Ullsokk Skrevet Mars 17, 2011 Skrevet Mars 17, 2011 Ser bra ut Hvilken tectyl bruker du? Husker ikke hva den het, kjøpte den av Ullsokk her inne, mulig han husker hva den heter:) Kan eventuellt sjekke neste gang jeg er i verkstedet.. Den heter Teroson T106. Steinsprutbeskyttelse i sort. God den body shyts fra wurth er veldig bra! ikke minst billig.. Denne er bedre
bård Skrevet Mars 22, 2011 Forfatter Skrevet Mars 22, 2011 ser bra ut dette her. går fort med deg Har vært litt lat siste uka nå, men får se om jeg rekker å lakkere motorrommet til helga, så er det bare å få flyttet over delene fra donorbilen.
Jørgen-Fastbmw Skrevet Mars 23, 2011 Skrevet Mars 23, 2011 Blir den steinsprutmassen matt når den tørker? Og blir den egentlig tørr? Forblir den klissette for alltid slik vanlig tectyl er?
bård Skrevet Mars 23, 2011 Forfatter Skrevet Mars 23, 2011 Blir den steinsprutmassen matt når den tørker? Og blir den egentlig tørr? Forblir den klissette for alltid slik vanlig tectyl er? Den blir tørr/matt mener jeg, kan prøve å ta bilde av hvordan den ser ut idag så kan jeg slenge ut bilde i kveld. Ser også ut til at jeg kan få tid til å lakkert motorrom og bagasjerom idag, må bare få tatt ut en S50B30 av bruksbilen min, da en hyggelig kar fra Rogaland kommer å henter den til helga. Skal se om jeg får lagt ut litt bilder etterpå, vært dårlig med bilder og oppdateringer i det siste, men så har det ikke skjedd stort heller
Gjest atlis Skrevet Mars 23, 2011 Skrevet Mars 23, 2011 oppgang og nedgang bård, noe som skjer hele tiden det vet du Pluss at det som er moro har jo ikke begynt engang =)
bård Skrevet Mars 23, 2011 Forfatter Skrevet Mars 23, 2011 Da fikk jeg jaggu rota meg til å få lakkert motorrom og bagasjerom idag, la først et lag med 1K grå grunning, deretter farge og klarlakk. Lar bildene tale for seg selv. Først et bilde av hvordan understellsmasse blir. Måtte også slipe vekk litt overflaterust rundt dempertårn bak, la på sink før jeg lakket her. Endelig litt farge, dårlig lys og kamera så får ikke frem fargen så bra.
Evenol Skrevet Mars 23, 2011 Skrevet Mars 23, 2011 Blir ihvertfall helt rett farge! Er dette estoril eller er det typ montego blå?
bård Skrevet Mars 23, 2011 Forfatter Skrevet Mars 23, 2011 Blir ihvertfall helt rett farge! Er dette estoril eller er det typ montego blå? Er Montego dette, ikke så ulik mauritius egentlig, er vel samme farge som på den mats kjøpte?
Evenol Skrevet Mars 23, 2011 Skrevet Mars 23, 2011 Blir ihvertfall helt rett farge! Er dette estoril eller er det typ montego blå? Er Montego dette, ikke så ulik mauritius egentlig, er vel samme farge som på den mats kjøpte? Stemmer, det er samme farge som Mats sin. Kler bilen vanvittig bra.
bård Skrevet Mars 23, 2011 Forfatter Skrevet Mars 23, 2011 Det tror jeg på, gleder meg til å se hele bilen ferdig montert i påskesola nå
Evenol Skrevet Mars 23, 2011 Skrevet Mars 23, 2011 Det tror jeg på, gleder meg til å se hele bilen ferdig montert i påskesola nå Det kommer til å bli bra! Er morro å følge fremgangen... Gleder meg til å begynne å se helheten etterhvert - som sett før så blir det du bygger uno perfecto:) Lakkerer du motorrommet nå, slik at du kan sette i motoren osv, også tar du selve bilen i lakkboks senere?
poison_4 Skrevet Mars 24, 2011 Skrevet Mars 24, 2011 kjempe bra prosjekt:D likte veldig godt fargen du skal ha på bilen. vuderer omtrent samme farge selv:D stå på
Papperboy Skrevet Mars 24, 2011 Skrevet Mars 24, 2011 hei.. du bygger nå om en 318is hvordan er det iforhold til å bygge om i stedet for en 320. har nemmelig lest noen tråder rundt på forumet her at man ikke kan endre vekta på bilen. så hvordan får du godkjent dette hvis ikke andre får det? driver å lurer på bygge om en m3 selv.. driver å leter etter bil å bygge om å 318is er en del billigere en 320 så hvis det er mulig å få godkjent en 318is så er jo det en mye bedre løsning..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå