Gå til innhold

Dynavin spiller

Share

Anbefalte innlegg

Du bør sjekke med JEff om han har fått inn flere android spillere, eventuellt hvor lang leveringstid det er på de.

android-spiller

Ingen erfaringer med stoppiemaster her inne men det virker som han er veldig sein å svare på eposter, Jeff derimot er veldig rask og så er han aktiv på flere engelske forum i tilfelle du trenger hjelp med noe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 367
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

fikk svar fra han jeff 3 tima ætte æ sendte han mail, han hadde ikje spillere inne på lager.. så om æ ville kunne han sette meg på ventelista.. virka så han hadde veldig bra service, så æ trur æ ska sette meg på den lista :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 weeks later...

Hei. Lenge siden jeg har vert her inne nå.

Jeg vil ikke annbefale folk å kjøpe Dynavin Android enda, selv om dere får tak i en. Det er et evig stort problem med Force Close av alle apps på denne spilleren.

Det har nå vert et kjent problem siden Mai, men ingen ting tyder på at Dynavin jobber med problemet da de skylder på at de er i Kina og ikke har tilgang til alle apps. Dette er tull da Dynavin selv har lagt ut en demo film på Youtube med testing av spilleren i Tyskland. Jeg tror problemet skyldes en kombinasjon av dårlig ROM og hardware som ikke passer sammen med ROMen og til denne bruken. På e46fanatics var det en som jobbet med en ny ROM spessielt for Dynavin, men han har nå solgt spilleren og forsvunnet fra forumet. Det vil si at Dynavin nå må starte på nytt med ROM hvis de noen gang kommer til å gjøre det. Til Info så har jeg hatt 3 kresjer siden jeg kjøpte spilleren i slutten av Mai. Jeg har bare kjørt Navi og MP3/FLAC på den, da det bare har ført til raskere FC problemer med flere apps inne.

Jeg håper Dynavin får fingeren ut av r**** og fikser dette før neste parti av spillere kommer ut, men sånn utviklingen har vert nå er jeg redd det ikke skjer. Skal prøve å holde dere oppdatert på dette enten her eller i Dynavin Android tråden jeg har laget.

Men sånn det ligger ann nå, quote dama: "Fy F*** for noe søppel"

En siste ting. Dere som har V5. Har dere bare satt styrestrøm på den orginale antenne forsterkere? altså bare klyppet kabelen og spleiset den med styringen fra spilleren eller bruker dere uorginal forsterker bak spilleren? Jeg sliter med å få inn NRK P1 selv om jeg står å ser på senderen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...