bcRichard Skrevet Juni 26, 2013 Share Skrevet Juni 26, 2013 Hadde uten tvil vært tøft å gjennomført Alpina stilen, spesielt siden felgene er originale. Byttet bilen til meg billig så får se hvor mye arbeid jeg skal legge i bilen. Først skal rusta tas... Forresten, vet du/noen hva felgene heter? Alpina classic?? De er 8,5x17 og 10x17. Har ikke sett på baksiden enda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Juni 27, 2013 Share Skrevet Juni 27, 2013 får nesten lyst på nyere 7 sere når jeg ser høyden på denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juni 27, 2013 Share Skrevet Juni 27, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyVangen Skrevet Juni 27, 2013 Share Skrevet Juni 27, 2013 Rævva bilder akkurat nå, men skal få tatt bedre etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juni 27, 2013 Share Skrevet Juni 27, 2013 Rævva bilder akkurat nå, men skal få tatt bedre etterhvert [ Bilde ] [ Bilde ] så bra ut. du må ha hvite blinklys foran også. eller gule bak og på siden. ellers så den fin ut. er det byttet motor fra 3,0 til 4,0 /4,4 i denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Juni 27, 2013 Share Skrevet Juni 27, 2013 Hadde uten tvil vært tøft å gjennomført Alpina stilen, spesielt siden felgene er originale. Byttet bilen til meg billig så får se hvor mye arbeid jeg skal legge i bilen. Først skal rusta tas...Forresten, vet du/noen hva felgene heter? Alpina classic?? De er 8,5x17 og 10x17. Har ikke sett på baksiden enda. Originalt er tøft Mulig det er Classic, det skal jeg ikke si meg sikker på! Rævva bilder akkurat nå, men skal få tatt bedre etterhvert [ Bilde ] [ Bilde ] Grooomt! Hvorfor har du ikke lagt ut bilder her før??? Hva heter felgene? Vil gjerne ha mer info om bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReiRud Skrevet Juni 27, 2013 Share Skrevet Juni 27, 2013 Hvilke felger er det på denne? Var rå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Juni 27, 2013 Share Skrevet Juni 27, 2013 http://mobilteknik.dk/media/kunena/attachments/247/IMG_1769.JPG Her snakker vi 7-serie! Gleder meg til de kommer ned i min prisklasse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Juni 28, 2013 Share Skrevet Juni 28, 2013 Rævva bilder akkurat nå, men skal få tatt bedre etterhvert [ Bilde ] [ Bilde ] Work felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juni 28, 2013 Share Skrevet Juni 28, 2013 Hvilke felger er det på denne? Var rå Dette er GS Concourse i 9x21 ET20 og 10,5x21 ET32 med hhv. 245/35-21 og 285/30-21 Michelin Pilot Super Sport. Her snakker vi 7-serie! Gleder meg til de kommer ned i min prisklasse. Ja, det er en artig vogn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tåmz'n Skrevet Juni 29, 2013 Share Skrevet Juni 29, 2013 Rævva bilder akkurat nå, men skal få tatt bedre etterhvert [ Bilde ] [ Bilde ] Hva er dimensjonen på disse felgene og dekka? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinhar Skrevet Juni 29, 2013 Share Skrevet Juni 29, 2013 viewtopic.php?f=1&t=263703 Noen her som kan hjelpe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet Juni 29, 2013 Share Skrevet Juni 29, 2013 http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=1&t=263703Noen her som kan hjelpe? Koble data og sjekk. Kan ikke ha gjette konkurranse på hva som gjør det. Oftest veiv, kam, temp og lmm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinhar Skrevet Juni 29, 2013 Share Skrevet Juni 29, 2013 Beklager, så ikke du hadde svart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juli 2, 2013 Share Skrevet Juli 2, 2013 Min første og nylig innkjøpte 7serie![ Bilde ] BC richard sin BC regga bimmer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå