Gå til innhold

Dynavin spiller

Share

Anbefalte innlegg

Android d99 fra gs bildeler. Dongelen er også kjøpt fra gs etter at jeg forhørte meg om hvorfor det ikke virket der. Så den skal også være kompatibel. I tillegg har jeg en dongel til sim kort som fulgte med i pakken, denne funker heller ikke:S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 367
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Android d99 fra gs bildeler. Dongelen er også kjøpt fra gs etter at jeg forhørte meg om hvorfor det ikke virket der. Så den skal også være kompatibel. I tillegg har jeg en dongel til sim kort som fulgte med i pakken, denne funker heller ikke:S

Sikker på at du har koblet riktig? Dongelen skal kobles til USB-GPS, ikke USB-VIDEO

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikker på at du har koblet riktig? Dongelen skal kobles til USB-GPS, ikke USB-VIDEO

yepp. 100% sikker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal kjøpe Dynavin fra jeff. Kan noen forklare meg forskjellen på D99+ og D99+ Android?

Er det noe vits i å legge inn 100 dollar ekstra for Androiden? Hva er egentlig forskjellen? :)

Android er det samme systemet som brukes i de fleste telefoner. Samsung, htc, etc etc. D99 er uten android og gir deg kun tilgang til å spille musikk fra cd, minnekort osv og navigasjon med minnekort. Med andre ord, en spiller hvor alt du kan bruke ligger inne på spilleren uten flere muligheter. Med android har du samme muligheter som det du har på en moderne tlf. Du kan laste ned applikasjoner, søke på internett, Google maps, youtube, spotify, spille spill osv osv. Hvis du får den til å fungere selvfølgelig. Selv så har jeg ikke klart å koble på internett fordi det er noe dritt:P men hvis du får til det mener jeg at det absolutt vil være verdt det. Tenkte vertfall slik selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal kjøpe Dynavin fra jeff. Kan noen forklare meg forskjellen på D99+ og D99+ Android?

Er det noe vits i å legge inn 100 dollar ekstra for Androiden? Hva er egentlig forskjellen? :)

Android er det samme systemet som brukes i de fleste telefoner. Samsung, htc, etc etc. D99 er uten android og gir deg kun tilgang til å spille musikk fra cd, minnekort osv og navigasjon med minnekort. Med andre ord, en spiller hvor alt du kan bruke ligger inne på spilleren uten flere muligheter. Med android har du samme muligheter som det du har på en moderne tlf. Du kan laste ned applikasjoner, søke på internett, Google maps, youtube, spotify, spille spill osv osv. Hvis du får den til å fungere selvfølgelig. Selv så har jeg ikke klart å koble på internett fordi det er noe dritt:P men hvis du får til det mener jeg at det absolutt vil være verdt det. Tenkte vertfall slik selv.

Ahh, da går jeg nok for en Android! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjører du på orginal Android? Jeg hadde noe av det samme problemet på min, wifi dongelen virket ikke - men så "kjøpte" jeg og lastet inn ///M3Evolutoin sin modifiserte Android ROM, og da fungerte alt helt topp. Du trenger kanskje ikke gå så drastisk til verks selv, men gjerne en oppdatering av eksisterende Android?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjører du på orginal Android? Jeg hadde noe av det samme problemet på min, wifi dongelen virket ikke - men så "kjøpte" jeg og lastet inn ///M3Evolutoin sin modifiserte Android ROM, og da fungerte alt helt topp. Du trenger kanskje ikke gå så drastisk til verks selv, men gjerne en oppdatering av eksisterende Android?

Har lastet ned oppdatering men det funket heller ikke. Fikk bare et par andre irriterende ting i stedet:P f.eks gikk lyden av når jeg setter i rever, det gjorde den ikke tidlgere. Men hva er det M3Evolution greiene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lastet ned oppdatering men det funket heller ikke. Fikk bare et par andre irriterende ting i stedet:P f.eks gikk lyden av når jeg setter i rever, det gjorde den ikke tidlgere. Men hva er det M3Evolution greiene?

Det er en egentilpasset Android versjon - han har slanket vekk det som ikke trengs, sånn at du får frigjort mer minne til det som teller, samt lagt inn programmer, funksjoner og oppsett som er nyere eller bedre. Det med lyden opplever jeg halveis, da det kun er subben som kutter i et halvt sekund når jeg passerer "R", og lyden kuttes helt hvis park sensorene foran får utslag. Syns det er helt ok.

Gå forresten inn i AUX og trykk 9 på fjernkontrollen - sjekk innstillingene der at alt der og er som du vil ha det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en egentilpasset Android versjon - han har slanket vekk det som ikke trengs, sånn at du får frigjort mer minne til det som teller, samt lagt inn programmer, funksjoner og oppsett som er nyere eller bedre. Det med lyden opplever jeg halveis, da det kun er subben som kutter i et halvt sekund når jeg passerer "R", og lyden kuttes helt hvis park sensorene foran får utslag. Syns det er helt ok.

Gå forresten inn i AUX og trykk 9 på fjernkontrollen - sjekk innstillingene der at alt der og er som du vil ha det.

Det høres jo faktisk ålreit ut. Hvor mye måtte du betale for dette? Og hvor får du tak i det? Har forresten fått et annet problem etter oppdatering. GPS signalene i bilen er blitt borte/lever sitt eget liv. GPS en funker nå kun en av 20 ganger. Har prøvd å avinstalere programmet (minnebrikke gps fra gs) og instalere igjen uten hell. Jeg har også prøvd å stille tilbake til fabrikkinstillinger. Dette har heller ikke funket, ei heller er spilleren gått tilbake til fabrikkinstillinger. Noen tips på dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snublet tilfeldigvis over denne tråden :D ! Har et par spørsmål som jeg virkelig håper noen kan hjelpe meg med!:))

1. Kan man koble opp Android telefoner til spilleren for å spille sanger? (Bruker PowerAmp på android telefonen - anbefales!).

Hvordan kobler man det opp? Hvilken metode funker best (aux, bluetooth, usb osv?) ! Har lest at Dynavin funker til Ipod/Iphone, men hva med Samsung galaxy s3? Trenger jeg noen ekstra kabler? Orker ikke å gå for Android versjonen da jeg ikke har behov for internett og alt det tullet der.

2. Noen som har montert ryggekamera? Er dette vanskelig? Noen som har en guide på det?

Edit:

Fant nettopp ut at GSbildeler ikke selger Dynavin lenger. Han jeg snakket med i telefonen sa at de har sluttet salget på Dynavin da de har fått mange dårlige tilbakemeldinger ??????

ut i fra det jeg leser på forumet er de aller fleste fornøyd? hmm

De selger noe annet nå, av merket Hualigan eller noe. Har hørt at den er ubrukelig. Ser forferdelig ut sammenlignet med Dynavin spillere.

Den øverste er den fra GSbildeler ( http://nettbutikk.gsbildeler.no/part_in ... 3&type=alt )

yxr28kztkpeb2r9cdwsm.jpg

Den andre er Dynavin

6icy2gvzqa66d9vabbxy.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

har d99 android spilleren.. ser på dynavin.com at det er kommet ny op0pdatering, noen som vet hva som er nytt på den oppdateringen?

ett anna spørsmål. når min er på nett enten med 3G eller wifi, ett fett hva.. så er den på nett en viss periode før den går av nett.. ett slit å få den på igjen.. noen andre som har slitt med dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei ser du har lyd i subben din, har du orignal sub/forsterker i bilen? Jeg har ikke lyd i min.

Er det noen flere skjulte menyer i d99 android spillerne som du vet om.

Kanskje det kun er en innstilling som må gjøres

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...