Muztang289 Skrevet Mars 6, 2011 Share Skrevet Mars 6, 2011 Jeg har holdt øynene åpne i vente på den "perfekte" facelift 740/750 de siste 3 årene, men har fortsatt ikke funnet noen som tilfredsstiller kravene mine.. There u goo http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=26968511 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mars 6, 2011 Share Skrevet Mars 6, 2011 Nei, det er en IL. synes ikke de er like pene. Samt at jeg ikke har noen planer om å sitte i baksetet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Mars 6, 2011 Share Skrevet Mars 6, 2011 kommer sikkert en ny bil på finn en gang. jeg var råglad når min dukka opp. svart på svart og masse utstyr. var importert også, og er rustfri. gått 180k garantert. fikk en god bil for penga da tror jeg. eneste at eksosen er veldig jalla. katalysatorene er fjernet. men det skal jeg få fikset Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mars 6, 2011 Share Skrevet Mars 6, 2011 En vakker dag gjør det vel det.. Problemet er bare at den dagen "den rette" dukker opp, får jeg ikke ut fingeren før den er solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Mars 6, 2011 Share Skrevet Mars 6, 2011 Hafsmo: Jeg var også ute etter en sånn bil en stund, men har slått det fra meg. Så du får ikke konkurranse fra meg iallfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mars 6, 2011 Share Skrevet Mars 6, 2011 Hehe, det spørs jo det da. Kan jo hende trangen melder seg igjen om en skulle dukke opp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Mars 6, 2011 Share Skrevet Mars 6, 2011 Det ligger isåfall lengre frem i tid. Har andre alternativer som er mer aktuelle denne gangen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mars 6, 2011 Share Skrevet Mars 6, 2011 Jaha? Nyere redskap tenker jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Mars 6, 2011 Share Skrevet Mars 6, 2011 Nja. Ikke så veldig. Står mellom E36, E46 og E39 med litt motor denne gangen. Fikk tilbud om en 2006 520d og det var veldig fristende, spesielt siden han ville ta min i innbytte. Men det føltes ikke rett, så takket nei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mars 6, 2011 Share Skrevet Mars 6, 2011 Forstår. Kunne godt vurdert en E46 330ic og en E39 540i, men nå kjenner jeg folk som kjører begge deler, så da blir det plutselig uaktuelt igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Mars 6, 2011 Share Skrevet Mars 6, 2011 Knallgode biler du ramser opp der. Tilføy en E36 M3 3.0 så har du de alternativene jeg helst vil velge mellom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauso Skrevet Mars 7, 2011 Share Skrevet Mars 7, 2011 Knallgode biler du ramser opp der. Tilføy en E36 M3 3.0 så har du de alternativene jeg helst vil velge mellom Beklager OT, men hvorfor ikke e36 m3 3.2? 7'erne er fiine biler! Må være kongen på veien med en sånn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Mars 7, 2011 Share Skrevet Mars 7, 2011 Ikke annet enn mer problemfri motor enn 3.2. Ikke vanos bl.a. 3.2 er ikke uaktuell, men ikke førstevalget. Beklager OT fra meg og. Har stor sans for E38 og vil gjerne ha en en dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tronstad Skrevet Mars 7, 2011 Share Skrevet Mars 7, 2011 snikreklame så har jeg en dakar gul 95 mod 3.0l i garasjen om du kommer med ett godt tilbud skal du få kjøpe :b Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Mars 7, 2011 Share Skrevet Mars 7, 2011 Har ikke du nettopp kjøpt den? Bare å sende info på pm de som har noe interessant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå