Torkilh Skrevet Februar 23, 2011 Skrevet Februar 23, 2011 Hei, lurer på om noen vet hvor man får kjøpt, og hvordan man monterer et slikt fjernstart system edit: Til e34 vel og merke:)
Otis Skrevet Februar 23, 2011 Skrevet Februar 23, 2011 Chipsenter1 her inne på forumet har rabattkode i sin signatur for de her; http://www.alarmero.no/kjoretoybat-c-10 ... a235259293
chipsenter1 Skrevet Februar 23, 2011 Skrevet Februar 23, 2011 ikke stort komplisert og montere nei og linken har du ko fått:)
Torkilh Skrevet Februar 24, 2011 Forfatter Skrevet Februar 24, 2011 Hvordan fungerer dette hvis man allerede har DEFA alarm? noe som går ann å sammkjøre?
chipsenter1 Skrevet Februar 24, 2011 Skrevet Februar 24, 2011 kan også gjøre det om du vil, før var det jo ikke så uvanlig med 2 alarmer, men ser ikke helt vitsen med det. og en vanlig defa gjør jo ikke annet enn og piper om noen åpner døra en 2 veis alarm så får du jo beskjed på fjernkontrollen om du er innen 5000 meter fra bilen, har du gsm alarm får du sms eller bilen ringer deg om noe skjer du kan stoppe bilen igjen om noen kjører av sted med den:) og du kan spore bilen m.m
Torkilh Skrevet Februar 24, 2011 Forfatter Skrevet Februar 24, 2011 joda, digga den to-veis alarmen! men vet ikke hvor mye jeg skal begynne å tulle med ledninger osv. plutselig får jeg ikke start på bilen noen i nærheten av oslo/drøbak som vil være behjelpelig i en evt installasjon?
chipsenter1 Skrevet Februar 24, 2011 Skrevet Februar 24, 2011 er faktisk ikke så mye ledninger som du tror:) er det til 525? så sjek linken under http://www.the12volt.com/installbay/ala ... /2327.html
chipsenter1 Skrevet Februar 24, 2011 Skrevet Februar 24, 2011 finnes ingen alarm med fjernstart som er det enda desverre. jobber med dette for tiden skal ikke vere noen umulighet siden disse faktisk er mye vanskeligere ok knekke enn en vanlig alarme, men med en gsm alarm har du fordel med att du får billigere forsikring pga sporing av stjålet bil
KrHeLl Skrevet Februar 24, 2011 Skrevet Februar 24, 2011 Sitter selv å lurer på å kjøpe meg fjernstart. Har kikket på Viper sine alarmer. Men før det, så må jeg lage en nøytral sensor (noe som ligger på tegnebordet sammen med GSM-alarmen).
Torkilh Skrevet Februar 24, 2011 Forfatter Skrevet Februar 24, 2011 ordner for øvrig med montering også hvor holder du til da?
StigJ Skrevet Februar 24, 2011 Skrevet Februar 24, 2011 ... men med en gsm alarm har du fordel med att du får billigere forsikring pga sporing av stjålet bil Det er ikke helt riktig. Jeg sjekket med både IF, Gjensidige og Unison om jeg fikk noe rabatt på forsikringen hvis jeg monterte sporing i tillegg til alarm. Ingen av dem gav mer avslag på prisen men sa bare at det er jo greit å ha da, for din del.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå