kom opp og blei stående. Så nå kjøpte jeg meg ny navispiller, her kommer det opp at det er feil dvd/cd som står i spilleren. Hva er feilen, og hva må gjøres? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Februar 17, 2011 Share Skrevet Februar 17, 2011 Hvilken type navi-enhet er dette? (MK1, 2, 3 eller 4), og er det akkurat den samme som du hadde før? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw_e39 Skrevet Februar 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2011 Det er MK4, dvdspilleren, akkurat samma som jeg hadde før... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Februar 17, 2011 Share Skrevet Februar 17, 2011 Det er jo feil plate da. Har du brent selv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Februar 17, 2011 Share Skrevet Februar 17, 2011 Ofte kan det hjelpe å brenne en ny plate av en eller annen grunn. Var den nye enheten ny eller brukt? Et kjent problem er at laseren går i dvd-spilleren, men da mener jeg at det er "please wait"-beskjeden som pleier å komme. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw_e39 Skrevet Februar 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2011 Jeg regna med at det var laseren som var kødden, derfor så handla jeg meg en ny spiller, og jeg regner med at den var i bruk, kjøpte den av en som henter Bmw deler i Tyskland... Får prøve og brenne en Dvd da, men rart det skal gå og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw_e39 Skrevet Mars 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2011 Prøvd og fått brent ut ny cd, akkurat den cd`n som skal brukes og akkurat den brennehastigheten som skal brukes... Kommer fortsatt samma beskjeden, om at det er feil cd i spilleren... :-/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Mars 2, 2011 Share Skrevet Mars 2, 2011 Brenner du fra dvd til cd? Hvis ikke, så prøv et annet merke å brenne på, ev en annen fil hvis du har tilgang til det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw_e39 Skrevet Mars 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2011 Har lasta ned programmet fra nettet, og brent ut, men du mener jeg burde kopiere navi cden jeg har asså? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mars 2, 2011 Share Skrevet Mars 2, 2011 FEIL TEKST EDIT: Jeg ser jo nå at jeg tuller fælt her... Men hvor stor er fila som du har lastet ned? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw_e39 Skrevet Mars 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2011 ikke helt sikker på hvor stor den er, fått hjelp av en som kan data til det, men han har følgt alt av spesifikasjoner som sto på sia, bruka en dual layer dvd med enten pluss eller minus tegn og masse styr... Hva anna en selve enheten kan være feil, har for tiden 2 spillere en til meg og en kamerat av meg som sier at det er feil cd/dvd i spilleren, den 3 som er den gammle min som bare kommer til please wait og står der... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mars 2, 2011 Share Skrevet Mars 2, 2011 Kan såklart være feil med fila, ingen umulighet det. Her er et google søk som gir deg korrekt fil til MK4. Det er resultat nr 1 som er riktig. http://www.google.no/#hl=no&source=hp&b ... 59c62bd342 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw_e39 Skrevet Mars 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2011 Og den fila fungerer på navi-anlegget på en 2002mod e39? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mars 2, 2011 Share Skrevet Mars 2, 2011 Sålenge det er MK4 navigasjon/DVD basert, så skal den det ja. Jeg har ikke testet akkurat denne filen, men det er veldig sjeldent at det florerer med dårlige/feile kopier på nettet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw_e39 Skrevet Mars 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2011 trudde ikke at det var sånn med feil på jeg heller... men jeg har prøvd 2, og ikke fått de til og funke, første var jeg skeptisk på da, i og med at det bare var en vanlig dvd og ikke sånn dual layer dvd... men det er på denna sia at det er riktig fil? http://www.boerse.bz/boerse/software-an ... 011-a.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå