ErlendSandved Skrevet April 6, 2011 Share Skrevet April 6, 2011 Joggu var detta en grise fin kjerre da!!! Har alltid hatt sansen får svarte felger på svart bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet April 6, 2011 Share Skrevet April 6, 2011 Jeg var inne på lamin-x i går å så litt.. men det jeg fant var en pakke med tåkelys og hoved lys. men tåkelysene var for en e90 med "vanlig" front ikke m-tech. måtte du tilpasse de selv eller hadde de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Rexten Skrevet April 10, 2011 Forfatter Share Skrevet April 10, 2011 Trenger ikke film på tåkelysene.... De er mørke nok orginal. Jeg har vertfal ingenting på tåkelysene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet April 11, 2011 Share Skrevet April 11, 2011 ok.. jeg har faktisk bestilt.. lurte litt på å kjøpe gule men fant ut at jeg går for tint. gule er for synige for biltilsynet. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Rexten Skrevet April 13, 2011 Forfatter Share Skrevet April 13, 2011 Da var sommerhjulene på...... Sku hatt noen orntlige bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet April 14, 2011 Share Skrevet April 14, 2011 Fin bil, men de sorte felgene var mye kulere enn sommerfelgene dine, sorry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet April 14, 2011 Share Skrevet April 14, 2011 Må være enig med jonr her. Selv om jeg egentlig ikke like svarte felger så var bilen tøffere med dem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-E30 Skrevet April 18, 2011 Share Skrevet April 18, 2011 Så bilen din for noen uker siden på Stord. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RogE36R Skrevet April 18, 2011 Share Skrevet April 18, 2011 Dere som sier at de svarte felgene var fetere enn sommerhjula... Er dere Stein eller? Sinnsykt rått Henrik! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HSA Skrevet April 18, 2011 Share Skrevet April 18, 2011 Da var lamin-x folien komt på lyktene. Dette syntest jeg personlig ble meget bra. Det tonet ned det hvite i lyktene akkurat passe. Så gjenstår det bare å få tatt noen orntlige bilder med sommerhjulene. Hei, Stilig E91. Hvillken frontspoiler er dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet April 20, 2011 Share Skrevet April 20, 2011 Dere som sier at de svarte felgene var fetere enn sommerhjula...Er dere Stein eller? Sinnsykt rått Henrik! nei vi er ikke stein, men det er ikke en VAG han kjører Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gica Skrevet April 20, 2011 Share Skrevet April 20, 2011 Nydelig bil, behold sommerhjulene. Disse kledde bilen meget godt. Må si, bilen var kul med sorte felger også, men føler de blir litt borte på en ellers strøken bil som du har. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Rexten Skrevet April 24, 2011 Forfatter Share Skrevet April 24, 2011 Da var lamin-x folien komt på lyktene. Dette syntest jeg personlig ble meget bra. Det tonet ned det hvite i lyktene akkurat passe. Så gjenstår det bare å få tatt noen orntlige bilder med sommerhjulene. Hei, Stilig E91. Hvillken frontspoiler er dette? Takk takk alle sammen... Syntest det ble greit nok jeg... Frontspoileren er kopi av den som 3D Design kom med. Min er kjøpt hos schmiedmann. Syntest dette var det beste alternativet på svart bil. Syntest splitterne bare forsvant..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet April 24, 2011 Share Skrevet April 24, 2011 Syntes de sorte hjula dine var kanonfine på den strøkne E91en din. Men ble bra med de nye også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hamansen Skrevet April 29, 2011 Share Skrevet April 29, 2011 Niiiiice!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå