aottesen Skrevet Februar 27, 2011 Skrevet Februar 27, 2011 De lanserte den i januar, hvis jeg ikke tar skammelig feil.. Både til din, og BMW generelt.
snappy79 Skrevet Februar 27, 2011 Forfatter Skrevet Februar 27, 2011 Stemmer det. Men noen her i verden bør jo ha gitt dette en omtale. Trenger ikke være Norge. Søker som en gal på Google, men finner kun BSR sine egne kommentarer.
aottesen Skrevet Februar 28, 2011 Skrevet Februar 28, 2011 Hvis du søker på bsr og Audi, så er det ikke bare gull og glitter som skrives, så jeg vet ikke.. Sinnsykt mange som skryter over bluefin på www.babybmw.net Samt at jeg har personlig positiv erfaring med det, så tror jeg nok heller det blir det, enn overpriset (9000,-?) bsr-trim.
e39-e60 Skrevet Februar 28, 2011 Skrevet Februar 28, 2011 Hva med produkter fra ESS? De er jo spesialisert på BMW? Har lest rundt her inne, og forstått det slik at ESS er av det bedre i det store utvalget som finnes? http://esstuning.com/
snappy79 Skrevet Februar 28, 2011 Forfatter Skrevet Februar 28, 2011 Noen som har en link til noen med erfaringer med ESS, og automat gir. Takker
e39-e60 Skrevet Mars 8, 2011 Skrevet Mars 8, 2011 Funnet noe mer her? skulle gjerne sett noe mer brukererfaringer jeg også.
HenningWT Skrevet Mars 22, 2011 Skrevet Mars 22, 2011 Fikk BSR installert i dag og min umiddelbare reaksjon var litt wow mye bedre gassrespons og mer kraft, mulig det er litt "placebo-effekt" men so far, so good.. så får jeg se om en måneds tid om alt er like kjekt da.
e39-e60 Skrevet April 18, 2011 Skrevet April 18, 2011 Fikk BSR installert i dag og min umiddelbare reaksjon var litt wow mye bedre gassrespons og mer kraft, mulig det er litt "placebo-effekt" men so far, so good.. så får jeg se om en måneds tid om alt er like kjekt da. Hvordan er erfaringene så langt HenningWT? Selv tar jeg en tur til ESS ganske snart... Skal melde om resultatet!
HenningWT Skrevet April 18, 2011 Skrevet April 18, 2011 Er fortsatt fornøyd, har ikke hatt ett eneste feilslag eller feilmeldinger. Hadde noen referansepunkter før jeg fikk den i som viser at den hvertfall går bedre, noe jeg også føler. Skulle likt å sammenligne med en som har Autopower ctc for å se om ytelsen faktisk er bedre. Vurderte også ESS sterkt, men det utgikk pga ingen lokale forhandlere som jeg ønsket skulle gjøre dette mtp evt feil.
snappy79 Skrevet Mai 5, 2011 Forfatter Skrevet Mai 5, 2011 Fikk BSR nå. Du syke mann for en endring. Dette er helt utrolig. En helt annen bil. Satte bilen over til orginal etter en dag, for å prøve forkjellen. Tok meg 2 min, så orket jeg ikke mer.
PenguiN- Skrevet August 4, 2011 Skrevet August 4, 2011 Snappy79, hvor bestillte du ? pris? leveringstid ?
GTP_Marchbrown Skrevet August 4, 2011 Skrevet August 4, 2011 Heisan Jeg er ny i forumet men mangeårig BMW eier. Vurderer BSR eller ESS tuning på min 2009 525d M, men har hørt rykter om en form for tuningsperre BMW har innført mid 2008. Er det noen som kan bekrefte/ avkrefte dette?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå