Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

woops hehe, visste jo det da. skulle bare se om dere kunne det:P

Men om jeg ringer di da, sjekker di hva som e galt gratis da? null spenn liksom?

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Skrevet

Suuuure we believe you :)

De sjekker over eksosen din, og ser hva som er galt, gratis ja. Men fiksen er selvfølgelig ikke gratis. :) Ring de for en hyggelig prat som de sier i reklamen.

Skrevet

så bra dere tror på meg da:)

neinei selvsagt fikser di ikke det gratis, såpass skjønner jeg. aldri sett den reklamen jeg for en hyggelig prat:P

Skrevet

Jaja ring de uansett :P De fikser det hvis det er noe galt. Men for og si det sånn, min kat tok kvelden på 318 min, den tok fyr :) Merker når noe er galt!

Skrevet

Jamen da kan ikke min være gåen, den e jo helt fin, ikke noe lyd eller noe! kansje han lurer meg bare får å gå ned i pris..hmm.

Så vis den e gåen, hvordan merker du det? siden jeg ikke har merket noe

Skrevet

Spørs da, om den er tett, så merker du det at bilen har vansker for å komme oppi turtall.. går generelt dårlig.. kan lukte surt....

Evt tarn fyr da som min :)

Skrevet
Tønsberg ja, goe greier:) eksosen, e jo katalysatoren som e gåen påstår han, ikke potten.

Anbefaler deg å ta deg en tur til Svendsen Eksos først da, for å sjekke om Katalysatoren er gåen, dette er gratis å sjekke.

Om det viser seg at den er gåen drar du bare på Biltema og kjøper ny og får Svendsen eksos til å skifte den for deg.

Skrevet

varmeskjoldet er et metall deksel som sitter over \ rundt katalyusatoren for å hindre at varmen sprer seg opp i karosseriet. og inn i kupeen. dette kan løsne og skrangle :)

Skrevet

Det kan jo variere om det sitter løst eller ei. Kan være en bitte liten "klirrrrrrrrr" eller mye som "bzzzzzzzzzz" eller SKRANGLE SKRANGLE SKRANGLE! :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...