hao Skrevet Februar 17, 2011 Share Skrevet Februar 17, 2011 Er ikke bare bare å bli veteran http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/nrk_ ... /1.7511573 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DanielMK Skrevet Februar 17, 2011 Share Skrevet Februar 17, 2011 Haha, det er det sykeste ... For stygg for forsikring? What the fu%¤ .. ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiderPig Skrevet Februar 17, 2011 Share Skrevet Februar 17, 2011 hahahahahahahaaaahah, værste er jo at det er sant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Østgaard Skrevet Februar 17, 2011 Share Skrevet Februar 17, 2011 Hehe, ser det er noen som har kommentert: "Kjipt å få en tilsvarende beskjed når man skal søke om livsforsikring " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hauken Skrevet Februar 17, 2011 Share Skrevet Februar 17, 2011 Ja,denne er for stygg.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Februar 17, 2011 Share Skrevet Februar 17, 2011 Helt enig med takstmann. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Februar 17, 2011 Share Skrevet Februar 17, 2011 veteran skal jo være en urørt bil ? sist jeg sjekka, fikk nesten ikke forsikring på bobla siden den var lakka blå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet Februar 17, 2011 Share Skrevet Februar 17, 2011 Hehe, ser det er noen som har kommentert:"Kjipt å få en tilsvarende beskjed når man skal søke om livsforsikring " Var det jeg håpet å se da jeg åpnet linken! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Februar 17, 2011 Share Skrevet Februar 17, 2011 Nå har jo eieren av denna virkelig lagt seg i sælan for å gjøre bilen så stygg som mulig da! Hadde følt meg litt dum med å gå til avisa å grine over at han ikke får forsikring også viser han fram denna bilen De fleste vil jo automatisk være hjertens enig med Gjensidige Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Februar 17, 2011 Share Skrevet Februar 17, 2011 Fint at noen gjør det de kan for å holde slikt gammelt amcar ræl bort fra vegene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wacman Skrevet Februar 17, 2011 Share Skrevet Februar 17, 2011 Likte wunderbaumen på interiørbildene... Det understreket liksom pointet. Var fanken ikke mye veteranbil det der,bare en gammal ræggerbil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauso Skrevet Mars 2, 2011 Share Skrevet Mars 2, 2011 Ehh.. Er det snakk om å forsikre denne bilen som et motorhistorisk kjøretøy, eller er det snakk om at eieren skal ha skilter på bilen for å bruke den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heen Skrevet Mars 2, 2011 Share Skrevet Mars 2, 2011 Har gjensidige selv, og kan ikke si jeg er uenig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Mars 2, 2011 Share Skrevet Mars 2, 2011 Ehh.. Er det snakk om å forsikre denne bilen som et motorhistorisk kjøretøy, eller er det snakk om at eieren skal ha skilter på bilen for å bruke den? Veteranforsikring (LMK e.l.). Vanlig forsikring og skilter hadde han fått uten problemer, så sant den går gjennom EU-kontroll. (noe jeg ikke hadde sluppet den gjennom hvertfall) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bcRichard Skrevet Mars 2, 2011 Share Skrevet Mars 2, 2011 Så dere mener det er rett grunn til å ikke gi en bil forsikring? Fordi den er for stygg? Det blir jo det samme som å si at du kan ikke sykle fordi du sukkersyke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå