awt Skrevet Mars 3, 2011 Skrevet Mars 3, 2011 Jeg har aldri brukt dual layer. Hvis filen har vært for stor har jeg bare fjernet unødvendige språk.
Otis Skrevet Mars 3, 2011 Skrevet Mars 3, 2011 Det er også en mulighet, men det er ikke derfor TS har problemer.
Bmw_e39 Skrevet Mars 3, 2011 Forfatter Skrevet Mars 3, 2011 Det her virker håpløst forbanna kjedlig når ting ikke bare kan virke som de skal...
bjalle Skrevet Mars 4, 2011 Skrevet Mars 4, 2011 Regner med du vet at du skal ha HIGH versjonen av kartet ikke pro eller business.du må ha siste v32 firmware så navi kan lese dual layer dvd.Verbatim er ett sikkert valg på cd\dvd plater.
Bmw_e39 Skrevet Mars 5, 2011 Forfatter Skrevet Mars 5, 2011 Det viste jeg ikke, er nok blank på området men tusen takk for et godt tips
Bmw_e39 Skrevet Mars 18, 2011 Forfatter Skrevet Mars 18, 2011 Feilen er cd`n heldigvis Veit ikke helt hvilken version osv som skal brennes, men nå er det bare og prøve seg fram så funker det nok til slutt, fikk testa en cd fra mk2 igår, og den funka med engang
Otis Skrevet Mars 18, 2011 Skrevet Mars 18, 2011 Det høres jo veldig rart ut, trodde ikke at MK4 kunne lese CDer jeg?
Bmw_e39 Skrevet Mars 18, 2011 Forfatter Skrevet Mars 18, 2011 Er ikke så super merklig at det nyeste systemet klarer alt det gammle opplegget, men støtter ikke noe som er nyere... Syns jeg da hvertfall, så står det feil cd/dvd på skjermen når jeg putter i den plata jeg har fått brent ut...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå