Cecci Skrevet Mars 6, 2011 Forfatter Skrevet Mars 6, 2011 woops hehe, visste jo det da. skulle bare se om dere kunne det:P Men om jeg ringer di da, sjekker di hva som e galt gratis da? null spenn liksom?
SweetBMW Skrevet Mars 6, 2011 Skrevet Mars 6, 2011 Suuuure we believe you De sjekker over eksosen din, og ser hva som er galt, gratis ja. Men fiksen er selvfølgelig ikke gratis. Ring de for en hyggelig prat som de sier i reklamen.
Cecci Skrevet Mars 6, 2011 Forfatter Skrevet Mars 6, 2011 så bra dere tror på meg da:) neinei selvsagt fikser di ikke det gratis, såpass skjønner jeg. aldri sett den reklamen jeg for en hyggelig prat:P
SweetBMW Skrevet Mars 6, 2011 Skrevet Mars 6, 2011 Jaja ring de uansett De fikser det hvis det er noe galt. Men for og si det sånn, min kat tok kvelden på 318 min, den tok fyr Merker når noe er galt!
Cecci Skrevet Mars 6, 2011 Forfatter Skrevet Mars 6, 2011 Jamen da kan ikke min være gåen, den e jo helt fin, ikke noe lyd eller noe! kansje han lurer meg bare får å gå ned i pris..hmm. Så vis den e gåen, hvordan merker du det? siden jeg ikke har merket noe
SweetBMW Skrevet Mars 6, 2011 Skrevet Mars 6, 2011 Spørs da, om den er tett, så merker du det at bilen har vansker for å komme oppi turtall.. går generelt dårlig.. kan lukte surt.... Evt tarn fyr da som min
Haug530D Skrevet Mars 6, 2011 Skrevet Mars 6, 2011 Tønsberg ja, goe greier:) eksosen, e jo katalysatoren som e gåen påstår han, ikke potten. Anbefaler deg å ta deg en tur til Svendsen Eksos først da, for å sjekke om Katalysatoren er gåen, dette er gratis å sjekke. Om det viser seg at den er gåen drar du bare på Biltema og kjøper ny og får Svendsen eksos til å skifte den for deg.
Cecci Skrevet Mars 6, 2011 Forfatter Skrevet Mars 6, 2011 ja jeg får nok gjøre det, men varme skjoldet, hva e det? kan det være den som e gåen i stedenfor eller?
SweetBMW Skrevet Mars 6, 2011 Skrevet Mars 6, 2011 varmeskjoldet er et metall deksel som sitter over \ rundt katalyusatoren for å hindre at varmen sprer seg opp i karosseriet. og inn i kupeen. dette kan løsne og skrangle
Cecci Skrevet Mars 6, 2011 Forfatter Skrevet Mars 6, 2011 hmm åssen skrangle? hører du det døds godt, eller bare litt? for jeg hører ikke en dritt
SweetBMW Skrevet Mars 6, 2011 Skrevet Mars 6, 2011 Det kan jo variere om det sitter løst eller ei. Kan være en bitte liten "klirrrrrrrrr" eller mye som "bzzzzzzzzzz" eller SKRANGLE SKRANGLE SKRANGLE!
Cecci Skrevet Mars 6, 2011 Forfatter Skrevet Mars 6, 2011 men tror du at det e noe gale etter det jeg har forklart:P?
SweetBMW Skrevet Mars 6, 2011 Skrevet Mars 6, 2011 Jaa\Nei? Kanke si noe uten og ha hørt \ sett bilen gitt
Cecci Skrevet Mars 6, 2011 Forfatter Skrevet Mars 6, 2011 hmm oki. Men gidder du sjekke hva det koster å kjøpe sån dings hos gs bilder? heh
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå