Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Har en E39 2000mod ikke orginal xenon belysning.

Jeg ute etter å bytte ut mine 2001 Hella facelift lykter uten xenon til xenon.

Det vil si orginal Hella lykt, m ballast, tennere pærer igrunn hele pakka.

Er det plug and play? At org ledningsnett brukes fremdeles?

Hva er en grei bruktpris på et par Hella lykter med xenon, tennere, ballast og pærer?

Jeg vet dette med lyktespylere og automatisk høydejustering.

Takk på forhånd!

Skrevet

Det du trenger er www7980 hos Koed, dette er ett komplett ombyggingssett med høydejustering, Ballaster, Lykter, pærer, motstander.

Altså alt du trenger, har du ikke lyktespyling trenger du i tilegg www10088

Har selv gjort dette, men da fra Preface Halogen Lykter.

Skrevet
De passer fint de ja.

Ok, regnet igrunn med det,

Bruker bare videre det orginale ledningsnettet på denne lykta også? Trenger ikke noe ekstra?

Skrevet
Skal ikke være noe mer med ledningsnettet, forutenom nivåregulering og ballaster.

Okey, skal formulere meg på en annen måte. Da kan en bruke det eksisterende ledningsnettet som ligger fram til Hella facelift lykta mi idag? Trenger ikke noe overganger etc?

takk for svar!!

Skrevet
Skal ikke være noe mer med ledningsnettet, forutenom nivåregulering og ballaster.

Okey, skal formulere meg på en annen måte. Da kan en bruke det eksisterende ledningsnettet som ligger fram til Hella facelift lykta mi idag? Trenger ikke noe overganger etc?

takk for svar!!

Nei du trenger ikke noen overganger, men uten lyktespyling og nivåregulering kan du få påbud om å bytte lyktene tilbake da det ikke er lovlig.

Skrevet

Nei du trenger ikke noen overganger, men uten lyktespyling og nivåregulering kan du få påbud om å bytte lyktene tilbake da det ikke er lovlig.

Ok, ja regnet med det. Ordner seg alltid det :-) Men 6000,- for brukte xenon lykter er en grei pris?

Skrevet

Pass på at de ikke er slitt i glasset... lite pent om kvelden for da lyser ringene så rart. Byttet på min gamle e39 pga dette.

Skrevet

Ok, ja regnet med det. Ordner seg alltid det :-) Men 6000,- for brukte xenon lykter er en grei pris?

tror jeg hadde prøvd å prute de til 5000,- forutsatt at det ikke er noen riper eller merker i de.

Skrevet

tror jeg hadde prøvd å prute de til 5000,- forutsatt at det ikke er noen riper eller merker i de.[/quote

Okei. Hva tror du / dere jeg kan få for mine 2001 Hella facelift lykter?

Skrevet
tror jeg hadde prøvd å prute de til 5000,- forutsatt at det ikke er noen riper eller merker i de.[/quote

Okei. Hva tror du / dere jeg kan få for mine 2001 Hella facelift lykter?

Bør vel kunne få en 1500-2000,- for de regner jeg med

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...