Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ok, da skal det ikke mangle noen såvidt jeg kan forstå.

Se om du finner de samme ledningene bak i bagasjerommet. Mest sannsynlig er det en kontakt baki der et sted som ligger løst.

• Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Da har jeg sett grundig gjennom ledningsbuntene i bagasjerommet på venstre side. Kan ikke se noen slik hvit kontakt der. Eneste er en annen type kontakt som er festet der som ser ut som noe reserve sak. Kan det være at ledningene fra den hvite kontakten som kommer fra skjermen er skjøtet en eller annen plass orginalt, og at den siste biten ikke er med på denne bilen :?:

8pxktbm54k55mtug771q.jpg

rpyljlwd9r7k9xtg7nbt.jpg

8pxktbm54k55mtug771q.jpg

fewluj6cggr84nnse03c.jpg

Skrevet

Kan det være at jeg mangler denne kabelen mon tro? at den ene siden av denne kabelen skal inn til den hvite ledige kontakten på bilen f. eks? Noen som vet hva den svarte tynne og avlange kontakten er til på denne ledningsstumpen (den ligger rett ved det hvite på bildet)?

1r5ws57mgnhcbb9stmf9.jpg

Skrevet
Da har jeg sett grundig gjennom ledningsbuntene i bagasjerommet på venstre side. Kan ikke se noen slik hvit kontakt der. Eneste er en annen type kontakt som er festet der som ser ut som noe reserve sak. Kan det være at ledningene fra den hvite kontakten som kommer fra skjermen er skjøtet en eller annen plass orginalt, og at den siste biten ikke er med på denne bilen :?:

Det kan hende, men jeg tviler da det ser ut som ledningene ikke er like på hverken størrelse eller farge som de foran.

Kan det være at jeg mangler denne kabelen mon tro? at den ene siden av denne kabelen skal inn til den hvite ledige kontakten på bilen f. eks? Noen som vet hva den svarte tynne og avlange kontakten er til på denne ledningsstumpen (den ligger rett ved det hvite på bildet)?

Jeg tror ikke det er den kabelen du evt. mangler, men det ser ut som om den kan passe i den hvite pluggen.

Skrevet

Mnja, de ledningene som går fra skjermen din må jo ende opp et sted.

Se om du finner en bundt med ledninger som inneholder likt antall med de samme fargene.

Skrevet

oki, det skal jeg se litt på. Men awt, de mk1 du har vært borti tidligere, er det ledninger fra skjermen uten skjøt og helt bak til videomodulen/navi enheten eller er det noen form for skjøtekontakter på det strekket i det heletatt. Kan det hende at ledningen kommer fra f. eks hjulbrønnen og bortider. No vits i å demontere litt for å lete eller er det ikke no hensikt i det?

Skrevet

På biler med navigasjon originalt skal det ikke være noe skjøt såvidt meg bekjent, men man vet jo aldri.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...