eirikdg Skrevet Juli 16, 2011 Share Skrevet Juli 16, 2011 Du bør sjekke med JEff om han har fått inn flere android spillere, eventuellt hvor lang leveringstid det er på de. android-spiller Ingen erfaringer med stoppiemaster her inne men det virker som han er veldig sein å svare på eposter, Jeff derimot er veldig rask og så er han aktiv på flere engelske forum i tilfelle du trenger hjelp med noe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gen3ral Skrevet Juli 17, 2011 Share Skrevet Juli 17, 2011 takker før svar, ska sende mail te han Jeff:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian1990_2 Skrevet Juli 17, 2011 Share Skrevet Juli 17, 2011 Da har jeg også bestillt dynavin spiller, koster 650 $ på ebay for tiden, så kan jo spare litt der tror jeg.. Noen som vet hvor lang tid det tar ? Gleder meg veldig til og få montert dette i bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juli 17, 2011 Share Skrevet Juli 17, 2011 Det var jo ikke gærn pris på ebay nå nei, drøyt 4000 inkl. frakt kommer kanskje fortolling hvis man er uheldig da, men ikke dårlig pris alikevel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gen3ral Skrevet Juli 17, 2011 Share Skrevet Juli 17, 2011 fikk svar fra han jeff 3 tima ætte æ sendte han mail, han hadde ikje spillere inne på lager.. så om æ ville kunne han sette meg på ventelista.. virka så han hadde veldig bra service, så æ trur æ ska sette meg på den lista Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet Juli 18, 2011 Share Skrevet Juli 18, 2011 Noen som har peiling på noen plass der de har Dynavin til E39 inne? Kjørt uten musikk i 5 uker nå så er møkk lei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morbus Skrevet Juli 18, 2011 Share Skrevet Juli 18, 2011 Det kommer antagelig en android versjon til e39 etterhvert også.. Jeg ville sitti på gjerdet noen måneder til Sett inn en billig biltema spiller enn så lenge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Whiskydenstore Skrevet August 17, 2011 Share Skrevet August 17, 2011 Hei. Lenge siden jeg har vert her inne nå. Jeg vil ikke annbefale folk å kjøpe Dynavin Android enda, selv om dere får tak i en. Det er et evig stort problem med Force Close av alle apps på denne spilleren. Det har nå vert et kjent problem siden Mai, men ingen ting tyder på at Dynavin jobber med problemet da de skylder på at de er i Kina og ikke har tilgang til alle apps. Dette er tull da Dynavin selv har lagt ut en demo film på Youtube med testing av spilleren i Tyskland. Jeg tror problemet skyldes en kombinasjon av dårlig ROM og hardware som ikke passer sammen med ROMen og til denne bruken. På e46fanatics var det en som jobbet med en ny ROM spessielt for Dynavin, men han har nå solgt spilleren og forsvunnet fra forumet. Det vil si at Dynavin nå må starte på nytt med ROM hvis de noen gang kommer til å gjøre det. Til Info så har jeg hatt 3 kresjer siden jeg kjøpte spilleren i slutten av Mai. Jeg har bare kjørt Navi og MP3/FLAC på den, da det bare har ført til raskere FC problemer med flere apps inne. Jeg håper Dynavin får fingeren ut av r**** og fikser dette før neste parti av spillere kommer ut, men sånn utviklingen har vert nå er jeg redd det ikke skjer. Skal prøve å holde dere oppdatert på dette enten her eller i Dynavin Android tråden jeg har laget. Men sånn det ligger ann nå, quote dama: "Fy F*** for noe søppel" En siste ting. Dere som har V5. Har dere bare satt styrestrøm på den orginale antenne forsterkere? altså bare klyppet kabelen og spleiset den med styringen fra spilleren eller bruker dere uorginal forsterker bak spilleren? Jeg sliter med å få inn NRK P1 selv om jeg står å ser på senderen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flextron Skrevet August 18, 2011 Share Skrevet August 18, 2011 Hadde uorginal antenne forsterker.. fikk inn det som var av radio kanaler.. Men jeg har bytta ut min dynavin med denne: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amzoch Skrevet August 18, 2011 Share Skrevet August 18, 2011 bytta ut din dynavin med denne. eh er jo dynavin det der også`? bare anne style på rom`en??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flextron Skrevet August 18, 2011 Share Skrevet August 18, 2011 bytta ut din dynavin med denne. eh er jo dynavin det der også`? bare anne style på rom`en??? Det er vel bare ramma som er lik Dynavin sin.. Software er anderledes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Whiskydenstore Skrevet August 22, 2011 Share Skrevet August 22, 2011 Aha. jeg se om jeg får koblet på den som sitter der fra før. Ellers så er det bare å kjøpe en ny. Likte menyene på den spilleren der ja. Penere en Dynavin sin syns jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vingebil411 Skrevet August 22, 2011 Share Skrevet August 22, 2011 mister ein mulighet for webasto innstillinger om ein monterer Dynavin spiller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amzoch Skrevet August 23, 2011 Share Skrevet August 23, 2011 Ja skal være enig att den så bedre ut en Dynavin... Kjøpte du den på ebay? Heter vel Dynavin style denne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flextron Skrevet August 23, 2011 Share Skrevet August 23, 2011 Ja skal være enig att den så bedre ut en Dynavin...Kjøpte du den på ebay? Heter vel Dynavin style denne. jeg importerte den fra kina.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå