Vegardb17 Skrevet Oktober 26, 2012 Share Skrevet Oktober 26, 2012 25mm foran og 18mm bak med tilhørende polyforinger, nye "brille" foringer bak er lurt, det er veldig billig og kanskje justerbare stabledd foran? har ikke prøvd men har hørt d ska være good shiezz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet November 2, 2012 Forfatter Share Skrevet November 2, 2012 Endelig etter 15 dagers venting kom pakken også pakket jeg den ut En Ac Schnitzer fanger Her ligger dem sammen i stua til brodern Skal få lakkert fangeren ila vinteren også kommer den på i april en gang sammen med fronten 25mm foran og 18mm bak med tilhørende polyforinger, nye "brille" foringer bak er lurt, det er veldig billig og kanskje justerbare stabledd foran? har ikke prøvd men har hørt d ska være good shiezz Høres schmuud ut Lett at det blir oppgradering av det på ny året Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet November 2, 2012 Share Skrevet November 2, 2012 Smuuuud! Alltid kjekt med deler i stua Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet November 2, 2012 Share Skrevet November 2, 2012 lllllaiiik Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet November 2, 2012 Forfatter Share Skrevet November 2, 2012 Godt å høre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmmww1 Skrevet November 2, 2012 Share Skrevet November 2, 2012 Nice!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet November 3, 2012 Forfatter Share Skrevet November 3, 2012 Takk Håper det blir bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HWelde Skrevet November 3, 2012 Share Skrevet November 3, 2012 Tar form den bilen din! Desverre er begge mine ute av drift, men har nok av gromdeler liggende! Gleder meg til alt blir ferdig. Fullt ACS kit ligger hjemme i stua her hos meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet November 4, 2012 Forfatter Share Skrevet November 4, 2012 Ja, jeg føler at jeg kryper meg i riktig retning Er det touringen du skal ha det på? Er ikke mange med Acs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet November 4, 2012 Share Skrevet November 4, 2012 ACS blir bra. Er jo en som selger skjørt her inne også. Det må du jo ha! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
koll Skrevet November 4, 2012 Share Skrevet November 4, 2012 Hvordan klarer du å vente helt til april? Creds Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet November 4, 2012 Share Skrevet November 4, 2012 Her skal det på M5 skjørt. Punktum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet November 4, 2012 Share Skrevet November 4, 2012 Råttt med acs kit! ! Skal ha det på min også! Men tror ikke jeg får råd Til fullt acs kit... :/ Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet November 4, 2012 Forfatter Share Skrevet November 4, 2012 ACS blir bra. Er jo en som selger skjørt her inne også. Det må du jo ha! Foreløpig så syns jeg skjørta bygger for mye ut enn hva som er pent men fullt kit er jo samtidig gjennomført Hvordan klarer du å vente helt til april? Creds Altfor mye snø og dritt her til at jeg vil ødelegge dem ved et uhell uansett så trenger frontfangeren litt lakk og pleie Her skal det på M5 skjørt. Punktum Ser sånn ut atm nå ja Råttt med acs kit! ! Skal ha det på min også! Men tror ikke jeg får råd Til fullt acs kit... :/ Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Kjør på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HWelde Skrevet November 5, 2012 Share Skrevet November 5, 2012 Ja, jeg føler at jeg kryper meg i riktig retning Er det touringen du skal ha det på? Er ikke mange med Acs Har to touringer, en 525iX og en 525TDS. Skal nok på TDS'en da det kun er den som kan bli lav Nei, hvertfall ikke på en touring! åper å se en del hoder som snur seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå