aottesen Skrevet Mars 8, 2011 Share Skrevet Mars 8, 2011 Må vel gjerne kodes? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jeanpaul Skrevet Mars 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2011 Det viste jeg ikke, leste på et annet forum at det var en som hadde M3, og han måtte bestille denne versjon som heter Media. Jeg får ta meg en tur ned til BMW imorgen og undersøke:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aottesen Skrevet Mars 8, 2011 Share Skrevet Mars 8, 2011 Jeg vet ikke sikkert altså, men føler det meste må kodes for å fungere .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dufniall Skrevet Mai 6, 2011 Share Skrevet Mai 6, 2011 Og jeg vet at felgene er ikke så pene, neste år bruker jeg de 17" M som kom med bilen for vinteren:-) +1! hehehe Veldig fornøyd med 17" M vinterhjul! Pass på forskjellig dim foran og bak når du setter på, ikke alle verksteder som er oppmerksom på dette har jeg erfart. De setter gjerne feil dekk på feil felg, og hjulet på feil sted på bilden Si fra hvis du trenger gummi! Jeg har vinterdekk til 17" M felg som har kjørt én pen sesong (bilen sto innendørs to mnd!) Ellers congrats med nydelig bil!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jeanpaul Skrevet Juni 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2011 Og jeg vet at felgene er ikke så pene, neste år bruker jeg de 17" M som kom med bilen for vinteren:-) +1! hehehe Veldig fornøyd med 17" M vinterhjul! Pass på forskjellig dim foran og bak når du setter på, ikke alle verksteder som er oppmerksom på dette har jeg erfart. De setter gjerne feil dekk på feil felg, og hjulet på feil sted på bilden Si fra hvis du trenger gummi! Jeg har vinterdekk til 17" M felg som har kjørt én pen sesong (bilen sto innendørs to mnd!) Ellers congrats med nydelig bil!! Takk, satt på dekkene selv, stoler ikke alltid på disse verksteder;-) ok, skal si ifra om jeg trenger vinterdekk:) Skulle gjerne hatt 120 som din, ha du gjort noe med motoren? Skal prøve å få lagt ut noen ordentlig bilder av bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dufniall Skrevet Juni 8, 2011 Share Skrevet Juni 8, 2011 Og jeg vet at felgene er ikke så pene, neste år bruker jeg de 17" M som kom med bilen for vinteren:-) +1! hehehe Veldig fornøyd med 17" M vinterhjul! Pass på forskjellig dim foran og bak når du setter på, ikke alle verksteder som er oppmerksom på dette har jeg erfart. De setter gjerne feil dekk på feil felg, og hjulet på feil sted på bilen Si fra hvis du trenger gummi! Jeg har vinterdekk til 17" M felg som har kjørt én pen sesong (bilen sto innendørs to mnd!) Ellers congrats med nydelig bil!! Takk, satt på dekkene selv, stoler ikke alltid på disse verksteder;-) ok, skal si ifra om jeg trenger vinterdekk:) Skulle gjerne hatt 120 som din, ha du gjort noe med motoren? Skal prøve å få lagt ut noen ordentlig bilder av bilen Ja, bare si fra! Jeg tenkte å bruke de vanlige vinterfelgene neste sesong, så slipper jeg å skifte dekk på sommerfelgene. Utrolig fornøyd med motoren, men det er 'bare' 163 hester, tenker det hadde vært morro med ca. 180, som den skulle vært levert med, men blir nok bare med ønsket:) Alltid bra med bilder. Legger ut noen av dekkene:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jeanpaul Skrevet September 27, 2011 Forfatter Share Skrevet September 27, 2011 Lagt ut noen nye bilder av bilen:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dufniall Skrevet September 29, 2011 Share Skrevet September 29, 2011 Fine bilder av flott bil! Dekkene har forresten fått annonse nå: http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs ... e=30755230 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jeanpaul Skrevet Oktober 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2011 Fine bilder av flott bil!Dekkene har forresten fått annonse nå: http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs ... e=30755230 Jeg så det ikke før nå, har vært borte en stund:-( Hvilken vinterdekk gikk du over til? Finnes det noe 1-serie meeting i Norge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dufniall Skrevet Oktober 24, 2011 Share Skrevet Oktober 24, 2011 Jeg har nå kjøpt Goodyear Ultra Grip Ice+. Skal være et jevnt godt dekk og bra på asfalt, som det er mye av her vi bor. Mener du treff? Sikkert, men ikke som jeg har fått med meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aottesen Skrevet Oktober 25, 2011 Share Skrevet Oktober 25, 2011 Jeg har nå kjøpt Goodyear Ultra Grip Ice+. Skal være et jevnt godt dekk og bra på asfalt, som det er mye av her vi bor.Mener du treff? Sikkert, men ikke som jeg har fått med meg. Har samme på min, 205 og 225. Funker helt topp, og er en drøm å kjøre på i forhold til 30-profil sommerdekk Kom frem over alt i fjor vinter også, med unntak av noen få steder hvor jeg ble ble nødt til å dra en grevling, og rygge opp.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jeanpaul Skrevet Oktober 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2011 Jeg har nå kjøpt Goodyear Ultra Grip Ice+. Skal være et jevnt godt dekk og bra på asfalt, som det er mye av her vi bor.Mener du treff? Sikkert, men ikke som jeg har fått med meg. Har samme på min, 205 og 225. Funker helt topp, og er en drøm å kjøre på i forhold til 30-profil sommerdekk Kom frem over alt i fjor vinter også, med unntak av noen få steder hvor jeg ble ble nødt til å dra en grevling, og rygge opp.. Da får jeg kjøpe meg det:-) 205 foran og 225 bak, 17" da? Tenkte det hadde vært bra å sette opp en 1-serie treff et sted i Norge? Hva synes dere om det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogee1 Skrevet Oktober 27, 2011 Share Skrevet Oktober 27, 2011 Tenkte det hadde vært bra å sette opp en 1-serie treff et sted i Norge? Hva synes dere om det? Kunne vært artig å møtes. Det var snakk om et uformelt treff i Oslo tidligere i år. Husker ikke om det ble noe av. Tror kanskje det var noen få som var der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dufniall Skrevet Oktober 31, 2011 Share Skrevet Oktober 31, 2011 Da får jeg kjøpe meg det:-) 205 foran og 225 bak, 17" da? 205/50 R17 foran og 225/45 R17 bak ja. Tenkte det hadde vært bra å sette opp en 1-serie treff et sted i Norge? Hva synes dere om det? Med på det:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonas_S Skrevet November 7, 2011 Share Skrevet November 7, 2011 Helt sykt fett interiør! Fin bil! Jeg er klar for meet!? Hva var det som var galt med avspillings problemene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå