Muztang289 Skrevet Februar 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2011 Fant noe ang. det at den ikke passer på et annet bimmers forum.. " The Dynavin E39 unit doesn't fit into the E38 out of the box. I had to modify the radio in order for it fit. " Står desverre ingen ting om hva og hvordan han gjorde dette men.. Tror du det er stor jobb å få det til å passe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Februar 18, 2011 Share Skrevet Februar 18, 2011 har lest en plass at den ikke passer ja. men husker ikke hvor. hmmm. kan se om jeg finner det etterpå. de har sikkert rett ang høytalerene, det er jo frammi man sitter, så kost heller på noe skikkelig her, og evt ta det bak senere hvis det venger lett osv.. jeg tenkte bare å sette inn en 10" jeg. evt en kasse med to 10" vendt bakover, og et rør inn mot skiluka. trykker godt nok for meg det orker ikke å miste hele bagasjerommet heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Februar 18, 2011 Share Skrevet Februar 18, 2011 Fant noe ang. det at den ikke passer på et annet bimmers forum.." The Dynavin E39 unit doesn't fit into the E38 out of the box. I had to modify the radio in order for it fit. " Står desverre ingen ting om hva og hvordan han gjorde dette men.. Tror du det er stor jobb å få det til å passe? hmm. si det . du kan ikke ta ut kasettspilleren og myntholderen og ta noen bilder inni der da? mulig du må kjøpe den ramme til navien for å få den inn også. hvis ikke må du sikkert kappe istykker den du har. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muztang289 Skrevet Februar 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2011 Fant en tråd nå om en som driver å modder litt på den.. http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... ?t=1558613 Jeg vil helst slippe å gjøre slikt, er kjipt om man skulle ødelegge noe. Det ang. ny spiller tilpasset E38 stemmer vist ikke, ifølge "Jeff" som trådstarter refererer til som ansatt hos Dynavin.. Men, vurderer forsatt å kjøpe den og prøve og se hva det er den dylter borti.. Om jeg blir lovet at den passer og den ikke passer så har jeg jo rett til å få den byttet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Februar 18, 2011 Share Skrevet Februar 18, 2011 Hvis den ikke passer så har du jo en kamerat med e39 som trenger ny spiller med tiden også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muztang289 Skrevet Februar 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2011 Greit, så om jeg kjøper den og den ikke passer så kjøper du den? Skal ut i bilen nå og prøve å demontere noe å få sett litt i bakkant bak duppedingsene og se hva som evnt vil stoppe den.. Sendte også en mail til Dynavin og spør om dem kan bekrefte det at denne passer eller ei.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Februar 18, 2011 Share Skrevet Februar 18, 2011 ja det er deal kan ikke love at jeg har penger i nærmeste fremtid da jeg(som du vet) har enda flere uforusette ugifter, også må jeg ha sommerdekk, men detaljer kan vi jo ta senere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muztang289 Skrevet Februar 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2011 Hehe, det går bra vettu Blir ikke kjøp med det første for meg heller.. Må få kjøpt alt på en gang, så blir fort 20 lapper.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Februar 18, 2011 Share Skrevet Februar 18, 2011 hmm. er vist haulingan som kommer med den tilpasset e38. ser like dan ut som den første originale navien. med skjermen trekt til siden. men den originale har trefront dog. ville satt inn noe som passer rett inn jeg iaff. liker ikke å modifisere på bilen iaffal. ellers kan du spørre morgan her innpå. han jobber hos gs. selger de ikke haulingan eller dynavin eller hva det var der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muztang289 Skrevet Februar 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2011 hmm. er vist haulingan som kommer med den tilpasset e38. ser like dan ut som den første originale navien. med skjermen trekt til siden. men den originale har trefront dog. ville satt inn noe som passer rett inn jeg iaff. liker ikke å modifisere på bilen iaffal.ellers kan du spørre morgan her innpå. han jobber hos gs. selger de ikke haulingan eller dynavin eller hva det var der? Men Haulingan har dårlig OS ifølge kjennern, han har jo erfaringer med den.. Vet ikke om GS selger slikt, men Schmiedmann selger Dynavin hvertfall, dem påstår også at den passer til E38.. Var ute i bilen nå å tok litt bilder, kommer bilder om 5 min.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Februar 18, 2011 Share Skrevet Februar 18, 2011 har uansett angrett om den ikke passer når det står så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muztang289 Skrevet Februar 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2011 Da har jeg vært ute i bilen og demontert litt for å få sett litt bak.. Tok også bilde, men er begrenset hva man får se inn i denne smale åpningen.. Siden det er så mye styr og dritt for å få en Dynavin inn i E38, så tror jeg at jeg dropper den planen og kjøper en saftig Alpine spiller, for denne passer jo rett inn der hvor kasett spilleren står samt at når jeg er ferdig med kjøring, så kan jeg nappe ned det dekselet som dekker kasettspilleren slik at sjangsen for tyveri også er mindre.. Men det er noen ting jeg lurer på om jeg skulle montere en cd-spiller i bilen.. Hva skjer med tlf om jeg skulle koble opp CD spilleren? Bak på kasettspilleren gikk det en "iso-kontakt" med et rart utseendet inn, virker ut som om kasettspilleren er hoved enheten siden alle ledningene går til denne.. Om dette er en "iso-kontakt" kan jeg bruke en adapter slik at jeg får isokontakt slik at jeg kan koble til ny cd-spiller? Bilde holdt jeg på å laste inn, men kameraet gikk tom for strøm, kommer senere.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Februar 18, 2011 Share Skrevet Februar 18, 2011 er kun en sær isokontakt ja, så trenger bare en overgang, så kan man bruke alle spillere denne får du tom på biltema tror jeg. hadde uoriginal spiller i min 730 ei stund da jeg var dritlei dårlig cdveksler. -trur- ikke tlf en klikker av å ta vekk spilleren. er jo egene moduler baki for denne. koble ut spilleren å prøv.. for å være ærlig har jeg mere trua på en alpine spiller enn det kina navi greia, heh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muztang289 Skrevet Februar 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2011 har uansett angrett om den ikke passer når det står så Det er sant det, men igjen som du sa.. Kjedelig å drive å modifisere og gjøre om på alt.. Om jeg skal selge bilen senere vil jeg levere den med orginalt anlegg.. Derfor vil jeg ikke ødelegge alt med custom sheet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muztang289 Skrevet Februar 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2011 er kun en sær isokontakt ja, så trenger bare en overgang, så kan man bruke alle spillere denne får du tom på biltema tror jeg. hadde uoriginal spiller i min 730 ei stund da jeg var dritlei dårlig cdveksler. -trur- ikke tlf en klikker av å ta vekk spilleren. er jo egene moduler baki for denne. koble ut spilleren å prøv.. for å være ærlig har jeg mere trua på en alpine spiller enn det kina navi greia, heh Ja, litt sånn rar fasong på den? Håper tlf overlever, er litt sjarm å forsatt ha den synes jeg.. Men, lyden fra tlf unit går jo på høytalerne, hvordan skal jeg få dette på høytalerne når jeg kobler ut det andre anlegget? Tror det prosjektet kan bli vanskelig.. =/ Jeg vet at det vil bli bedre lyd med Alpine spiller kontra den tyske spilleren.. Har hatt Alpin før og er stor fornøyd med det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå