Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Litt dyr med tanke på km stand spør du meg. Fikk min 523i 1998 for 60 000kr, 170 000 med noen småfeil. Undersøk uansett bilen godt (NAF Test?) da det kan være endel småplukk på biler som har gått så langt og med EU kontroll snart på denne bilen kan det bli dyrt å få den godkjent hvis det dukker opp endel feil

Skrevet

Syns det der så ut som et bra kjøp.

Selvfølgelig kan det dukke opp litt av hvert nå som bilen har gått så langt, så er nok en stor fordel å kunne skru litt selv. Kan man skru selv, så trenger ikke kostnadene bli store.

Det jeg ville sett nøye etter på denne, er rust.

Deler til E39 får man ganske billig hvis man kan nøye seg med alternativ vare, istedet for originaldeler :)

Skrevet

Ser jo ut til at han har litt å gå på prismessig. Bilen ser jo grei ut km standen tatt i betraktning :)

Skrevet

Rart med BMW som selger navn. Setene kunne godt ha vært vasket litt.

Men prisen er for høy, tenker da spesielt på kilometer standen kontra pris.

Kanskje 55000-60000,- er mer korrekt føler jeg da.

Skrevet

Flott bil med høy kilometerstand! Du bør nok ta en Naf test på den som han lengere opp i tråden skriver. Det kan spare deg for mye penger. Hvis bilen er i topp stand,så er nok maks 60.000,- ink. omreg en ok pris :wink:

Skrevet

Litt av noen utblås....

men bilen så ikke så verst ut i forhold til km stand. Sjekk nøye for rust i hvertfall. 300000km på norske saltveier er ikke spesielt gunstig. Grei utgangspris. det er jo en facelift, og de ligger noe høyere. 55-60000 er nok greit, hvis den ikke er opprustet, og det tekniske er på stell.

Skrevet

Tusen takk for svar og tips! Skal dra inn og kikke på bilen, og få den på en naf test. Er sant det som blir sagt at det kan komme store kostnader før evnt eu. Selgeren er tydeligvis av utenlandsk opprinelse, men virker seriøs. Hva annet burde jeg titte på når jeg kikker på bilen? typiske e39 svakheter?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...