Hmm... Skrevet Februar 28, 2011 Share Skrevet Februar 28, 2011 Noen som vet om andre setder enn gln.no der man kan få kjøpt billig Dynavin spiller til e46 (DVN-E46)? Takk for svar:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Februar 28, 2011 Share Skrevet Februar 28, 2011 Stoppe_master her på bimmers selger. Ellers ta kontakt med Jeff på E46fanatics.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikdg Skrevet Februar 28, 2011 Share Skrevet Februar 28, 2011 veit ikkje av nån andre norske som selger dynavin men jeg anbefaler en i USA som selger, der jeg kjøpte min E39 spiller. Han er også aktiv på E46fanatics-forumet.Ellers så kan du jo prøve Ebay, har en kompis som har kjøpt sin dynavin spiller der og han e veldig fornøyd med den. Tror butikken han kjøpte hos het discountstore. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikdg Skrevet Februar 28, 2011 Share Skrevet Februar 28, 2011 ikke rask nok der måtte lete fram linken til Jeffs nettbutikk. Den er litt uferdig, mangler linker og utfyllende info på ting&tang men det er bare å spørre han på forumet eller sende epost så får du svar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikdg Skrevet Februar 28, 2011 Share Skrevet Februar 28, 2011 stoppie_master er vel en av folkene bak gln? ser han har ett spess bimmers tilbud på spillerne nå, synd han ikke hadde det for 1,5mnd siden så kanskje jeg hadde kjøpt hos han Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hmm... Skrevet Februar 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2011 Takk for hjelpen. Så bra ut den amerikanske nettbutikken:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet Mars 3, 2011 Share Skrevet Mars 3, 2011 bimmian.com har også dynavin Selv har bestilt av stoppie_master / gln.no her på forumet Har ikke fått spilleren ennå though.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ RS2 Matrix Skrevet Mars 3, 2011 Share Skrevet Mars 3, 2011 sjekk ut e46fanatics før det blir bestilt i fra enklte nettsider i statene, for det er ein del som har hatt store problemer med å få spilleren sin. kan anbefale jeff på e46fanatics og stoopie_master (gln.no) begge to har god service og skaffer spilleren til ca samme pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Mars 3, 2011 Share Skrevet Mars 3, 2011 har ikke gs da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet Mars 3, 2011 Share Skrevet Mars 3, 2011 har ikke gs da? Nei de selger Hualingan.. Kjøpte en sånn og returnerte den.. Min sluttet å fungere etter 1 dag. Før den slutta å fungere ble jeg skuffet over den.. De medfølgende brakkettene til montering var det ikke passform på i det hele tatt. Var sånn jalla pipelyd for hvert trykk og hele inntrykket av den var litt for Kina... Dårlig lyd i blåtann telefonopplegget. De jeg pratet med hørte meg dårlig. Bluetooth musikk streaming var det skurrete og dårlig lyd på. Radio fikk jeg ikke prøvd. Ipod var det bra lyd på da. God del bedre lyd enn originalspilleren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Mars 3, 2011 Share Skrevet Mars 3, 2011 Thats why u buy from Jeff Dynavin V5er awesome Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amzoch Skrevet Mars 4, 2011 Share Skrevet Mars 4, 2011 Kan ikke dem som har dynavin legge ut bilde hvordan den ser ut montert i bilen... e46 og e39 . = Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amzoch Skrevet Mars 4, 2011 Share Skrevet Mars 4, 2011 V5 selger jeff. men er det forskjell utsende messig på V5 og V1 ? heller er det kun software? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Mars 4, 2011 Share Skrevet Mars 4, 2011 Kan ikke dem som har dynavin legge ut bilde hvordan den ser ut montert i bilen... e46 og e39 . = Bilder i E39 ser du her: viewtopic.php?f=10&t=170291&start=105 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amzoch Skrevet Mars 4, 2011 Share Skrevet Mars 4, 2011 Må si syns Hualingan så mye bedre ut.. men kordan versjon har du ? og det V5 osv er det gjort endringe på utsende heller er div versjonan bare software oppdateringer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå