chipsenter1 Skrevet Februar 21, 2011 Skrevet Februar 21, 2011 synd att mange her har så lett for og skrike ut og starte ny tråd når d har problemer, mens når d fått fikmset problemet gidder alt for få ta seg tid til å skrive noe om hvordan d løste problemet?!?!?!?
S.Hafsmo Skrevet Februar 21, 2011 Skrevet Februar 21, 2011 Jeg forstår hva du mener, men kan du ikke bare be om resultatet i den tråden du tenker på, istedet for å skrike ut i en ny tråd som ikke handler om noe som helst?
HMW Skrevet Februar 21, 2011 Skrevet Februar 21, 2011 Jeg er forsåvidt helt enig med trådstarter. Et forum bør være en mulighet til å kunne søke og finne "svar"...ikke finne flere spørsmål. Altfor mange som ikke gidder å oppdatere tråden etter problemet er løst.
chipsenter1 Skrevet Februar 21, 2011 Forfatter Skrevet Februar 21, 2011 er desvvere alt for mange tråder som er sån s.hafsmo synd ikke folk gidder å ta seg 2 min for og oppdatere efter løst problem og jeg beklager på d sterkeste om du synes det er feil av meg og starte enda en tråd som ikke har noe mening?!? men kanskje folk for opp øya og svarer på hvordan d løst problemer isteden for att det blir startet 10 nye tråder som egentlig er om samme problem men ingen fått ett skikkelig svar
Otis Skrevet Februar 21, 2011 Skrevet Februar 21, 2011 Jeg holder med chipsenter1, dårlig med oppdatering når fiksen er mottatt.
Rollerboy Skrevet Februar 21, 2011 Skrevet Februar 21, 2011 Skal vi begynne med å skrive løsninger alle mann da ? Fra nå av! istede for bare å være enige om at det er dumt og ikke skrive løsninger på problemene våre.
TRF Skrevet Februar 21, 2011 Skrevet Februar 21, 2011 Dette går litt på folks holdninger. Og bimmers er et skrekkens eksempel på en plass hvor man ikke gidder... man bare forventer at entusiaster og mekanikere skal svare på alt en måtte lure på, uansett hvor dårlig tråden er eller hvor mange ganger det er svart på før. Elendige og direkte feile emnetitler får ingen konsekvens, og vi er snille og svarer. Håper virkelig noe skjer med retningslinjer og konsekvenser. Man kan håpe på at "folk" skjønner det selv og at det bedres, men det har ikke skjedd hittil.
chipsenter1 Skrevet Februar 21, 2011 Forfatter Skrevet Februar 21, 2011 Skal vi begynne med å skrive løsninger alle mann da ? Fra nå av!istede for bare å være enige om at det er dumt og ikke skrive løsninger på problemene våre. +1 høres ikke dumt ut d, så fort jeg løst problemene jeg stilt her kommer jeg tilbake med bilder og oppdate på hvordan det ble fikset;)
Otis Skrevet Februar 21, 2011 Skrevet Februar 21, 2011 Ja, jeg er med. Men det er ikke vi inni denne tråden som er problemet....
hao Skrevet Februar 21, 2011 Skrevet Februar 21, 2011 Jeg forstår hva du mener, men kan du ikke bare be om resultatet i den tråden du tenker på, istedet for å skrike ut i en ny tråd som ikke handler om noe som helst? hehehe.. +1 Når du først har startet tråden så vil jeg gi et tips da det oftest er nye medlemmer som gjør dette. Skriv litt om dette i det nye tråden som de starter samt søk noen tråder om emnet(problemet deres) og lim inn til de uerfarne. Skjønte lite av problemet selv da jeg ble medlem men ser jo nå at det blir mange tråder som innholder det samme og med resultat at det blir få opplysninger i hver tråd da ikke alle orker å skrive det samme flere ganger. Det er også viktig å skrive det skikkelig så de nye ikke blir støtt av kommentarene Husk at de nye har like stor rett til å være her som oss med kant og stjerne
chipsenter1 Skrevet Februar 21, 2011 Forfatter Skrevet Februar 21, 2011 men hva med att folk gidder og svare på hvordan d løst problemet i d trådene d startet hvertfal?!?
TRF Skrevet Februar 21, 2011 Skrevet Februar 21, 2011 skulle til å si det.. snakk for deg selv rollerboy, jeg skal ikke være med på noe "skal vi begynne å skriver løsninger på problemer" jeg gjør f"#¤% knapt annet her.. og i beste fall får man et takk, da kommer det garantert fra andre som bidrar mye selv, og som har vært her lenge. dersom du hjelper en noob må man stort sett finne seg i å bli belært om allskens slags tåpelige teorier, før de bare forsvinner og aldri oppdtarer posten.,. noen uker senere starter de en ny neste lik post,fordi de ikke var fornøyde med svaret de fikk og forventer en magisk mye lettere måte å gjøre det på... selvfølgelig har de like mye rett til å være her, men normal folkeskikk må da kunne forventes?
xibriz Skrevet Februar 21, 2011 Skrevet Februar 21, 2011 Enig i at folk burde skrive hva som fikset problemet. Men når det er sagt så blir ikke en tråd helt bortkastet selv om løsningen på akkurat trådstarters problem mangler. Det stå jo fortsatt mye bra forslag der til nestemann.
TRF Skrevet Februar 21, 2011 Skrevet Februar 21, 2011 den blir helt bortkastet når de fleste vesentlig detaljer mangler, normal kommunikasjon og korrekte nøyaktige beskrivelser mangler, og det tråd nummer 10 med tittel "HELP PLZZZZ". For det som skjer er at når en oppriktig sjel prøver å søke så er det helt umulig fordi man finner en haug med søppeltråder, istedetfor de gode. For det finnes så vanvittig mye bra info og personer her inne... de har bare en tendens til nærmest å drukne..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå