Haug530D Skrevet Februar 26, 2011 Share Skrevet Februar 26, 2011 Har litt støy i anlegget mitt som varierer med turtallet, omtrent som en turbo, da jeg la opp signalkabel (en stund siden nå) så brukte jeg den kabelen som var i midten som remote, kan det være denne som lager støyen? Ellers så ligger høytalerkabler samt signalkabler på venstre side, altså motsatt side av batterikabelen, men jeg har lurt litt på å legge dette under midtkonsollen. Noen formeninger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Februar 26, 2011 Share Skrevet Februar 26, 2011 Skal ikke den i midten være jording nettopp for å unngå støy da? tror jeg ville begynt med å koble fra remote kabelen for å sjekke om det blir noe bedre. Jeg er ikke helt sikker på dette altså, men det får du sikkert bekreftet/avkreftet snart. Forøvrig var det gåen utgang på spillerene som skapte støy i anlegget mitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Februar 26, 2011 Share Skrevet Februar 26, 2011 Remote mellom høyre og venstre kanal på en phonokabel er ikke nok til å lage støy så det er helt trygt å bruke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
username Skrevet Februar 26, 2011 Share Skrevet Februar 26, 2011 Kommer ofte av at man har for dårlig jording/dårlige strømkabler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå