320icab Skrevet Mars 7, 2011 Share Skrevet Mars 7, 2011 hei .. jeg er på jakt etter nye felger til min bmw e36 cab! har sett på noen felger legger ved bilder! og bilder av bilen! hva syns dere om de? vanskelig valg når det gjelder felger og pris og alt det der!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320icab Skrevet Mars 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2011 takk =S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mars 10, 2011 Share Skrevet Mars 10, 2011 Jeg liker de som står på den caben du la ut. Viss du har de, ville jeg beholdt de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benger Skrevet Mars 10, 2011 Share Skrevet Mars 10, 2011 De M-parallell felgene som står på caben på bildet er rå! Jeg har muligens et sett slike i 18" størrelse for salg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemiE39 Skrevet Mars 10, 2011 Share Skrevet Mars 10, 2011 Enig med Frode D Caben kledde dem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mars 10, 2011 Share Skrevet Mars 10, 2011 Mye heller beholdt de du ha nå enn å bytte dem i de på bildet under. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauso Skrevet Mars 10, 2011 Share Skrevet Mars 10, 2011 enig med frodeD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Mars 10, 2011 Share Skrevet Mars 10, 2011 De du linka under så ut som en jallautgave med kant av de du allerede har, så behold de som står på du Eventuelt se på BBS RS style 5 felger, det er tøft på e36 det.. Nydelig cab forresten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320icab Skrevet Mars 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2011 takker for svar dere =) da blir det dem jeg har på=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå