Gå til innhold

Dynavin spiller

Share

Anbefalte innlegg

har d99 android spilleren.. ser på dynavin.com at det er kommet ny op0pdatering, noen som vet hva som er nytt på den oppdateringen?

ett anna spørsmål. når min er på nett enten med 3G eller wifi, ett fett hva.. så er den på nett en viss periode før den går av nett.. ett slit å få den på igjen.. noen andre som har slitt med dette?

Hvor finnes den oppdateringen? Fant bare den gamle på dynavin sine sider. Ang internet og dynavin er dette ett kjent problem, etter hva eg har funnet ut ligger feilen i android versjonen 2.2. du kan prøve en app som heter "fix my wifi" den skal iallefall gjøre det lettere å komme tilbake på nett igjen.

M3Evolution sin rom skal visstnok være noe bedre på dette (http://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=909077) Men problemet er tilstede der også. Han jobber visstnok med en helt ny rom til dynavin nå, så vi får bare vente og se hva han klarer å få til ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • Svar 367
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Sånn jeg har forstått, så må man ha en "Dongle" samt et simkort for å få nett i spillern? Mener på at jeg kun har wifi-versjonen. Kjøpt hos gs bildeler i sommer. Så til saken, noen som vet hvor jeg får kjøpt en slik dongle? Simkort regner jeg med de sender fra f.eks telenor. Vanlig sim og ikke micro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vanlig simkort ja...

Er det sånn at m3evolution erstatter hele dynavin-OS'et? så jeg kun får m3evo's os? eller vil jeg ha dynavin os'et uansett?

Du kan kun ha en OS, men det er jo bare å flashe romen med den OSen du vil ha enten org eller m3evolution. Det sies at m3evolution jobber med en helt ny OS. Så eg venter å ser hva han kan få til..

vet du hvor jeg får tak i en sånn dongle da?
Siden GS har sluttet å selge D99, noen som vet hvor jeg kan få kjøpt den andre steder? :)

Kan anbefale Jeff http://jandtdistributing.com/dynavinsolutions/ han har også best support til dynavin uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden GS har sluttet å selge D99, noen som vet hvor jeg kan få kjøpt den andre steder? :)

Kan anbefale Jeff http://jandtdistributing.com/dynavinsolutions/ han har også best support til dynavin uansett.

Hvor dyrt blir da dette, med tanke på at prisen er over 1k, så kan jo ikke sende som "gift" ? oO

Blir jo dyrt med moms og den dritten der... ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...

Schmiedmann.no kjøpte selv der for noen uker siden , superfornøyd :) men prisen er noe høy , men da er det enkelt ved feil eller garanti :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
vanlig simkort ja...

Er det sånn at m3evolution erstatter hele dynavin-OS'et? så jeg kun får m3evo's os? eller vil jeg ha dynavin os'et uansett?

Dynavin siden vil pr idag være samme gamle, det er foreløpig Android ROM'en som er modifisert av M3evo - jeg bruker det, og sammen med "Fix my wifi" appen, så får jeg mindre feil med re-oppkobling til enten 3G eller Wifi. Syns det virker godt nok for mitt bruk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dynavin siden vil pr idag være samme gamle, det er foreløpig Android ROM'en som er modifisert av M3evo - jeg bruker det, og sammen med "Fix my wifi" appen, så får jeg mindre feil med re-oppkobling til enten 3G eller Wifi. Syns det virker godt nok for mitt bruk.

Funker android siden bedre med M3evolution sitt ROM? jeg er lei av å hele tiden måtte installer programmer på nytt... Nå klikket nettopp spotify og Navigasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går det ann å kjøpe en NON andriod versjon å selv oppdatere til android ?

dårlig forklart men dere skjønner :D

Egentlig ikke nei, da må du så fall gjøre litt av vert regner jeg med :P

Men kort forklart er det ikke vert det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...