kentha320dat Skrevet August 6, 2012 Share Skrevet August 6, 2012 Hei hei folkens!!Har en Dynavin D95 som jeg monterte inn i min e46 320d 04 touring på vårparten. Har vært meget fornøyd med den helt til jeg putselig her en dag nesten ikke får inn noen radiokanaler Har prøvd å lest litt om problemet på de trådene jeg finner her, men enda ikke blitt helt klok. Noen som har vært borti dette el noe lignende tidligere? Er det forresten noen som kan fortelle meg hvor antennen/antenneforsterkeren ligger? Kenth Prøv å resette spilleren med RST knappen på forsiden. Det hjalp på min når tuneren plutselig ble dårlig. Enda dårligere enn originalt altså. Takk for tipset Olemt! Det fungerte utmerket. Hadde jo vært kjekt å vite hvorfor det ble slik, men siden det fungerer nå og jeg får in MANGE radio kanaler, så er jeg fornøyd jeg. Kenth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jay-O Skrevet August 30, 2012 Share Skrevet August 30, 2012 Kjapt spørsmål: Da jeg var i Tyskland, så fikk plutselig Dynavinen kontakt med en operatør (husker ikke hvilken i farta), og da lurte jeg på; Hvor er SIM kortet i den, og kan den byttes, evt registreres med f.eks. Telenor istedenfor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JTS77 Skrevet August 30, 2012 Share Skrevet August 30, 2012 Hvis du har koblet til hsdpa, så putter man sim kort inni den. Er ikke noe simkort utenom. Men det skal vel være mulig å bruke ett Telenor sim i den, i teorien... kansje var det wifi signal du fikk inn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jay-O Skrevet August 31, 2012 Share Skrevet August 31, 2012 Hvis du har koblet til hsdpa, så putter man sim kort inni den. Er ikke noe simkort utenom. Men det skal vel være mulig å bruke ett Telenor sim i den, i teorien... kansje var det wifi signal du fikk inn? Nei, og nei...Var ikke wifi, og hadde ikke hsdpa dongel... Det er SIM kort i den, eller som er mer populært i Asia, innebygget identifikasjon i enheten. Derfor fikk jeg opp operatør. Neste spørsmål er da, er det mulig å registrere den mot Telenor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dIFEO Skrevet September 4, 2012 Share Skrevet September 4, 2012 Prøver å få internettet oppe og gå i min med wifi. Har ikke bruk for å være online hele tiden. Sitter med en D-link dwa-140, den gir ingen livstegn(lys)fra seg.. den er montert i usb-gps utg. Følger med drivere men vet ikke hvordan eg kan få installert de i dynavin. (Dette er en Dvn-e39 d99 android). Det er koblet med en usb forlengelses kabel men ser ikke at det skal være ett problem..Håper noen kan hjelpe.. Har det samme problemet selv. Kjøpte denne fra komplett: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=626010 Ikke tegn til liv i det hele tatt når jeg setter den i GPS-USB, har vært inne på innstillingene på android-delen men wifi slår seg av etter en liten stund Prøvde å sette den i DVD-USB og da lyste den opp samtidig som spilleren ville spille musikk fra USB-pinnen... Dere som har montert og fått det til å fungere greit, hvilken type har dere? Den som du har kjøpt er ikke kompatibel med hverken android eller win versjonen. Er nok derfor den ikke virker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dIFEO Skrevet September 5, 2012 Share Skrevet September 5, 2012 Hei Til alle dere som er på utkikk etter dynavin! Jeg kan anbefale J And T Distributing Jeg betalte 5600 kr for pakken inkl frakt. Moms beløpet ble på 630kr, og kundeservicen var mer en konge! Anbefales! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chrissstian Skrevet September 9, 2012 Share Skrevet September 9, 2012 Prøver å få internettet oppe og gå i min med wifi. Har ikke bruk for å være online hele tiden. Sitter med en D-link dwa-140, den gir ingen livstegn(lys)fra seg.. den er montert i usb-gps utg. Følger med drivere men vet ikke hvordan eg kan få installert de i dynavin. (Dette er en Dvn-e39 d99 android). Det er koblet med en usb forlengelses kabel men ser ikke at det skal være ett problem..Håper noen kan hjelpe.. Dropp usb kabel forlengelsen så oppdager du at du plutselig har nett! Bruk mobile nettverket via mobilen Og hvorfor bry seg om originale navi? Google maps på android funker utmerket! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jay-O Skrevet September 10, 2012 Share Skrevet September 10, 2012 Jeg bruker forlenger kabel med godt resultat. Spørsmål: Hvordan får jeg startet programmer automatisk ved oppstart i Android? Vil at Sygic skal starte automatisk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JTS77 Skrevet September 12, 2012 Share Skrevet September 12, 2012 Prøver å få internettet oppe og gå i min med wifi. Har ikke bruk for å være online hele tiden. Sitter med en D-link dwa-140, den gir ingen livstegn(lys)fra seg.. den er montert i usb-gps utg. Følger med drivere men vet ikke hvordan eg kan få installert de i dynavin. (Dette er en Dvn-e39 d99 android). Det er koblet med en usb forlengelses kabel men ser ikke at det skal være ett problem..Håper noen kan hjelpe.. Dropp usb kabel forlengelsen så oppdager du at du plutselig har nett! Bruk mobile nettverket via mobilen Og hvorfor bry seg om originale navi? Google maps på android funker utmerket! Lest hele tråden? sjekk mitt innlegg på forrige side Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chrissstian Skrevet September 12, 2012 Share Skrevet September 12, 2012 Applaus til meg! Bruker du nette via mobiltelefonen til spillern? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JTS77 Skrevet September 20, 2012 Share Skrevet September 20, 2012 Applaus til meg! Bruker du nette via mobiltelefonen til spillern? Eg bruker nettet fra garasjen, har ikke behov for aa vaere online hele tiden.. Laster bare det en har lyst paa i garasjen saa er det tut og kjor Bruker ogsaa sygic som flere andre, kan anbefales. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chrissstian Skrevet September 20, 2012 Share Skrevet September 20, 2012 Ja jo, sjeldent jeg er online på spilleren selv igrunn. Men bruker google maps visst det blir turer på ukjente veier, da må jeg til med mobile nettverket på mobilen i tillegg til gps på spilleren Hva er sygic? Fant ikke noe om det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jay-O Skrevet September 20, 2012 Share Skrevet September 20, 2012 Hva er sygic? Fant ikke noe om det. Blir stadig overrasket over søkeevnen til folk www.sygic.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet September 27, 2012 Share Skrevet September 27, 2012 kjapt spørsmål, koblet opp dynavin d99 i e39'n min i går. - Først fungerte ikke OBC'n, men den kom etterhvert, men nå får jeg bare vanntemp og utetemp, selv om jeg har kjørekomputer.. why? - ryggesensorbildet reagerte ikke i det heletatt, men det kom i dag tidlig, så det fungerer forsåvidt nå.. - men det "største" problemet mitt, når jeg trykker hurtig på volum ned (på rattet, MF) så bytter den source/mode til radio, sd-kort osv, hvorfor? :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JTS77 Skrevet September 27, 2012 Share Skrevet September 27, 2012 Både obc og multiratt signalene går via den lille svarte boksen, sjekk at den sitter skikkelig i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå