Gå til innhold

Dynavin spiller

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 367
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 2 months later...

hei

lurer på å oppgradere spilleren i min e46 fra org til dynavin. Og har ett spørsmål, jeg har den 1din originale cd spilleren og må dermed flytte ned klimakontrollen, må jeg kjøpe noe braketer eller lignende for å få til å montere denne klimakontrollen lengere ned, eller er det plug å play? Noe ellers jeg må huske å kjøpe som ikke følger med spilleren? :)

edit: kan jeg kjøpe Dynavin hvor jeg vil i verden uten att det blir forskjeller med frekvenser på radio og soner på DVDèr?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv å ta ut sikringen, det skal gå ann å nullstille spillern på en eller annen måte:s

På min er det reset-knapp. Et lite hull foran på spilleren. Samme prinsipp som på så mye annen elektronikk egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
hei

lurer på å oppgradere spilleren i min e46 fra org til dynavin. Og har ett spørsmål, jeg har den 1din originale cd spilleren og må dermed flytte ned klimakontrollen, må jeg kjøpe noe braketer eller lignende for å få til å montere denne klimakontrollen lengere ned, eller er det plug å play? Noe ellers jeg må huske å kjøpe som ikke følger med spilleren? :)

edit: kan jeg kjøpe Dynavin hvor jeg vil i verden uten att det blir forskjeller med frekvenser på radio og soner på DVDèr?

Jeg har nylig kjøpt og montert DVN-99 (Dynavin D99 android) i min og er svært fornøyd, har fått sett den opp noe lunde skikkelig nå men er fremdeles et hav av muligheter igjen.

Kjøpte fra: http://jandtdistributing.com/dynavinsol ... -3-series/ - Veldig service innstilt og hyggelig kar, veldig omtalt og skriver mye på E46fanatics.com

Og ja du trenger å bytte brakett til feste av klimakontrollen over askebeger, dette var ingen problem. Det anbefaler jeg deg og bestille ilag med spillern fra linken jeg ga, der ligger to typer.

Jeg betalte $1078 totalt(spiller, brakett og frakt), så kom toll og frakt i Norge i tillegg, det var ca. 870,- Ingen moms.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg betalte $1078 totalt(spiller, brakett og frakt), så kom toll og frakt i Norge i tillegg, det var ca. 870,- Ingen moms.

Det er ikke toll på elektronikk, så er du sikker på at du ikke har betalt moms?

Enkelte fraktselskaper sender også regningen på moms i etterkant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan faktisk være sant det dere sier :-) I brevet jeg fikk fra Posten, ang fortolling stod det beskrevet at det ikke vil forekomme fortollingsgebyr.. Vil nok tro det er moms og frakt jeg har betalt, uansett så skulle denne pakken fortolles og jeg måtte signere en fortollingsfullmakt slik at dem kunne fortolle varen som beskrevet, mulig dette er kun et standard skriv som gjelder alt sett bort i fra elektronikk? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver å få internettet oppe og gå i min med wifi. Har ikke bruk for å være online hele tiden. Sitter med en D-link dwa-140, den gir ingen livstegn(lys)fra seg.. den er montert i usb-gps utg. Følger med drivere men vet ikke hvordan eg kan få installert de i dynavin. (Dette er en Dvn-e39 d99 android). Det er koblet med en usb forlengelses kabel men ser ikke at det skal være ett problem..

Håper noen kan hjelpe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Finner ikke braketten på gs? Ser under "tilbehør" --> "Bilstereo/Tlf/Navi/Dvd", men finner det ikke? Har de den noe annet sted på siden?

På koed.no viser de ikke lagerstatus på varene sine, så sikkert utsolgt? Koster ca 1000 kroner på denne siden for braketten.,. smådyrt for et lite stykke plast..

Noen andre norske sider som har denne braketten??

- Lurer også på om de av dere som har den versjonen med micro-usb nederst til høyre på spilleren får til å spille musikk fra usb via denne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...