Exhale Skrevet Mars 4, 2011 Share Skrevet Mars 4, 2011 Hei! Jeg har blitt frastjålet mine felger å jeg lurer på om noen her vet om det er originale bmw felger. Hvis det ikke er det, hva slags felger er det? http://cache.finn.no/mmo/6/242/706/06_2117395333.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet Mars 4, 2011 Share Skrevet Mars 4, 2011 har de noe å si om de er originale eller ikke da? Ser jo ikke ut uansett.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hao Skrevet Mars 4, 2011 Share Skrevet Mars 4, 2011 Vet ikke hvorfor du spør men her er iallefall en annonse på brukte http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs ... e=27059586 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Exhale Skrevet Mars 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2011 Jeg fikk de med bilen når jeg kjøpte den, så jeg vet ingenting om felgene, så jeg skulle gjerne visst om det er noe verdi på de eller ikke, med tanke på om jeg skal gidde å ta det på forsikring eller ikke. Derfor vil jeg vite. Takk for konstruktiv tilbakemelding iallefall, i motsetning til enkelte andre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hao Skrevet Mars 4, 2011 Share Skrevet Mars 4, 2011 Har spurt etter bevis på org. felger selv og da fikk jeg tips om at BMW merke sto stemplet på baksiden av felgen. Men det er vel vanskelig nå da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
x25Touring Skrevet Mars 4, 2011 Share Skrevet Mars 4, 2011 Det der ser ut som Dezent. Søk etter bilder av Dezent på google, så finner du det fort ut. Ikke originale, er sånne som Vianor selger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogee1 Skrevet Mars 4, 2011 Share Skrevet Mars 4, 2011 Jeg har kikket gjennom bilder av originalfelger, og for meg ser det ut som dette er replikafelger. Det tror jeg de i annonsen er også, selv om det står at det er originale BMW-felger. Er en del som tror at når det er BMW merke i midten, så er det originalfelger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
goty Skrevet Mars 4, 2011 Share Skrevet Mars 4, 2011 syntes de var pene jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wacman Skrevet Mars 4, 2011 Share Skrevet Mars 4, 2011 Det er enten Dezent eller MAK felger. Ganske billige alufelger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Mars 4, 2011 Share Skrevet Mars 4, 2011 Disse finnes hvertfall ikke blant BMW sitt sortiment såvidt jeg kan se. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mars 4, 2011 Share Skrevet Mars 4, 2011 Slike hadde jeg på firmabilen (Caddy). Dezent felger ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå