Amzoch Skrevet August 23, 2011 Share Skrevet August 23, 2011 måtte gi før den da? btw.. e det android på den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flextron Skrevet August 24, 2011 Share Skrevet August 24, 2011 http://www.aliexpress.com/snapshot/101887359.html spillern koster : 569,99 dollar x 5,45 kr = 3106,45 3106,45 x norsk moms 25% = 3883,10 + Dhl`s gebyrer : 479,00 kr Pris inn i Norge:4362,06 Nei det er ikke android.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian1990_2 Skrevet August 27, 2011 Share Skrevet August 27, 2011 Hvordan er det egentlig man får knappene på rattet til å fungere med dynavin sin spiller? Jeg har kun koblet til hovedkontaktene på spiller pluss antetta. Ble jo endel til overs, men hvor go hvordan skal dette kobles til? Noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flextron Skrevet August 27, 2011 Share Skrevet August 27, 2011 Kobble canbus boksen til spillern.. da funker multifunksjons rattet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian1990_2 Skrevet August 27, 2011 Share Skrevet August 27, 2011 Nå ble jeg litt usikker, hvordan ser den boksen ut? Tror ikke det fulgte med ? Var en liten boks der med inngang på en side, men så ut som en vanlig mini jack på utgangen. Så tenkte ikke det var så nøye, er dette til canbus en? ;S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flextron Skrevet August 27, 2011 Share Skrevet August 27, 2011 jepp.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian1990_2 Skrevet August 27, 2011 Share Skrevet August 27, 2011 Hvor skal den minijacken plugges i da? Har 3 plugger ledig fra bilen, 2 vanlige plugger med en 8-10 ledninger hver og en "mini" antenneplugg. Mangler jeg noe eller? EDIT: Fant ut av det tilslutt, haha.. Den minijacken skal inn i "IR-IN" som en kabel heter som ligger sammen med video inn, rear camera inn osv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vingebil411 Skrevet September 7, 2011 Share Skrevet September 7, 2011 Kan man styre Webasto Via Dynavin speleren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stjerne Skrevet September 7, 2011 Share Skrevet September 7, 2011 Har fulgt med litt her...men stemmer det at man mister kjørecomputeren hvis jeg bytter til denne? Beholder man den under speedometeret? Org tlf er sikker også bare å plukke ut? Går det å bruke den orginale mikrofonen på handsfree'n? Hva slags navi/kart bruker Dynavin? Enkelt å legge inn poi feks? Mener jeg leste at Android-versjonen kunne kjøre Tomtom (eller windows-biten på spilleren med android kunne det), er det slik på denne også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stoppie_Master Skrevet September 7, 2011 Share Skrevet September 7, 2011 Man kan ikke styre webastoen slik jeg kjenner den. Kjørecomputeren under speedoen vil fortsatt være der. Originaltlf er bare å plukke ut ja. Man kan bruke flere forskjellige kart til denne spilleren. Deriblant tomtom. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet September 7, 2011 Share Skrevet September 7, 2011 Har fulgt med litt her...men stemmer det at man mister kjørecomputeren hvis jeg bytter til denne? Beholder man den under speedometeret?Org tlf er sikker også bare å plukke ut? Går det å bruke den orginale mikrofonen på handsfree'n? Hva slags navi/kart bruker Dynavin? Enkelt å legge inn poi feks? Mener jeg leste at Android-versjonen kunne kjøre Tomtom (eller windows-biten på spilleren med android kunne det), er det slik på denne også? Kjørecomputeren under speedometer beholder man ja, tlf kan du plukke ut, når det gjelder den orginale mikrofonen så vet jeg ikke, har den mini jack? Dynavin bruker IGO og ja man kan legge til Poi's, Tomtom fungerer kun på Windows, men man kan bruke Sygic drive på Android som er ganske likt Tomotom. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet September 8, 2011 Share Skrevet September 8, 2011 men stemmer det at man mister kjørecomputeren hvis jeg bytter til denne? Det stemmer! Beholder man den under speedometeret? Det gjør du! Org tlf er sikker også bare å plukke ut? Den er bare å fjerne ja Går det å bruke den orginale mikrofonen på handsfree'n? Nei det kan du ikke! Hva slags navi/kart bruker Dynavin? Alle navi programmer som kjører i Win CE! Selv bruker jeg tomtom Enkelt å legge inn poi feks? Ja veldig enkelt med Tomtom. Sjekk Nystul sitt tomtom forum med masse POI's og fotoboksbase Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stoppie_Master Skrevet September 8, 2011 Share Skrevet September 8, 2011 Vi har vært i kontakt med Sygic og testet de, er veldig bra. Tomtom som leverer kartdata til Sygic. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarle.t Skrevet September 17, 2011 Share Skrevet September 17, 2011 noen som kan sende meg det jeg trenger av filer til å få tomtom på min dvn-e46? ja, betaler gjerne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MiisterBM Skrevet September 23, 2011 Share Skrevet September 23, 2011 Jeg som kjøpte denne spilleren og ryggekemaret for 2 uker siden. Mulighet for å snylte til seg et microSD kort med kart? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå