Gå til innhold

Dynavin spiller

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 367
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvor skal den minijacken plugges i da? Har 3 plugger ledig fra bilen, 2 vanlige plugger med en 8-10 ledninger hver og en "mini" antenneplugg. Mangler jeg noe eller?

EDIT:

Fant ut av det tilslutt, haha.. Den minijacken skal inn i "IR-IN" som en kabel heter som ligger sammen med video inn, rear camera inn osv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Har fulgt med litt her...men stemmer det at man mister kjørecomputeren hvis jeg bytter til denne? Beholder man den under speedometeret?

Org tlf er sikker også bare å plukke ut? Går det å bruke den orginale mikrofonen på handsfree'n?

Hva slags navi/kart bruker Dynavin? Enkelt å legge inn poi feks?

Mener jeg leste at Android-versjonen kunne kjøre Tomtom (eller windows-biten på spilleren med android kunne det), er det slik på denne også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fulgt med litt her...men stemmer det at man mister kjørecomputeren hvis jeg bytter til denne? Beholder man den under speedometeret?

Org tlf er sikker også bare å plukke ut? Går det å bruke den orginale mikrofonen på handsfree'n?

Hva slags navi/kart bruker Dynavin? Enkelt å legge inn poi feks?

Mener jeg leste at Android-versjonen kunne kjøre Tomtom (eller windows-biten på spilleren med android kunne det), er det slik på denne også?

Kjørecomputeren under speedometer beholder man ja, tlf kan du plukke ut, når det gjelder den orginale mikrofonen så vet jeg ikke, har den mini jack?

Dynavin bruker IGO og ja man kan legge til Poi's, Tomtom fungerer kun på Windows, men man kan bruke Sygic drive på Android som er ganske likt Tomotom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men stemmer det at man mister kjørecomputeren hvis jeg bytter til denne? Det stemmer!

Beholder man den under speedometeret? Det gjør du! ;-)

Org tlf er sikker også bare å plukke ut? Den er bare å fjerne ja :)

Går det å bruke den orginale mikrofonen på handsfree'n? Nei det kan du ikke! :(

Hva slags navi/kart bruker Dynavin? Alle navi programmer som kjører i Win CE! Selv bruker jeg tomtom :)

Enkelt å legge inn poi feks? Ja veldig enkelt med Tomtom. Sjekk Nystul sitt tomtom forum med masse POI's og fotoboksbase :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...