Mtech95 Skrevet Juni 16, 2013 Share Skrevet Juni 16, 2013 ja takk før handelen Dette blir drit bra! fet som fan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet Juni 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2013 Du har etter min mening den desidert råeste e34'n på dette forumet nå! Tusen takk! ja takk før handelen Dette blir drit bra! fet som fan Det var en bra handel ja Takk! Kommer seg din også Setter utrolig stor pris på alle tilbakemeldinger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tandee34 Skrevet September 5, 2013 Share Skrevet September 5, 2013 en stk nydelig e34! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet September 5, 2013 Share Skrevet September 5, 2013 Fin e34. Den fronten er så fin Så jo ut som at du høytalere som spilte greit og . Alltid gøy å se flere med e34 . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet September 5, 2013 Forfatter Share Skrevet September 5, 2013 Takk ! Er veldig glad i fronten Skal se om jeg ikke får tatt en film. Må dra til et sted med lite folk da det spiller veldig høyt Driver å flytter så har ikke fått posta så mye her men skal prøve å få samla litt bilder fra sommeren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirHoy Skrevet September 10, 2013 Share Skrevet September 10, 2013 Utroolig pen bil! og ikke minst jobben som har blitt gjort. Ta godt vare på denne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet September 10, 2013 Forfatter Share Skrevet September 10, 2013 Takk for det den blir lagret inne i vinter og satser på at den ikke ser snø så veldig mye igjen Har flyttet til Ryen så den er mulig å spotte i Oslo omegn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m3ern Skrevet September 18, 2013 Share Skrevet September 18, 2013 Må komme me bilder fra sommern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet September 21, 2013 Share Skrevet September 21, 2013 Må si bilen din ser flott ut på veien! og fy så lav den ser ut i front passerte deg ut av brynstunellen, i en bronze forester i dag tidlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet September 26, 2013 Forfatter Share Skrevet September 26, 2013 Fett at den hvertfall ser lav ut Har planer om å justere den ned en liten cm. Har 6.8cm til frontfanger nå så det er ikke veldig mye å gå på Roter gjennom bilder nå og ser at jeg må begynne i begynnelsen av juli sløvt fra min side men her kommer de ihvertfall. Begynner med at jeg kjøpte spacere. 15mm på hver side foran . På hytta en tur Mitt første bilstereo treff! Endte med første plass og 136.4 DB En tur til London. Bursdagsgave fra dama! Får en del klager av de som sitter på så da måtte jeg skaffe disse! Ny bil! Henta i alta. Her sammen med MichaelW. Sammen med min Høyden foran På hytta igjen! Måtte ta av fronten for å komme opp igjen. Ikke hver dag bestefaren min er med på å legge planker fordi bilen min ikke kommer seg fram Det var det jeg hadde. Håper det faller i smak hos noen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
7ertzen Skrevet September 26, 2013 Share Skrevet September 26, 2013 grattis med seier, og at bilen har blitt så pen !!!! hva er stereooppsettet ditt da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet September 26, 2013 Forfatter Share Skrevet September 26, 2013 Takk for det Oppsettet er: Spiller Pinoeer p80rs Forsterkere: Dynabel 7501 2500 w rms i 1 ohm Dynabel 1502 2*150 w rms Emphaser EA4160 brokoblet til 2*400 w rms Høyttalere 2*Digital Designs b2 tweeter 2* Digital designs vo w10 Subb Digital designs 3515 i 115 L egen produsert kasse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
7ertzen Skrevet September 26, 2013 Share Skrevet September 26, 2013 sweet bilde av trunken med suben i? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet September 27, 2013 Forfatter Share Skrevet September 27, 2013 Litt dårlig lyssetting ute men. Inni bilen Baki Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet Oktober 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2013 Film https://www.youtube.com/watch?v=_CSd4Z3EtAk&feature=youtu.be Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå