Joher Skrevet Mars 3, 2011 Skrevet Mars 3, 2011 Tøff bil med riktig farge Alltid uenigheter, men ser bra ut! Hadde selv satt på orginale linselykter og orginale blinklys - og bbs lm med sølv senter Øyelokkene hadde forsvunnet på havet
nikkenracing Skrevet Mars 3, 2011 Forfatter Skrevet Mars 3, 2011 Tøff bil med riktig farge Alltid uenigheter, men ser bra ut! Hadde selv satt på orginale linselykter og orginale blinklys - og bbs lm med sølv senter Øyelokkene hadde forsvunnet på havet hehe sant det org lykter er på vei var bare noe jeg hadde liggende dem som står på nå.. litt bedre en dem som sto der når jeg hentet bilen.. men det blir
nikkenracing Skrevet Mars 3, 2011 Forfatter Skrevet Mars 3, 2011 Deilig bil! De BBS felgene var sykt nice:) takk takk
Rally Kalle Skrevet Mars 3, 2011 Skrevet Mars 3, 2011 Heftig bil og farge synes ikke det ble feil med BBS LM felgene ! Gratulerer med en pen bil !
Frode D Skrevet Mars 3, 2011 Skrevet Mars 3, 2011 BBS felgene? Egentlig alle. Tror de hadde blitt finere i gunmetall farge feks
nikkenracing Skrevet Mars 4, 2011 Forfatter Skrevet Mars 4, 2011 BBS felgene? Egentlig alle. Tror de hadde blitt finere i gunmetall farge feks det tror du ja!
nikkenracing Skrevet Mars 4, 2011 Forfatter Skrevet Mars 4, 2011 BBS felgene? Egentlig alle. Tror de hadde blitt finere i gunmetall farge feks det tror du ja! komme og fikse farge du da vettu
VegarV Skrevet Mars 4, 2011 Skrevet Mars 4, 2011 Må bare få sagt at de lyktene, samt lyktesenkerne kledde bilen godt!
Sund.M3 Skrevet Mars 4, 2011 Skrevet Mars 4, 2011 blei sykt bra me LM felgene,fin farge kombo med rødt og svart. skal følge me videre her
Gjest atlis Skrevet Mars 7, 2011 Skrevet Mars 7, 2011 Var jo dårlig bilde av lmene. De ser nok 123 ganger bedre ut i ordentlig dagslys. Liker bilen din;) Likte forøvrig den gamle 325'en din oxo. Ta og sleng ut noen bilder. Tror mange ble irritert når du var førstemann til og lakkere marrakech jeg blant annet
Pedi Skrevet Mars 7, 2011 Skrevet Mars 7, 2011 Pen M3, meg fin farge! Calypsorot?Jeg er dog ikke helt for de svarte felgene. De blir gjemt på en måte.. Helt enig. Sinnsykt fin farge, har alltid likt den rødfargen. Men svarte felger liker jeg personlig ikke. De forsvinner helt. Sorry.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå