Gå til innhold

På'n igjen 318iS--->M3 3,2l Godkjent hos BT


bård
 Share

Anbefalte innlegg

Ser bra ut :) Hvilken tectyl bruker du?

Husker ikke hva den het, kjøpte den av Ullsokk her inne, mulig han husker hva den heter:) Kan eventuellt sjekke neste gang jeg er i verkstedet..

Den heter Teroson T106. Steinsprutbeskyttelse i sort. God den ;)

body shyts fra wurth er veldig bra! ikke minst billig..

Denne er bedre :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 220
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Blir den steinsprutmassen matt når den tørker? Og blir den egentlig tørr? Forblir den klissette for alltid slik vanlig tectyl er?

Den blir tørr/matt mener jeg, kan prøve å ta bilde av hvordan den ser ut idag så kan jeg slenge ut bilde i kveld.

Ser også ut til at jeg kan få tid til å lakkert motorrom og bagasjerom idag, må bare få tatt ut en S50B30 av bruksbilen min, da en hyggelig kar fra Rogaland kommer å henter den til helga.

Skal se om jeg får lagt ut litt bilder etterpå, vært dårlig med bilder og oppdateringer i det siste, men så har det ikke skjedd stort heller :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oppgang og nedgang bård, noe som skjer hele tiden det vet du :) Pluss at det som er moro har jo ikke begynt engang =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da fikk jeg jaggu rota meg til å få lakkert motorrom og bagasjerom idag, la først et lag med 1K grå grunning, deretter farge og klarlakk. Lar bildene tale for seg selv.

Først et bilde av hvordan understellsmasse blir.

z3zj89q8b1flim3ek9f0.jpg

Måtte også slipe vekk litt overflaterust rundt dempertårn bak, la på sink før jeg lakket her.

dbpcs50rua5lrotrb8pr.jpg

Endelig litt farge, dårlig lys og kamera så får ikke frem fargen så bra.

0opgk13vzl8u5zjgq2lw.jpg

b3tnr5nowy9m7alm66ev.jpg

hqh0bgow2taagvxgd8s5.jpg

zit1js7677dyffpt1908.jpg

65y7276t8n1pfxogze87.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir ihvertfall helt rett farge!:) Er dette estoril eller er det typ montego blå?

Er Montego dette, ikke så ulik mauritius egentlig, er vel samme farge som på den mats kjøpte?

Stemmer, det er samme farge som Mats sin. Kler bilen vanvittig bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tror jeg på, gleder meg til å se hele bilen ferdig montert i påskesola nå:)

Det kommer til å bli bra! Er morro å følge fremgangen...

Gleder meg til å begynne å se helheten etterhvert - som sett før så blir det du bygger uno perfecto:)

Lakkerer du motorrommet nå, slik at du kan sette i motoren osv, også tar du selve bilen i lakkboks senere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei.. du bygger nå om en 318is hvordan er det iforhold til å bygge om i stedet for en 320. har nemmelig lest noen tråder rundt på forumet her at man ikke kan endre vekta på bilen. så hvordan får du godkjent dette hvis ikke andre får det? driver å lurer på bygge om en m3 selv.. driver å leter etter bil å bygge om å 318is er en del billigere en 320 så hvis det er mulig å få godkjent en 318is så er jo det en mye bedre løsning..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...