Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 367
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

veit ikkje av nån andre norske som selger dynavin men jeg anbefaler en i USA som selger, der jeg kjøpte min E39 spiller. Han er også aktiv på E46fanatics-forumet.Ellers så kan du jo prøve Ebay, har en kompis som har kjøpt sin dynavin spiller der og han e veldig fornøyd med den. Tror butikken han kjøpte hos het discountstore.

Skrevet

ikke rask nok der :) måtte lete fram linken til Jeffs nettbutikk. Den er litt uferdig, mangler linker og utfyllende info på ting&tang men det er bare å spørre han på forumet eller sende epost så får du svar.

Skrevet

stoppie_master er vel en av folkene bak gln? ser han har ett spess bimmers tilbud på spillerne nå, synd han ikke hadde det for 1,5mnd siden så kanskje jeg hadde kjøpt hos han :)

Skrevet

sjekk ut e46fanatics før det blir bestilt i fra enklte nettsider i statene, for det er ein del som har hatt store problemer med å få spilleren sin.

kan anbefale jeff på e46fanatics og stoopie_master (gln.no) begge to har god service og skaffer spilleren til ca samme pris

Skrevet
har ikke gs da?

Nei de selger Hualingan.. Kjøpte en sånn og returnerte den.. Min sluttet å fungere etter 1 dag.

Før den slutta å fungere ble jeg skuffet over den.. De medfølgende brakkettene til montering var det ikke passform på i det hele tatt. Var sånn jalla pipelyd for hvert trykk og hele inntrykket av den var litt for Kina... Dårlig lyd i blåtann telefonopplegget. De jeg pratet med hørte meg dårlig. Bluetooth musikk streaming var det skurrete og dårlig lyd på. Radio fikk jeg ikke prøvd. Ipod var det bra lyd på da. God del bedre lyd enn originalspilleren.

Skrevet

Må si syns Hualingan så mye bedre ut.. men kordan versjon har du ? og det V5 osv er det gjort endringe på utsende heller er div versjonan bare software oppdateringer?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...