Haug530D Skrevet Mars 4, 2011 Share Skrevet Mars 4, 2011 Må si syns Hualingan så mye bedre ut.. men kordan versjon har du ? og det V5 osv er det gjort endringe på utsende heller er div versjonan bare software oppdateringer? Har V5 vet ikke om det er gjort endringer i utseende, men det er ny firmware på V5. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikdg Skrevet Mars 4, 2011 Share Skrevet Mars 4, 2011 det er ny hardware i V5 også, V1 til V4 har samme chippen mens V5 kommer med litt nyere hardware. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikdg Skrevet Mars 4, 2011 Share Skrevet Mars 4, 2011 Hualingan ser plast-aktig ut, mens dynavin er mere oem look, har ikke sett huala-spilleren på nært hold men synes dynavin ser veldig bra ut og passer veldig godt inn med resten av dashbordet i en E39. Farge/stil og lysmessig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amzoch Skrevet Mars 4, 2011 Share Skrevet Mars 4, 2011 vs Vet nu ikke ka som ser mest orginalt ut.. (best) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Mars 4, 2011 Share Skrevet Mars 4, 2011 Det beste hadde jo vært om Dynavin droppet Cd/Dvd delen og fikk større skjerm, hvem er det som bruker Cd/Dvd i dag da? Man får jo akkurat de samme mediene inn på minnekort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ RS2 Matrix Skrevet Mars 5, 2011 Share Skrevet Mars 5, 2011 kjekt å ha, er ramma som er i veien på E39, menst på e46 går dette fint. monterte min dynavin i bilen i går, er knall fornøyd med den, mangler berre ein iso overgang på radioantenna så er alt oppe å går. blei masse bedre lyd enn i org spilleren, høytallerene i e46 er ikkje så ubrukelig som dei fleste seier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amzoch Skrevet Mars 5, 2011 Share Skrevet Mars 5, 2011 syns dynavin sin e finere til e46.. det som "irritere"meg me e39 e det blir så stor flata oppe på spillern som ikke e det noe godt... ikke for den ska se bedre ut iværtfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kalle525 Skrevet Mars 5, 2011 Share Skrevet Mars 5, 2011 Hei! Hva er prisklassen for Dynavin spiller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Mars 5, 2011 Share Skrevet Mars 5, 2011 Hei!Hva er prisklassen for Dynavin spiller Rundt 4-6000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Mars 17, 2011 Share Skrevet Mars 17, 2011 noen som vet om disse vil komme til 1-serie? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kostmaster Skrevet Mars 24, 2011 Share Skrevet Mars 24, 2011 Hvis det er noen som selger Dynavin E 39 spiller send meg en melding jeg er intresert i å kjøpe:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirik845 Skrevet Mars 24, 2011 Share Skrevet Mars 24, 2011 noen som vet om disse vil komme til 1-serie? den til e90 burde man få inn da 2 din ramme er lik til e90 og 1 serie.. men dette er bare synsing fra min side.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Mars 25, 2011 Share Skrevet Mars 25, 2011 Her er dynavin montert i min bil, jeg er knallfornøyd med den! Og den ser veldig lik ut som originale navien. Jeg kjøpte den av Jeff @E46fanatics Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ RS2 Matrix Skrevet Mars 25, 2011 Share Skrevet Mars 25, 2011 du får og kjøpt dynavin spillere av Stoopie_master her inne. har teste spilleren i min e46 og i E39, begge plassene er det PnP, på E39 så forsvinner MID panelet, men men er verdt det. er og mulighet til å om plassere MIDen. lyden i E46en blei heilt fanstastisk, sterkere og reinare lyd enn org spillern. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
premoy Skrevet Mars 30, 2011 Share Skrevet Mars 30, 2011 du får og kjøpt dynavin spillere av Stoopie_master her inne. har teste spilleren i min e46 og i E39, begge plassene er det PnP, på E39 så forsvinner MID panelet, men men er verdt det. er og mulighet til å om plassere MIDen.lyden i E46en blei heilt fanstastisk, sterkere og reinare lyd enn org spillern. Tenkte å få en slik i e53... Har webasto timer på min. Forsvinner dette eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå