Gå til innhold

Dynavin spiller

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 367
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

du går inn på setupen på spilleren og trykker vekk hakka på brake så forsvinner den meldinga.

kva språk har du på spilleren da og navi? er vel engelsk som er standard på spilleren og på IGO8 så kan du justere det som du vil

Har spansk språk på det meste... IGO8 har jeg lagt inn svensk språk på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du går inn på setupen på spilleren og trykker vekk hakka på brake så forsvinner den meldinga.

kva språk har du på spilleren da og navi? er vel engelsk som er standard på spilleren og på IGO8 så kan du justere det som du vil

Har spansk språk på det meste... IGO8 har jeg lagt inn svensk språk på

visst du laster ned firmware oppdateringa til spileren så blir det engelsk som standard språk, trur du kan få norsk på gpsen og.

sjekk ut forumet på E46fanatics.com ( http://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=816457 ) der finner du oppdateringa.

Får aldri noe svar ifra GLN..

send Pm til Stoopie_master så få du ganske kjapt svar som regel, ellers så kan eg anbefale jeff i fra E46fanastics som ein god selger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det slik å forstå at det IKKE er pnp på e39? Den passer ikke i størrelsene og må derfor bygges om? Er snakk om dynavin spilleren.

spilleren er PnP på E39, einaste er at du må fjerne MIDen for få plass.

Må bare få beklage til alle som prøver å ta kontakt, jeg klarer faktisk ikke å svare så fort og så godt som jeg selv ønsker... Jobber iherdig med å bli bedre.

Sliter også med å få levert varene fra Dynavin, så jeg skal forhåndskjøpe E46 spillere allerede på neste produksjonsrunde av E46 enheter, jaggu meg populære spillere, og det skjønner jeg :) Med staten på parti, så synes jeg vi også har gode pris på spillerne...

Ha en fortsatt god påske!

Blir ikke mye påske på meg, skal ha fornøyde kunder før jeg gir meg :)

korleis er det med radio på E39 spilleren ? har ein kompis som sliter med å få inn signal, alt er plugga i, men får berre inn P1.

sånn ser det ut.. helt på trynet! Ingen resume :S

Når jeg får en telefonsamtale må jeg inn og tykke meg frem på nytt for å få musikk igjen...

eg kan styre ipoden min via rattet, fungerer rattet ellers på spilleren ? at du kan ha plugga den i feil ?

er eit av minusene med spilleren akkuratt det med styringa av ipoden. dei sleit litt med å få det til i starten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

rattknappene fungerer ellers ja :) bare ikke i ipod mode.. Der får jeg bare styrt volum

Er det slik å forstå at det IKKE er pnp på e39? Den passer ikke i størrelsene og må derfor bygges om? Er snakk om dynavin spilleren.

spilleren er PnP på E39, einaste er at du må fjerne MIDen for få plass.

Må bare få beklage til alle som prøver å ta kontakt, jeg klarer faktisk ikke å svare så fort og så godt som jeg selv ønsker... Jobber iherdig med å bli bedre.

Sliter også med å få levert varene fra Dynavin, så jeg skal forhåndskjøpe E46 spillere allerede på neste produksjonsrunde av E46 enheter, jaggu meg populære spillere, og det skjønner jeg :) Med staten på parti, så synes jeg vi også har gode pris på spillerne...

Ha en fortsatt god påske!

Blir ikke mye påske på meg, skal ha fornøyde kunder før jeg gir meg :)

korleis er det med radio på E39 spilleren ? har ein kompis som sliter med å få inn signal, alt er plugga i, men får berre inn P1.

sånn ser det ut.. helt på trynet! Ingen resume :S

Når jeg får en telefonsamtale må jeg inn og tykke meg frem på nytt for å få musikk igjen...

eg kan styre ipoden min via rattet, fungerer rattet ellers på spilleren ? at du kan ha plugga den i feil ?

er eit av minusene med spilleren akkuratt det med styringa av ipoden. dei sleit litt med å få det til i starten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var ute å teste ipoden min via dynavin, og eg kan heller ikkje bytte sang, men eg kan bruke dei til å bla igjennom lista med sanger pluss gå tilbake ved å trykke på r/t knappen.

men visst du hører på ipod menst du har navi oppe så kan du bytte sang via rattet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var ute å teste ipoden min via dynavin, og eg kan heller ikkje bytte sang, men eg kan bruke dei til å bla igjennom lista med sanger pluss gå tilbake ved å trykke på r/t knappen.

men visst du hører på ipod menst du har navi oppe så kan du bytte sang via rattet

Det kan ikke jeg.. jeg må bytte sang ved å vri på det høyre hjulet..

R/T knappen aktiverer den originale telefonen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...