Andreas123 Skrevet April 20, 2011 Share Skrevet April 20, 2011 Får aldri noe svar ifra GLN.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet April 20, 2011 Share Skrevet April 20, 2011 Får aldri noe svar ifra GLN.. Stoppie_master driver gln.no så du kan jo prøve å PM'e han her. Han har svart i denne tråden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snymann Skrevet April 20, 2011 Share Skrevet April 20, 2011 du går inn på setupen på spilleren og trykker vekk hakka på brake så forsvinner den meldinga.kva språk har du på spilleren da og navi? er vel engelsk som er standard på spilleren og på IGO8 så kan du justere det som du vil Har spansk språk på det meste... IGO8 har jeg lagt inn svensk språk på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ RS2 Matrix Skrevet April 20, 2011 Share Skrevet April 20, 2011 du går inn på setupen på spilleren og trykker vekk hakka på brake så forsvinner den meldinga.kva språk har du på spilleren da og navi? er vel engelsk som er standard på spilleren og på IGO8 så kan du justere det som du vil Har spansk språk på det meste... IGO8 har jeg lagt inn svensk språk på visst du laster ned firmware oppdateringa til spileren så blir det engelsk som standard språk, trur du kan få norsk på gpsen og. sjekk ut forumet på E46fanatics.com ( http://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=816457 ) der finner du oppdateringa. Får aldri noe svar ifra GLN.. send Pm til Stoopie_master så få du ganske kjapt svar som regel, ellers så kan eg anbefale jeff i fra E46fanastics som ein god selger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet April 20, 2011 Share Skrevet April 20, 2011 Jeg har bmw boot screen, men får ike styrt ipod via rattet.. Noen fler med meg? Har jeg ikke nyeste versjon da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ RS2 Matrix Skrevet April 21, 2011 Share Skrevet April 21, 2011 kva versjon av ipoden er det du kjører ? og kva interface er det du kjører? ikoner oppdelt på linje eller sirkel med tekst ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet April 21, 2011 Share Skrevet April 21, 2011 sånn ser det ut.. helt på trynet! Ingen resume :S Når jeg får en telefonsamtale må jeg inn og tykke meg frem på nytt for å få musikk igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian1990_2 Skrevet April 21, 2011 Share Skrevet April 21, 2011 Er det slik å forstå at det IKKE er pnp på e39? Den passer ikke i størrelsene og må derfor bygges om? Er snakk om dynavin spilleren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet April 21, 2011 Share Skrevet April 21, 2011 Er det slik å forstå at det IKKE er pnp på e39? Den passer ikke i størrelsene og må derfor bygges om? Er snakk om dynavin spilleren. Dynavin for E39 passer rett inn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ RS2 Matrix Skrevet April 21, 2011 Share Skrevet April 21, 2011 Er det slik å forstå at det IKKE er pnp på e39? Den passer ikke i størrelsene og må derfor bygges om? Er snakk om dynavin spilleren. spilleren er PnP på E39, einaste er at du må fjerne MIDen for få plass. Må bare få beklage til alle som prøver å ta kontakt, jeg klarer faktisk ikke å svare så fort og så godt som jeg selv ønsker... Jobber iherdig med å bli bedre.Sliter også med å få levert varene fra Dynavin, så jeg skal forhåndskjøpe E46 spillere allerede på neste produksjonsrunde av E46 enheter, jaggu meg populære spillere, og det skjønner jeg Med staten på parti, så synes jeg vi også har gode pris på spillerne... Ha en fortsatt god påske! Blir ikke mye påske på meg, skal ha fornøyde kunder før jeg gir meg korleis er det med radio på E39 spilleren ? har ein kompis som sliter med å få inn signal, alt er plugga i, men får berre inn P1. sånn ser det ut.. helt på trynet! Ingen resume :S Når jeg får en telefonsamtale må jeg inn og tykke meg frem på nytt for å få musikk igjen... eg kan styre ipoden min via rattet, fungerer rattet ellers på spilleren ? at du kan ha plugga den i feil ? er eit av minusene med spilleren akkuratt det med styringa av ipoden. dei sleit litt med å få det til i starten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet April 21, 2011 Share Skrevet April 21, 2011 rattknappene fungerer ellers ja bare ikke i ipod mode.. Der får jeg bare styrt volum Er det slik å forstå at det IKKE er pnp på e39? Den passer ikke i størrelsene og må derfor bygges om? Er snakk om dynavin spilleren. spilleren er PnP på E39, einaste er at du må fjerne MIDen for få plass. Må bare få beklage til alle som prøver å ta kontakt, jeg klarer faktisk ikke å svare så fort og så godt som jeg selv ønsker... Jobber iherdig med å bli bedre.Sliter også med å få levert varene fra Dynavin, så jeg skal forhåndskjøpe E46 spillere allerede på neste produksjonsrunde av E46 enheter, jaggu meg populære spillere, og det skjønner jeg Med staten på parti, så synes jeg vi også har gode pris på spillerne... Ha en fortsatt god påske! Blir ikke mye påske på meg, skal ha fornøyde kunder før jeg gir meg korleis er det med radio på E39 spilleren ? har ein kompis som sliter med å få inn signal, alt er plugga i, men får berre inn P1. sånn ser det ut.. helt på trynet! Ingen resume :S Når jeg får en telefonsamtale må jeg inn og tykke meg frem på nytt for å få musikk igjen... eg kan styre ipoden min via rattet, fungerer rattet ellers på spilleren ? at du kan ha plugga den i feil ? er eit av minusene med spilleren akkuratt det med styringa av ipoden. dei sleit litt med å få det til i starten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ RS2 Matrix Skrevet April 21, 2011 Share Skrevet April 21, 2011 sjå kva som skjer visst du tester med ein anna ipod, ellers så kan du prøve firmwareoppdatering, sjøl om du har den..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ RS2 Matrix Skrevet April 21, 2011 Share Skrevet April 21, 2011 var ute å teste ipoden min via dynavin, og eg kan heller ikkje bytte sang, men eg kan bruke dei til å bla igjennom lista med sanger pluss gå tilbake ved å trykke på r/t knappen. men visst du hører på ipod menst du har navi oppe så kan du bytte sang via rattet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian1990_2 Skrevet April 22, 2011 Share Skrevet April 22, 2011 Er det slik å forstå at det IKKE er pnp på e39? Den passer ikke i størrelsene og må derfor bygges om? Er snakk om dynavin spilleren. spilleren er PnP på E39, einaste er at du må fjerne MIDen for få plass. MID ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet April 22, 2011 Share Skrevet April 22, 2011 var ute å teste ipoden min via dynavin, og eg kan heller ikkje bytte sang, men eg kan bruke dei til å bla igjennom lista med sanger pluss gå tilbake ved å trykke på r/t knappen.men visst du hører på ipod menst du har navi oppe så kan du bytte sang via rattet Det kan ikke jeg.. jeg må bytte sang ved å vri på det høyre hjulet.. R/T knappen aktiverer den originale telefonen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå