Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 367
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Var 2 med lås på av dem, den ene satt i enheten og den andre i den 3 løse på bilde. Har bestilt begge så er jeg sikker da! :-)

Skjønte ikke den ;)

Men du får spore orginal ledningene rundt om og se hvilken som går frem, og hvilken som går til høytalerene o.l.

Skrevet

Har fått tak i den originale wifi donglen nå men har ikkje hatt tid til å teste enda. Kommer tilbake når det er testet ut ;)

Hvor fikk du kjøpt den og hvilket merke/modell er det?

Kjøpte hos han her.. best på dynavin support i universet!

http://jandtdistributing.com/dynavinsolutions/

Bare sendte han en email og fikk kjøpt, men har fremdeles ikke fått det til å fungere. Men eg har kun wifi fra huset så mulig det ikke går pga det.. evt en innstilling eller noe, har ikkje gitt opp helt enda ;)

Skrevet

Fikk kablene fra gs i går og har prøve montert så vidt, det som er dumt er at det ikke er med forlenger på radio, så blir nok å bruke den fra radiospesialisten om det funker. Det jeg lurer på er hvorfor radio signalet ble så dårlig iforhold til med den gamle spilleren? Hadde den tilkoblet bak i bilen mens jeg tok meg en tur på butikken og har hatt p3 så å si fast på radioen fordi det er bare p1,p2 og en lokal å få inn hær, men var veldig skurrete. Noen som vet noe om dette? Når jeg tenker meg om brukte jeg signalet som stod i nav spilleren bak i bilen, bør vel bruke den som står framst i bagasjerommet?

Skrevet
Fikk kablene fra gs i går og har prøve montert så vidt, det som er dumt er at det ikke er med forlenger på radio, så blir nok å bruke den fra radiospesialisten om det funker. Det jeg lurer på er hvorfor radio signalet ble så dårlig iforhold til med den gamle spilleren? Hadde den tilkoblet bak i bilen mens jeg tok meg en tur på butikken og har hatt p3 så å si fast på radioen fordi det er bare p1,p2 og en lokal å få inn hær, men var veldig skurrete. Noen som vet noe om dette? Når jeg tenker meg om brukte jeg signalet som stod i nav spilleren bak i bilen, bør vel bruke den som står framst i bagasjerommet?

Ja, du må velge rett antenne - og det skurrer fordi antenneforsterkeren ikke blir slått på uten at du kobler til ledningen merket med "Amp" eller "Remote" til den. Men følger det ikke med antennekabel i GS sin kabelpakke? Rart.

Skrevet

Har fått tak i den originale wifi donglen nå men har ikkje hatt tid til å teste enda. Kommer tilbake når det er testet ut ;)

Hvor fikk du kjøpt den og hvilket merke/modell er det?

Kjøpte hos han her.. best på dynavin support i universet!

http://jandtdistributing.com/dynavinsolutions/

Bare sendte han en email og fikk kjøpt, men har fremdeles ikke fått det til å fungere. Men eg har kun wifi fra huset så mulig det ikke går pga det.. evt en innstilling eller noe, har ikkje gitt opp helt enda ;)

Du klarte og søke etter nett med denne wifi donglen, eller får du bare "could not search for network/force close". Merker spillern at donglen er koblet til i det hele tatt?

Sitter klar til å bestille en fra samme fyr men vil vite at det er NOE liv i den før det skjer hehe.

Skrevet

Hei hei folkens!!

Har en Dynavin D95 som jeg monterte inn i min e46 320d 04 touring på vårparten. Har vært meget fornøyd med den helt til jeg putselig her en dag nesten ikke får inn noen radiokanaler :o Har prøvd å lest litt om problemet på de trådene jeg finner her, men enda ikke blitt helt klok. Noen som har vært borti dette el noe lignende tidligere? Er det forresten noen som kan fortelle meg hvor antennen/antenneforsterkeren ligger?

Kenth

:)

Skrevet
Hei hei folkens!!

Har en Dynavin D95 som jeg monterte inn i min e46 320d 04 touring på vårparten. Har vært meget fornøyd med den helt til jeg putselig her en dag nesten ikke får inn noen radiokanaler :o Har prøvd å lest litt om problemet på de trådene jeg finner her, men enda ikke blitt helt klok. Noen som har vært borti dette el noe lignende tidligere? Er det forresten noen som kan fortelle meg hvor antennen/antenneforsterkeren ligger?

Kenth

:)

Prøv å resette spilleren med RST knappen på forsiden. Det hjalp på min når tuneren plutselig ble dårlig. Enda dårligere enn originalt altså.

Skrevet

Fikk kablan i mårrest og har nettopp montert og skjult alt! Var en grei forbedring på lydkvaliteten iforhold til den gamle navi spilleren, hadde også problemer med radio signal som jeg ser enkelte har kommentert, viste seg at jeg hadde brukt feil radio kabel bak i bilen, da jeg hadde en som kom fra siden i bilen bak til venstre og en som stod i den uniten under framst i bagasjerommet, sistnevnte funker 100%. Driver nå å prøver å installere sygic drive, noen som har erfaring med dette? Også lurer jeg litt på hvordan jeg kobler tlf til blåtann på denne, en rask diy ville vært supert siden jeg reiser på ferie på lørdagsmårran! :)

Skrevet

er vel kun å velge "telefon" på spilleren, og så velger du spilleren på bluetooth'n på mobilen ;) hos meg heter den FC6000

Skrevet
er vel kun å velge "telefon" på spilleren, og så velger du spilleren på bluetooth'n på mobilen ;) hos meg heter den FC6000

Takk fikk det endelig til da jeg fant ut at det kunne være lurt å slå på bluetooth på mobilen! :P

Men fikk ikke sygic til å fungere, fikk installert programmet og byttet til norsk, men finner ingen satelitter, har gps fast høyre side ved vinduet.

Skrevet

Du klarte og søke etter nett med denne wifi donglen, eller får du bare "could not search for network/force close". Merker spillern at donglen er koblet til i det hele tatt?

Sitter klar til å bestille en fra samme fyr men vil vite at det er NOE liv i den før det skjer hehe.

Da har eg fått til wifi :) Det eg gjorde var å oppdatere android firmware (finnes her http://www.dynavin.com/android.php) Så tok eg vekk usb forlengelses kabelen og satte usb donglen rett i spilleren. Da ble det liv i internettet! Lastet ned en app som heter "fix my wifi" for å forbedre diverse settings? usikker hva det programmet gjør, men så lenge det virker er det godt nok for meg ;)

sngx77awqv3x51oik6y2.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...