Eirsan Skrevet Mars 2, 2011 Skrevet Mars 2, 2011 Pent, hvilken farge er det ? Bra du fikk på svart DTM list under fangeren igjen. Syns det er så tamt med den farget :S Men hvilken type bbs felger er det? Er vell replica?
Morgan GS Skrevet Mars 2, 2011 Skrevet Mars 2, 2011 vart knalltøft nå med de hjula og spoilern må legge ut gromlyden etter du fikk på GS Performance potta ... råeste 3.2 lyden spør du meg
Joachim_M5 Skrevet Mars 2, 2011 Skrevet Mars 2, 2011 Ja, det blei jævlig bøs lyd tå na biln! Gikk jævlig bra gjor'n au!
nikkenracing Skrevet Mars 2, 2011 Forfatter Skrevet Mars 2, 2011 Pent, hvilken farge er det ? Bra du fikk på svart DTM list under fangeren igjen. Syns det er så tamt med den farget :S Men hvilken type bbs felger er det? Er vell replica? calypsorot metallic ja ble litt finere med svart ja BBS LM 19" replica
nikkenracing Skrevet Mars 2, 2011 Forfatter Skrevet Mars 2, 2011 vart knalltøft nå med de hjula og spoilern må legge ut gromlyden etter du fikk på GS Performance potta ... råeste 3.2 lyden spør du meg må nesten bare gjøre det nå
nikkenracing Skrevet Mars 2, 2011 Forfatter Skrevet Mars 2, 2011 Ja, det blei jævlig bøs lyd tå na biln! Gikk jævlig bra gjor'n au!
nikkenracing Skrevet Mars 2, 2011 Forfatter Skrevet Mars 2, 2011 en felg jeg bare måtte prøve men synes nesten LM'en ble litt fetere på ??
BMW-Coupe Skrevet Mars 2, 2011 Skrevet Mars 2, 2011 Me like! Syns det er noe kjent med den bilen....gamle Sindre sin? Isåfall har den blitt VELDIG mye bedre i ditt eie! Stå på!
Frode D Skrevet Mars 2, 2011 Skrevet Mars 2, 2011 Pen M3, meg fin farge! Calypsorot? Jeg er dog ikke helt for de svarte felgene. De blir gjemt på en måte..
nikkenracing Skrevet Mars 3, 2011 Forfatter Skrevet Mars 3, 2011 Me like! Syns det er noe kjent med den bilen....gamle Sindre sin? Isåfall har den blitt VELDIG mye bedre i ditt eie! Stå på! stemmer det ja gamle bilen til sindre takk
nikkenracing Skrevet Mars 3, 2011 Forfatter Skrevet Mars 3, 2011 Pen M3, meg fin farge! Calypsorot?Jeg er dog ikke helt for de svarte felgene. De blir gjemt på en måte.. BBS felgene?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå